gezercatom
New member
גרסת הלקוח
- נכתב מתוך אהבה למקצוע, לרוב העוסקים בו ולבעלי חוש הומור מפותח ! 56 חוקים גרסת הלקוח 1.אנחנו אוהבים לשתות גם משקאות נקיים. אז את האצבעות תשאירו בחוץ אה ?. 2. אם הזמנו משקה עם קרח אנחנו רוצים סטירר (או בוחשן). אנחנו לא רוצים לדחוף את האצבעות שלנו (ע"ע סעיף קודם לכוס) וגם לא להצטנן. 3. לא יכול להיות שאין לכם רוסי שחור אם יש לכם רוסי לבן. 4. מה ההגיון בלדרוש על וודקה תפוזים X ₪ ועל סקרו דרייבר X + 7 ? מה כי הכנתם קוקטייל ? וואו ! 5. מתי תעשו משענת לכפות הרגליים ליד הבר ? 6. ומתלים מתי ? (עוד מעט חורף...) 7. אנחנו מאוד נודה לכם אם תפסיקו לעשות עיניים לחברה שלנו שבאה לפנינו על מנת לתפוס מקום על הבר. 8. אם אנחנו שואלים אם קוטייל כזה או אחר טעים או כמה זמן המקום פתוח או מה אתה יודע על משקה כזה או אחר זה לא אומר שאנחנו רוצים לקבל קורס ברמנים על רגל אחת. תודה. 9. למה לטולימור דיו קוראים כך אתה יודע ? 10. .די לדחוף ג'יימסון. יש עוד ויסקי בעולם שמקורו באירלנד. 11. אם אפשר – תמדוד. שנרגיש טוב ובטוח שלא בעל הבית נדפק ולא הלקוח. 12. אגב דפיקת לקוחות – יש חוק נגד זה, אם מדובר במתחת לגיל מסויים לא ? 13. זה נחמד לחייך. תנסו פעם. לא צריך להיות חמורי סבר / קשוחים / הבעה קשוחה בכוח. יחס (כמו שכבר נאמר בצה"ל) – גורר יחס. 14. אנחנו יודעים שראיתם אותנו כאן בכמה דייטים כבר אז אולי תפנקו פעם בשארית של קוקטייל מהבלנדר ? 15. אם השארנו שטר של 200 על בקבוק גולדסטאר והלכנו, תהיו פיירים וחפשו אותנו. 16. אם גבר מבקש קוטייל שמנת, אל תעקמו פרצוף. 17. גם אם זה קורונה טוב ? 18. חוץ מלהשעין את הרגל הבר יש עוד תנוחות שאתה מכיר ? 19. שיהיה ברור – אנחו רוצים להוציא את הכסף שלנו, ועוד בבר שלך ! אז תעשה מקום על הבר וגם אם יש שם איזו כוסית ששותה דיאט קולה וסביבה ערימת זבובים (אה.. גברים), תעיף אותה... זה ישתלם אחול ישתלם. 20. יהיה נורא נחמד אם, כמו באייטיז, תתנו איזה מזט (זיתים, בייגלה) קטן עם הבירה או הויסקי, לא למי ששותה דיאט קולה (למרות המחשוף הנדיב). ולא כל ישראלי יגמור לכם את הצלוחית ויבקש עוד. אה, כן, זה לא עולה 5 ₪ זה OTH ! 21.אם אנחנו עומדים מאחורי מחשוף, זו לא אשמתנו שלא נוצר קשר עין. תרימו אותן קצת, עוד, עוד – זהו. תודה. ½ גינס וטולימור דיו עם קרח תודה ! 22. לא הגיע הזמן לגוון ? תפתיע בקוקטייל.. לא תמיד אותה מנטרה של משהו סאוור ! 23. מנת הבית צריכה להיות 60 CC לא טיפה פחות. 24. אם אנחנו רוצים שתמליצו על משהו זה לא חייב להיות הארמניאק הכי מיושן או הסקוטש הכי מסריח. 25. קרח... לא חובה. קודם תשאל ואז תקבל תשובה. מפורטת. 26. לא חייבים לנקות מאפרה אחרי כל סיגריה. זה נותן לנו מדד כמה זמן אנחנו יושבים ובכמה חרגנו. 27. אם כבר הזמנו קולה זה לא עושה אותנו אוייבים. כי אנחנו נוהגים הביתה ובאו איתנו עוד שני חברים שכל אחד מפרק משקאות בשווי של מאתיים ₪. אז שקט... בבקשה ! 28. מבחינתו, אנו מעדיפים לשבת על הבר מאשר לחכות לקשר עין עם המלצרית בכל פעם שאנחנו רוצים קש או קרח. 29. ככה גם יש עם מי לדבר. זוכרים את זה ? שהייתה תקשורת ? 30. בר זה עסק יקר. אבל משקאות לא ! יש מספיק בארים שמתמחרים את המשקאות בצורה נורמלית. אז תלחצו על בעל הבית או שהוא יפתח בית קפה. 31. תודה על האזהרה בקשר למים. 32. להגיד שעבדת במדינה אחרת לא עושה עלינו רושם. ככה – לא – מוזגים – גינס ! 33. זה שאתה מוזג מתחת לבר לא מעלה את רמת האמינות שלך ! 34. למען הסר ספק – ג'וני ווקר בלק לייבל הוא סקוטש פרימיום המיוצר אך ורק בסקוטלנד ולא (לא) באיזה חדר אחורי עם מרכיבים סודיים). 35. אמרנו משהו לא במקום ? זה בטח האלכוהול. 36. אל תביא ת'חברה ש'ך לשבת על הבר. 37. א' יש סיכוי שנתחיל איתה. לא בגלל שזו החברה שלך אלא כי... היא בחורה. 38. ב' נמאס לנו להסתכל עליכם מז..מתמזמזים על הבר. אנחנו מחכים לאוכל, שאתה תיגע בו עם האצבעות שלך (אני עוצר כאן כי זה אתר PG). 39. טיפים – זה לשיקולנו. זו לא חובה. אבל אנחנו הופכים את זה לכזו. גם אם חבר שלנו לא רוצה אנחנו מחפים עליו. אז זה מה יש. לרוב אנחנו טיפיונרים לא רעים בכלל ולפעמים ירדנו לשתות בירה ולא הוצאנו כסף. ובסה"כ שתינו בירה בעמידה מאחור. אז תשמור את העודף, אבל אל תעשה פרצוף, כי בפעם הבאה שיבוא לנו טולימור דיו עם קרח זה לא יהיה פה. 40. אם אנחנו רוצים חשבון, אז אנחנו רוצים אותו כמה שיותר מהר. כן, ההפך מלאט ! יש פה בחורה אחת שבאה איתנו הביתה עכשיו !!! 41. מה בסה"כ ביקשנו ? שתמזוג לה דרינק ? עלינו ! אין בעיה ! רק תגיד שזה ממני, בקצה הבר. 42. אה, ותן לה ת'מספר שלי 43. אם אנחנו כבר מספרים לכם משהו – אישי. אז החיוכים של כל המשמרת בפעם הבאה שאנחנו באים פוגמים באמון שנוצר בינינו. 44. אם אתה לא יודע משהו על משקה מסויים אז אל תתיימר. אנחנו מאוד נעריך אם תבדוק ותגלה לנו בפעם הבאה 45. משמרת ראשונה ? מזל טוב. בטח מסנג'רים אותך ובסוף הערב לא משלמים לך. כולם עברו את זה. אבל אל תאבד את החיוך. הביטחון שלך ישתפר, תלמד להכיר אותנו ותזכור – טולימור דיו עם קרח. לא כוס מלאה אלא 3 – 4 קוביות. עם סטירר. נכון. תודה ! תהיה שונה קצת ! 46. אם מצאת חן בעינינו (בעיני ובעיני האישה כלומר) מה אכפת לך אם נגיד את זה ? (בקול רם ורק לך) אם מתאים לך את מוזמנת ואם לא אין סיבה להסמיק. 47. אם מצאת חן בעינינו (בעיני ובעיני האישה כלומר) מה אכפת לך אם נגיד את זה ? (בקול רם ורק לך) אותך לא נזמין כי אנחנו לא בקטע של עוד גבר. 48. גם להומואים יש רגשות (ככה סיפרו לי). אז תחייכו, תגידו שאתם לא בעניין וזהו. אל תעשו צחוק מהם. 49. אם אתם עובדים במקום שמוציא קפה וקולה כמו בקיוסק ואתם חושבים שאתם עובדים באיזה מגה – בר אז אולי גם אתם צריכים להתחיל לקחת תרופות. זה שבאנו למקום כזה ואנחנו רוצים אלכוהול לא אומר שצריך לפרוש שטיח אדום. רק למזוג, לא לשכוח סטירר וקרח. אחלה. 50. את העודף אחנו רוצים בחזרה. אל תשחקו איתו מעל לכוס עם שקלים שנפלו לכם קודם מהיד. כי אם ייפול שקל אחד משקלנו לשם, אנחנו נרצה אותו בחזרה. לא משנה מה תעשו עם הראש או כל איבר אחד שיש לכם לשחק איתו. זה הכסף שלנו ואנו נחליט מה לעשות איתו. אולי נחזיר ת'ג'וקים לארנק ונוציא שטר ? 51. זה שבעל הבית מקלל וצועק לא צריך לגרום לך לפגוע בנו- לא לירוק למשקאות שלנו ולא לעכב אותנו בכוונה עם הבחורה שרוצה לבוא אלינו הביתה עכשיו ! 52. אם אנחנו מבקשים פריטה של 50 או 100, אז אל תחזיר הכל במטבעות של שקל. אין רוח בחוץ ואנחו לא צריכים משקולות. 53. היית בשירותים ? שטוף ידיים ! 54. אם אתם קולטים שאנחנו עומדים לעשות טעות (עם הבחורה הזו למשל) אז תבואו תגידו. 55. תפסיקו לקחת מציתים מהבר. זה שלא באתם עם אחת לא נותן לכם זכות להדליק לבחורה בקצה השני של הבר את הסיגריה ולהחליק באלגנטיות את המצית שלנו לכיס שלכם. (כשל לוגי). 56. זכרו: אנחנו באנו לבלות, אז את הצרות שלכם תשמרו לעצמכם – תעלו חיוך תלחצו יד (אחרי ששטפתם) וניפגש אה ? 57. רוצים לנסח אמנה משותפת ? נראה לכם שהיא תחזיק ? לא ממש.
- נכתב מתוך אהבה למקצוע, לרוב העוסקים בו ולבעלי חוש הומור מפותח ! 56 חוקים גרסת הלקוח 1.אנחנו אוהבים לשתות גם משקאות נקיים. אז את האצבעות תשאירו בחוץ אה ?. 2. אם הזמנו משקה עם קרח אנחנו רוצים סטירר (או בוחשן). אנחנו לא רוצים לדחוף את האצבעות שלנו (ע"ע סעיף קודם לכוס) וגם לא להצטנן. 3. לא יכול להיות שאין לכם רוסי שחור אם יש לכם רוסי לבן. 4. מה ההגיון בלדרוש על וודקה תפוזים X ₪ ועל סקרו דרייבר X + 7 ? מה כי הכנתם קוקטייל ? וואו ! 5. מתי תעשו משענת לכפות הרגליים ליד הבר ? 6. ומתלים מתי ? (עוד מעט חורף...) 7. אנחנו מאוד נודה לכם אם תפסיקו לעשות עיניים לחברה שלנו שבאה לפנינו על מנת לתפוס מקום על הבר. 8. אם אנחנו שואלים אם קוטייל כזה או אחר טעים או כמה זמן המקום פתוח או מה אתה יודע על משקה כזה או אחר זה לא אומר שאנחנו רוצים לקבל קורס ברמנים על רגל אחת. תודה. 9. למה לטולימור דיו קוראים כך אתה יודע ? 10. .די לדחוף ג'יימסון. יש עוד ויסקי בעולם שמקורו באירלנד. 11. אם אפשר – תמדוד. שנרגיש טוב ובטוח שלא בעל הבית נדפק ולא הלקוח. 12. אגב דפיקת לקוחות – יש חוק נגד זה, אם מדובר במתחת לגיל מסויים לא ? 13. זה נחמד לחייך. תנסו פעם. לא צריך להיות חמורי סבר / קשוחים / הבעה קשוחה בכוח. יחס (כמו שכבר נאמר בצה"ל) – גורר יחס. 14. אנחנו יודעים שראיתם אותנו כאן בכמה דייטים כבר אז אולי תפנקו פעם בשארית של קוקטייל מהבלנדר ? 15. אם השארנו שטר של 200 על בקבוק גולדסטאר והלכנו, תהיו פיירים וחפשו אותנו. 16. אם גבר מבקש קוטייל שמנת, אל תעקמו פרצוף. 17. גם אם זה קורונה טוב ? 18. חוץ מלהשעין את הרגל הבר יש עוד תנוחות שאתה מכיר ? 19. שיהיה ברור – אנחו רוצים להוציא את הכסף שלנו, ועוד בבר שלך ! אז תעשה מקום על הבר וגם אם יש שם איזו כוסית ששותה דיאט קולה וסביבה ערימת זבובים (אה.. גברים), תעיף אותה... זה ישתלם אחול ישתלם. 20. יהיה נורא נחמד אם, כמו באייטיז, תתנו איזה מזט (זיתים, בייגלה) קטן עם הבירה או הויסקי, לא למי ששותה דיאט קולה (למרות המחשוף הנדיב). ולא כל ישראלי יגמור לכם את הצלוחית ויבקש עוד. אה, כן, זה לא עולה 5 ₪ זה OTH ! 21.אם אנחנו עומדים מאחורי מחשוף, זו לא אשמתנו שלא נוצר קשר עין. תרימו אותן קצת, עוד, עוד – זהו. תודה. ½ גינס וטולימור דיו עם קרח תודה ! 22. לא הגיע הזמן לגוון ? תפתיע בקוקטייל.. לא תמיד אותה מנטרה של משהו סאוור ! 23. מנת הבית צריכה להיות 60 CC לא טיפה פחות. 24. אם אנחנו רוצים שתמליצו על משהו זה לא חייב להיות הארמניאק הכי מיושן או הסקוטש הכי מסריח. 25. קרח... לא חובה. קודם תשאל ואז תקבל תשובה. מפורטת. 26. לא חייבים לנקות מאפרה אחרי כל סיגריה. זה נותן לנו מדד כמה זמן אנחנו יושבים ובכמה חרגנו. 27. אם כבר הזמנו קולה זה לא עושה אותנו אוייבים. כי אנחנו נוהגים הביתה ובאו איתנו עוד שני חברים שכל אחד מפרק משקאות בשווי של מאתיים ₪. אז שקט... בבקשה ! 28. מבחינתו, אנו מעדיפים לשבת על הבר מאשר לחכות לקשר עין עם המלצרית בכל פעם שאנחנו רוצים קש או קרח. 29. ככה גם יש עם מי לדבר. זוכרים את זה ? שהייתה תקשורת ? 30. בר זה עסק יקר. אבל משקאות לא ! יש מספיק בארים שמתמחרים את המשקאות בצורה נורמלית. אז תלחצו על בעל הבית או שהוא יפתח בית קפה. 31. תודה על האזהרה בקשר למים. 32. להגיד שעבדת במדינה אחרת לא עושה עלינו רושם. ככה – לא – מוזגים – גינס ! 33. זה שאתה מוזג מתחת לבר לא מעלה את רמת האמינות שלך ! 34. למען הסר ספק – ג'וני ווקר בלק לייבל הוא סקוטש פרימיום המיוצר אך ורק בסקוטלנד ולא (לא) באיזה חדר אחורי עם מרכיבים סודיים). 35. אמרנו משהו לא במקום ? זה בטח האלכוהול. 36. אל תביא ת'חברה ש'ך לשבת על הבר. 37. א' יש סיכוי שנתחיל איתה. לא בגלל שזו החברה שלך אלא כי... היא בחורה. 38. ב' נמאס לנו להסתכל עליכם מז..מתמזמזים על הבר. אנחנו מחכים לאוכל, שאתה תיגע בו עם האצבעות שלך (אני עוצר כאן כי זה אתר PG). 39. טיפים – זה לשיקולנו. זו לא חובה. אבל אנחנו הופכים את זה לכזו. גם אם חבר שלנו לא רוצה אנחנו מחפים עליו. אז זה מה יש. לרוב אנחנו טיפיונרים לא רעים בכלל ולפעמים ירדנו לשתות בירה ולא הוצאנו כסף. ובסה"כ שתינו בירה בעמידה מאחור. אז תשמור את העודף, אבל אל תעשה פרצוף, כי בפעם הבאה שיבוא לנו טולימור דיו עם קרח זה לא יהיה פה. 40. אם אנחנו רוצים חשבון, אז אנחנו רוצים אותו כמה שיותר מהר. כן, ההפך מלאט ! יש פה בחורה אחת שבאה איתנו הביתה עכשיו !!! 41. מה בסה"כ ביקשנו ? שתמזוג לה דרינק ? עלינו ! אין בעיה ! רק תגיד שזה ממני, בקצה הבר. 42. אה, ותן לה ת'מספר שלי 43. אם אנחנו כבר מספרים לכם משהו – אישי. אז החיוכים של כל המשמרת בפעם הבאה שאנחנו באים פוגמים באמון שנוצר בינינו. 44. אם אתה לא יודע משהו על משקה מסויים אז אל תתיימר. אנחנו מאוד נעריך אם תבדוק ותגלה לנו בפעם הבאה 45. משמרת ראשונה ? מזל טוב. בטח מסנג'רים אותך ובסוף הערב לא משלמים לך. כולם עברו את זה. אבל אל תאבד את החיוך. הביטחון שלך ישתפר, תלמד להכיר אותנו ותזכור – טולימור דיו עם קרח. לא כוס מלאה אלא 3 – 4 קוביות. עם סטירר. נכון. תודה ! תהיה שונה קצת ! 46. אם מצאת חן בעינינו (בעיני ובעיני האישה כלומר) מה אכפת לך אם נגיד את זה ? (בקול רם ורק לך) אם מתאים לך את מוזמנת ואם לא אין סיבה להסמיק. 47. אם מצאת חן בעינינו (בעיני ובעיני האישה כלומר) מה אכפת לך אם נגיד את זה ? (בקול רם ורק לך) אותך לא נזמין כי אנחנו לא בקטע של עוד גבר. 48. גם להומואים יש רגשות (ככה סיפרו לי). אז תחייכו, תגידו שאתם לא בעניין וזהו. אל תעשו צחוק מהם. 49. אם אתם עובדים במקום שמוציא קפה וקולה כמו בקיוסק ואתם חושבים שאתם עובדים באיזה מגה – בר אז אולי גם אתם צריכים להתחיל לקחת תרופות. זה שבאנו למקום כזה ואנחנו רוצים אלכוהול לא אומר שצריך לפרוש שטיח אדום. רק למזוג, לא לשכוח סטירר וקרח. אחלה. 50. את העודף אחנו רוצים בחזרה. אל תשחקו איתו מעל לכוס עם שקלים שנפלו לכם קודם מהיד. כי אם ייפול שקל אחד משקלנו לשם, אנחנו נרצה אותו בחזרה. לא משנה מה תעשו עם הראש או כל איבר אחד שיש לכם לשחק איתו. זה הכסף שלנו ואנו נחליט מה לעשות איתו. אולי נחזיר ת'ג'וקים לארנק ונוציא שטר ? 51. זה שבעל הבית מקלל וצועק לא צריך לגרום לך לפגוע בנו- לא לירוק למשקאות שלנו ולא לעכב אותנו בכוונה עם הבחורה שרוצה לבוא אלינו הביתה עכשיו ! 52. אם אנחנו מבקשים פריטה של 50 או 100, אז אל תחזיר הכל במטבעות של שקל. אין רוח בחוץ ואנחו לא צריכים משקולות. 53. היית בשירותים ? שטוף ידיים ! 54. אם אתם קולטים שאנחנו עומדים לעשות טעות (עם הבחורה הזו למשל) אז תבואו תגידו. 55. תפסיקו לקחת מציתים מהבר. זה שלא באתם עם אחת לא נותן לכם זכות להדליק לבחורה בקצה השני של הבר את הסיגריה ולהחליק באלגנטיות את המצית שלנו לכיס שלכם. (כשל לוגי). 56. זכרו: אנחנו באנו לבלות, אז את הצרות שלכם תשמרו לעצמכם – תעלו חיוך תלחצו יד (אחרי ששטפתם) וניפגש אה ? 57. רוצים לנסח אמנה משותפת ? נראה לכם שהיא תחזיק ? לא ממש.