TheIllustrator
New member
גרמניה...
שלום לכולם. אני חדש בפורום, אז נא להתחשב ולתת שרשור רציני להודעה!
אני מעוניין לעבור לגרמניה, לפחות בצעד ראשוני ע"מ ללמוד לימודים אקדמאים שם, ולאחר מכן להחליט באם להשאר או לחזור. הייתי מעוניין כי ישראלים החיים בגרמניה יספרו לי מעט על חייהם שם, היכן ישנן קהילות יהודיות וישראליות גדולות, איזה ערים מומלצות לישראלים(כאשר אני לוקח בחשבון בעיקר את שטוטגארט, האנובר ואולי מינכן, למרות שזו האחרונה יקרה מדי), וכן, איך החיים שם? האם יש תחושת אנטי-ישראלים או אנטישמיות? האם יש תאקלים עם האוכ´ המוסמלמית, או שמא הקהילות חיות בשלווה יחד? שאלה נוספת היא... כעבור כמה זמן זכיתם לדבר גרמנית בצורה שוטפת? עד כמה הייתם מגדירים את השפה כקשה, לדוברי עברית? אודה מראש על כל תגובה שהיא.
שלום לכולם. אני חדש בפורום, אז נא להתחשב ולתת שרשור רציני להודעה!