גרסת הלקוח

gezercatom

New member
גרסת הלקוח

- נכתב מתוך אהבה למקצוע, לרוב העוסקים בו ולבעלי חוש הומור מפותח ! 56 חוקים גרסת הלקוח 1.אנחנו אוהבים לשתות גם משקאות נקיים. אז את האצבעות תשאירו בחוץ אה ?. 2. אם הזמנו משקה עם קרח אנחנו רוצים סטירר (או בוחשן). אנחנו לא רוצים לדחוף את האצבעות שלנו (ע"ע סעיף קודם לכוס) וגם לא להצטנן. 3. לא יכול להיות שאין לכם רוסי שחור אם יש לכם רוסי לבן. 4. מה ההגיון בלדרוש על וודקה תפוזים X ₪ ועל סקרו דרייבר X + 7 ? מה כי הכנתם קוקטייל ? וואו ! 5. מתי תעשו משענת לכפות הרגליים ליד הבר ? 6. ומתלים מתי ? (עוד מעט חורף...) 7. אנחנו מאוד נודה לכם אם תפסיקו לעשות עיניים לחברה שלנו שבאה לפנינו על מנת לתפוס מקום על הבר. 8. אם אנחנו שואלים אם קוטייל כזה או אחר טעים או כמה זמן המקום פתוח או מה אתה יודע על משקה כזה או אחר זה לא אומר שאנחנו רוצים לקבל קורס ברמנים על רגל אחת. תודה. 9. למה לטולימור דיו קוראים כך אתה יודע ? 10. .די לדחוף ג'יימסון. יש עוד ויסקי בעולם שמקורו באירלנד. 11. אם אפשר – תמדוד. שנרגיש טוב ובטוח שלא בעל הבית נדפק ולא הלקוח. 12. אגב דפיקת לקוחות – יש חוק נגד זה, אם מדובר במתחת לגיל מסויים לא ? 13. זה נחמד לחייך. תנסו פעם. לא צריך להיות חמורי סבר / קשוחים / הבעה קשוחה בכוח. יחס (כמו שכבר נאמר בצה"ל) – גורר יחס. 14. אנחנו יודעים שראיתם אותנו כאן בכמה דייטים כבר אז אולי תפנקו פעם בשארית של קוקטייל מהבלנדר ? 15. אם השארנו שטר של 200 על בקבוק גולדסטאר והלכנו, תהיו פיירים וחפשו אותנו. 16. אם גבר מבקש קוטייל שמנת, אל תעקמו פרצוף. 17. גם אם זה קורונה טוב ? 18. חוץ מלהשעין את הרגל הבר יש עוד תנוחות שאתה מכיר ? 19. שיהיה ברור – אנחו רוצים להוציא את הכסף שלנו, ועוד בבר שלך ! אז תעשה מקום על הבר וגם אם יש שם איזו כוסית ששותה דיאט קולה וסביבה ערימת זבובים (אה.. גברים), תעיף אותה... זה ישתלם אחול ישתלם. 20. יהיה נורא נחמד אם, כמו באייטיז, תתנו איזה מזט (זיתים, בייגלה) קטן עם הבירה או הויסקי, לא למי ששותה דיאט קולה (למרות המחשוף הנדיב). ולא כל ישראלי יגמור לכם את הצלוחית ויבקש עוד. אה, כן, זה לא עולה 5 ₪ זה OTH ! 21.אם אנחנו עומדים מאחורי מחשוף, זו לא אשמתנו שלא נוצר קשר עין. תרימו אותן קצת, עוד, עוד – זהו. תודה. ½ גינס וטולימור דיו עם קרח תודה ! 22. לא הגיע הזמן לגוון ? תפתיע בקוקטייל.. לא תמיד אותה מנטרה של משהו סאוור ! 23. מנת הבית צריכה להיות 60 CC לא טיפה פחות. 24. אם אנחנו רוצים שתמליצו על משהו זה לא חייב להיות הארמניאק הכי מיושן או הסקוטש הכי מסריח. 25. קרח... לא חובה. קודם תשאל ואז תקבל תשובה. מפורטת. 26. לא חייבים לנקות מאפרה אחרי כל סיגריה. זה נותן לנו מדד כמה זמן אנחנו יושבים ובכמה חרגנו. 27. אם כבר הזמנו קולה זה לא עושה אותנו אוייבים. כי אנחנו נוהגים הביתה ובאו איתנו עוד שני חברים שכל אחד מפרק משקאות בשווי של מאתיים ₪. אז שקט... בבקשה ! 28. מבחינתו, אנו מעדיפים לשבת על הבר מאשר לחכות לקשר עין עם המלצרית בכל פעם שאנחנו רוצים קש או קרח. 29. ככה גם יש עם מי לדבר. זוכרים את זה ? שהייתה תקשורת ? 30. בר זה עסק יקר. אבל משקאות לא ! יש מספיק בארים שמתמחרים את המשקאות בצורה נורמלית. אז תלחצו על בעל הבית או שהוא יפתח בית קפה. 31. תודה על האזהרה בקשר למים. 32. להגיד שעבדת במדינה אחרת לא עושה עלינו רושם. ככה – לא – מוזגים – גינס ! 33. זה שאתה מוזג מתחת לבר לא מעלה את רמת האמינות שלך ! 34. למען הסר ספק – ג'וני ווקר בלק לייבל הוא סקוטש פרימיום המיוצר אך ורק בסקוטלנד ולא (לא) באיזה חדר אחורי עם מרכיבים סודיים). 35. אמרנו משהו לא במקום ? זה בטח האלכוהול. 36. אל תביא ת'חברה ש'ך לשבת על הבר. 37. א' יש סיכוי שנתחיל איתה. לא בגלל שזו החברה שלך אלא כי... היא בחורה. 38. ב' נמאס לנו להסתכל עליכם מז..מתמזמזים על הבר. אנחנו מחכים לאוכל, שאתה תיגע בו עם האצבעות שלך (אני עוצר כאן כי זה אתר PG). 39. טיפים – זה לשיקולנו. זו לא חובה. אבל אנחנו הופכים את זה לכזו. גם אם חבר שלנו לא רוצה אנחנו מחפים עליו. אז זה מה יש. לרוב אנחנו טיפיונרים לא רעים בכלל ולפעמים ירדנו לשתות בירה ולא הוצאנו כסף. ובסה"כ שתינו בירה בעמידה מאחור. אז תשמור את העודף, אבל אל תעשה פרצוף, כי בפעם הבאה שיבוא לנו טולימור דיו עם קרח זה לא יהיה פה. 40. אם אנחנו רוצים חשבון, אז אנחנו רוצים אותו כמה שיותר מהר. כן, ההפך מלאט ! יש פה בחורה אחת שבאה איתנו הביתה עכשיו !!! 41. מה בסה"כ ביקשנו ? שתמזוג לה דרינק ? עלינו ! אין בעיה ! רק תגיד שזה ממני, בקצה הבר. 42. אה, ותן לה ת'מספר שלי 43. אם אנחנו כבר מספרים לכם משהו – אישי. אז החיוכים של כל המשמרת בפעם הבאה שאנחנו באים פוגמים באמון שנוצר בינינו. 44. אם אתה לא יודע משהו על משקה מסויים אז אל תתיימר. אנחנו מאוד נעריך אם תבדוק ותגלה לנו בפעם הבאה 45. משמרת ראשונה ? מזל טוב. בטח מסנג'רים אותך ובסוף הערב לא משלמים לך. כולם עברו את זה. אבל אל תאבד את החיוך. הביטחון שלך ישתפר, תלמד להכיר אותנו ותזכור – טולימור דיו עם קרח. לא כוס מלאה אלא 3 – 4 קוביות. עם סטירר. נכון. תודה ! תהיה שונה קצת ! 46. אם מצאת חן בעינינו (בעיני ובעיני האישה כלומר) מה אכפת לך אם נגיד את זה ? (בקול רם ורק לך) אם מתאים לך את מוזמנת ואם לא אין סיבה להסמיק. 47. אם מצאת חן בעינינו (בעיני ובעיני האישה כלומר) מה אכפת לך אם נגיד את זה ? (בקול רם ורק לך) אותך לא נזמין כי אנחנו לא בקטע של עוד גבר. 48. גם להומואים יש רגשות (ככה סיפרו לי). אז תחייכו, תגידו שאתם לא בעניין וזהו. אל תעשו צחוק מהם. 49. אם אתם עובדים במקום שמוציא קפה וקולה כמו בקיוסק ואתם חושבים שאתם עובדים באיזה מגה – בר אז אולי גם אתם צריכים להתחיל לקחת תרופות. זה שבאנו למקום כזה ואנחנו רוצים אלכוהול לא אומר שצריך לפרוש שטיח אדום. רק למזוג, לא לשכוח סטירר וקרח. אחלה. 50. את העודף אחנו רוצים בחזרה. אל תשחקו איתו מעל לכוס עם שקלים שנפלו לכם קודם מהיד. כי אם ייפול שקל אחד משקלנו לשם, אנחנו נרצה אותו בחזרה. לא משנה מה תעשו עם הראש או כל איבר אחד שיש לכם לשחק איתו. זה הכסף שלנו ואנו נחליט מה לעשות איתו. אולי נחזיר ת'ג'וקים לארנק ונוציא שטר ? 51. זה שבעל הבית מקלל וצועק לא צריך לגרום לך לפגוע בנו- לא לירוק למשקאות שלנו ולא לעכב אותנו בכוונה עם הבחורה שרוצה לבוא אלינו הביתה עכשיו ! 52. אם אנחנו מבקשים פריטה של 50 או 100, אז אל תחזיר הכל במטבעות של שקל. אין רוח בחוץ ואנחו לא צריכים משקולות. 53. היית בשירותים ? שטוף ידיים ! 54. אם אתם קולטים שאנחנו עומדים לעשות טעות (עם הבחורה הזו למשל) אז תבואו תגידו. 55. תפסיקו לקחת מציתים מהבר. זה שלא באתם עם אחת לא נותן לכם זכות להדליק לבחורה בקצה השני של הבר את הסיגריה ולהחליק באלגנטיות את המצית שלנו לכיס שלכם. (כשל לוגי). 56. זכרו: אנחנו באנו לבלות, אז את הצרות שלכם תשמרו לעצמכם – תעלו חיוך תלחצו יד (אחרי ששטפתם) וניפגש אה ? 57. רוצים לנסח אמנה משותפת ? נראה לכם שהיא תחזיק ? לא ממש.
 

MidNight Flame

New member
לא קראתי עד הסוף אבל הייתי חייב...

להעיר שאני מאוד נגד ההגדרה של מנה כ60 CC, זה אולי אחלה בנקיים אבל בקוקטיילים זה פשוט הורס את האיזון.
 

gezercatom

New member
וואו ....

הכוונה להבת לילה הייתה במשקה נקי... אם זה לא ברור המינון של הקוקטייל חייב להישאר זהה בכל מקום ובכל פעם כי מדובר במוצר... עוד משהו ?
 

MidNight Flame

New member
האמת בכללי ממש אהבתי!

זה יותר מוצלח מזה של גיסר
 

lao lao

New member
גדול

מצחיק מאוד!!! וכן, יש שם סעיפים ממש נכונים, זה עדיין מצחיק
 

forestdevil

New member
אדוני ../images/Emo151.gif???

למה לך סטירר כשאין מה לערבב?! אצלי לא ייצא סטירר כברירת מחדל בתוך כוס וויסקי עם קרח, צר לי. לי זה נראה כמו זלזול באינטיליגנציה של הלקוח. רוצה להרגיש "מאאאגניב"? תזמין משהו "מאאאאאאגניב" שדורש סטירר. אגב, אם בכל זאת תבקש סטירר, תקבל. (אבל אל תבוא בטענות שפעם הבאה כל המשמרת תתפוצץ מצחוק)
 

OMERTLLF

New member
אולי סתם כי

בא לי ללעוס אותו? וזה לא בקטע של "מאאאגניב" אלא סתם כי בא לי ללעוס משהו תו"כ שיחה עם חברים על הבר?
 

forestdevil

New member
אני לא באמת יודע איך להגיב לזה...

כאילו מה... אתה צוחק? או שאתה רציני... ללעוס אותו?! בשביל משהו ללעוס אתה לא צריך סטירר, תזמין המבורגר, או מסטיקים, או למה לא מטרייה בעצם? בכל אופן אנחנו מתפזרים, העניין לא היה "אם אני רוצה ללעוס משהו האם יסכימו לתת לי סטירר", אלא מהי ברירת מחדל של הוצאת משקה עם קרח. ועם כל הכבוד, אני לא מוציא סטירר בשביל בוא נגיד, "ג'ק דניאלס און דה רוקס". בשום מקום בעולם זה לא ככה. תגיד רגע עומר, אתה ברמן?
 

gezercatom

New member
סטירר

אם קיבלת משקה עם (עם - כלומר יחד WITH באנגלית) קרח (ICE) אז יש להוציא איתו סטירר. כך אני נוהג ב 9 שנים האחרונות כברמן, כך אני מלמד את התלמידים בקורס ברמנים וכך דורש הסטנדרט המקצועי אליו אני שואף. שלא יערבב לקוח עם אצבע. ואם אתה סתם רוצה סטירר כי אתה חושב שאתה מגניב, אני כברמן מכבד את זה ולא מפתח על זה 'צחוקים' עם הצוות. ברמן נדרש גם לבגרות ואיפוק.
 

D r a m b u i e

New member
מסכים באלף אחוז לגישה שלך

לגבי הלקוח, לכבד כל בקשה שלו ובטח לא להפוך אותו לבדיחה משל היינו גיסר ושות'. אבל...וויסקי על קרח לא אמור לצאת עם סטירר, ככה זה ברוב העולם, בכל זאת. אם רוצים יופי, אבל כסטנדרט לא, בכל מקום שראיתי, בברים שבהם עבדתי ובקורס בו למדתי, ככה עשו.
 

OMERTLLF

New member
עומר היה ברמן

בעברו. מאז עבר גלגולים רבים. היום הוא סתם חובב אלכוהול, כמעט ולא יושב בבארים ובאמת באמת - לא יושב על הבר (אלא אם חברים קבעו עובדה לפניו). עומר מעדיף לרכוש את האלכוהול שלו ישירות מיבואנים או מהאינטרנט או מכאלו שמזלם שפר עליהם והם נמצאים בחו"ל. הוא מעדיף לשתות בבית עם המוזיקה שהוא אוהב (החל מRAMMSTEIN וכלה במוצארט) וסרטים של טרנטינו ברקע (או אמדאוס של שאפר). הוא רוכש בירות בהחבא (טרפיס(ט) בעיקר וגרמניות ליום-יום), מגוון ברומים כהים, מתוודא לאחרונה לוויסקי (MAKERS MARK - ממליץ בחום) ומסיים עם FRIESENGEIST קפוא. והכי חשוב, כשאני בא לפאב/באר וכן יושב בסמוך לברמן, אני לא מצפה ממנו להיות חבר שלי (ורוב הסיכויים שגם הברמן בכלל לא יבין על מה חברים ואני מדברים).....אבל....עומר הפראקטיבי, בתור ילד הוא לקח ריטלין ולכן, כשהוא יושב הוא או משחק עם תחתיות או לועס משהו וזה לא יהיה אוכל (כן כן ידידי, סטירר שבור לחצי) ולא נראה לי שזה בדיוק אמור לפריע למישהו. בכל מקרה, ההודעה המקורית שאליה הגבת היתה טבולה במעט הומור קליל ודלוח. ואם הפורום הזה הוא לברמנים בהווה בלבד אז כנראה שמקומי אינו פה ואצטרך רק לצפות (להחכים בעיקר) אהה כן...ואם מדברים על ברירת מחדש של הוצאת משקה.... מסכים איתך שלא כל ONTHAROCKS יוצא עם סטירר.
 

amircn1

New member
מעניין למה

עומר מדבר על עצמו בגוף שלישי ?! ואגב, לא כולם כאן ברמנים, יש חלק שכן, יש חלק שלא, הרוב מתעניינים בנושא ונתקלים באלכוהול בצורה כזאת או אחרת...
 

hermis1

New member
עומר סכיזופרן?

או שיש סיבה אחרת לזה שעומר כותב על עצמו בגוף שלישי? הרמיס חושב שזה מעצבן.
 

OMERTLLF

New member
עניין של דמות וירטואלית

והרגל של שנים. הרמיס1 מוזמן לקרוא לזה סכיזופרניה (למרות שלא נראה לי שיש לו דיפלומה חתומה ע"י יונג תלויה על העמוד המרכזי בבר.....) ואתה גם מוזמן לקרוא לזה אלטר אגו. ואם זה מעצבן אותך - אז בצד שמאל מופיע השם של כותב ההודעה.....פשוט אל תכנס אליה!
 

gezercatom

New member
טולימור

מייסד המזקקה הוא Dניאל E Wיליאמס ומכאן ה DEW (שזה גם טל בעברית - אנגלית) וטולימור - שם של עיירה באירלנד TULLAMORE שני בקבוקים - 4 שנים ו טולימור 12 מזוקק 3 פעמים (כמו כל ויסקי אירי), מיושן בין 4 ל 7 שנים ובחביות פורט ובורבון.
 

D r a m b u i e

New member
טולמור דיו זה וויסקי אירי

ווויסקי עם קרח לא נהוג להוציא עם סטירר. מצד שני עם הלקוח מבקש אפשר להוציא את זה גם עם שניים.
 
למעלה