ג'קי עכשיו דיבר בעברית במשך 5 דקות

לא סלב

New member
מוטי , אתה חייב לי התנצלות

טענת שאלירז וסיון הם בזוגיות ועכשיו הסתבר סופית שלא וגם אין להם שום קמפיין תרבות השקר של אלירז ושות ספגה היום מכה רצינית.
 
לא צריך להגרר להשמצות, אתה טועה בהבנה, מה

שנאמר היה שכל אחד צריך לקום בבוקר ולהגיד לעצמו שהוא הכי טוב ביקום גם אם זה שקר, ושככה העם היהודי מעודד את עצמו. שני משפטים מתוך חמש דקות של הומור עצמי קורע אי אפשר להוציא אותם מהקונטקסט. ואי אפשר להתעלפ מהנוכחות המשמעותית שלו, מי שראה אתמול את משחק אמת או חובה יעיד על כך. הם ממש נעצבים להיפרד ממנו ולמדברים על איך ישמרו על קשר. בוא נשים את שני המשפטים האלו בפרופורציוץ בבקשה!!
 

Jason2

New member
זה הדבר שהיהודים טובים בו

להגיד שאנחנו יותר טובים מכולם
 
לכל החמורים כנסו דחוף @@@@@@@

קחו נושא אחר ללעוס ליעוז אמר על התאומות "ערביות " עכשיו מעניין מה יגידו עלינו בסעודיה לוב לבנון וערב הסעודית פשוט בושה
 

ברוניקה

New member
ועכשיו גם אירן בטח תשנא אותנו חחח

תירגעו, מה אתם מתרגשים מכל שטות.
 

Jason2

New member
אם תסתכל על ההיסטוריה של העם היהודי

אז זה די רע
 
אני מסתכל על ההיסטוריה של העם היהודי

ורואה שלמרות כל התלאות שעברנו, רק אנחנו נשארנו מבין הרבה עמים שנכחדו ואין זכר להם.
 

sonyandtony

New member
הספרדים נשארו גם למרות האינקוויזיציה ../images/Emo13.gif

והרומאים שהם בעצם האיטלקים. חמוד אני מציע שתפסיק לראות את הסירטונים של שופר (אמנון יצחק) הם שוטפים לך שם תמוח עם שטויות.
 

sonyandtony

New member
ברור שזה רע אידיוט! איפה אתה חי תגיד לי?

אתה באמת חושב שאתה יותר טוב מכולם? בזמן שאתה נוסע במכונית מגרמניה צפו בטלויזיה מיפן טס במטוס אמריקאי אוכל פסטה מאיטליה
 
אתה יכול להסביר למה זה רע חמור עיוור ?

קודם כל אני לא חושב שאני יותר טוב מכולם כלב טיפש. אני פשוט לוקח בפורופרציות את התוכנית, ומבין שזאת תוכנית בידור ולא תוכנית פולטיקה. ולא כמו אהבל מצוי כמוך שנובח פה השכם וערב על יחסי הציבור שעושה לנו ג'קי בספרד. עכשיו אתה מבין למה אתה אידיוט קטן ?
 
חחחחחחחחחחחח וואי אתם גדולים

תמשיכו בבקשה
 

ofra401

New member
אין כמו ג'קי וצריך לשמור עליו עד הסוף ...

איך שהוא יחזור לאח בארץ החברה שם ימותו מקנאה סביר להניח שיהיו המון מגהפונים ממעריצות והמתח יעלה יסמנו אותו שם וזה עלול לא לעשות לא טוב לחץ לא טוב לו. הילד הזה מאוד תמים לבן נקי לא נגוע בשום רוע רק טוב יוצא ממנו כמו אחד שרק כעת מגלה את העולם .ההתרגשות הזאת מביאה אותו לפעמים להתבטא לא מובן ההיפך ממה שהוא התכוון.אפילו את הרוע של נופר הוא לא קלט .חי בסרט שהיא שלו ומחכה לו תמים כבר אמרנו...כך זה לגבי כל דבר אחר ראיית העולם שלו לא כל כך ממוצעת ואני אומרת את זה עם אהבה.מתה עליו כיף לשמוע אותו שם באח בספרד.הוא להיט שם הם אוהבים אותו מאוד הוא הביא להם משהו אחר שונה ושמח ממה שהם מכירים. ודרך אגב איזה כבוד האח הגדול בספרד עשו לו בתפילותיו בבוקר עם הצילומים בתוכנית בליווי מוסיקה והחברה שם פירגנו על כך בגדול.ולצערי פה בארץ עם עניין התנך ...הפלצנות של להיות במודה של הנגד ,האחר,השונה. אח תלמדו מהספרדים רייטינג אפשר גם בלי לבזות את התנך.הרי הם יכלו להתנגד לטקסים דתיים לכאורה כן. גם את עניין גלעד שליט הוא הזכיר ועל כך שאפו... בקיצור בואו נשמור עליו נהנה מהתמימות שלו מהצניעות מההתלהבות שלו מהדברים הקטנים והטפשיים.הבחור הזה זהב. מגיע לו לזכות בזכות לא בפרוטקציה ולא בכוח ולא באלימות ולא בחומר צהוב ומגעיל. אה וסליחה שחפרתי הרבה אבל הייתי פשוט חייבת תצפו בו באח בספרד ותבינו לבד.ימותו הקנאים.הבחור הזה "ואהבת לרעיך כמוך"
 
למעלה