ג'קי עכשיו דיבר בעברית במשך 5 דקות

sonyandtony

New member
ג'קי עכשיו דיבר בעברית במשך 5 דקות

דיבר שם כל הזמן שהיהודים הם עם נבחר והכי טובים בעולם. כמה אידיוט אפשר להיות אתה נמצא בספרד אנשים כלכך טובים אליך ואתה אומר שאתה יותר טוב מהם.
 

sonyandtony

New member
דיבר על מלחמות שחייבים להיות חזקים ולתקוף

את סוריה ואירן. הוא היה מאוד תוקפני צד שלא ראיתי עד עכשיו וכל הדברים האלה נאמרו כשהם מכינים לו מסיבת הפתעה בחוץ. אני מאוד מקווה שהוא לא יזכה אצלנו רק בגלל הדיבור הזה!
 

sonyandtony

New member
לא משקר זה כרגע שודר בהאח הגדול בספרד ואני

מאוד מקווה שהם לא יתרגמו את זה לספרדית. באת שאהבתי את ג'קי אבל הוא התנהג בצורה מגעילה! הוא ממש הפתיע אותי בדיבור המלוכלך הזה, הוא לא היה חמוד ותמים.
 

סמירנו23

New member
הוא צודק

גם על זה שחייבים להיות חזקים וגם על זה שיש לתקוף את סוריה ואירן מה הבעיה לא הבנתי
 

jaycom

New member
שקר וכזב!

ג'קי עשה סטנדאפ למצלמה והתחיל לדבר לבר רפאלי ולהגיד שהוא מת לדבר עברית ואם אישתו רוצה לטוס הוא פרנציפ לא עושב את הארץ. התחיל להקריא את דרשת הבר מצווה שלו. הוא דיבר לביבי איך לעשות משא ומתן בצורה הכי מצחיקה שיש, שום דבר לא נאמר בקטע תוקפני, איזה שטויות אתה מדבר. אני מקווה שיעלו את זה ליוטיוב וכולם יראו איזה קורע הג'קי הזה
 

sonyandtony

New member
שטויות רק בסוף הוא דיבר על בר וגם שם הוא אמר

שהיהודיות הכי טובות בעולם!
 

jaycom

New member
נו מה אתם מפגרים???

הילד דיבר בצחוק, לא היו לו שום כוונות רעות. הוא אמר את זה בשביל להצחיק ודיבר אלינו "אנחנו העם הנבחר" בקטע של אהבה למדינה לא כי האחרים לא טובים. נו באמת, הוא נהנה עם הספרדים ואוהבים אותו, אין לו שום דבר נגדם. הוא בכלל התחיל בקטע מהדרשה של הבר מצווה שלו. אבל אתה איש רע שמחפש לדפוק את מי שאתה לא אוהב ולא יכול לפרגן. אל תדאג מישהו יעלה את הקטע וכולם יצחקו ויבינו מה הוא אמר ומאיפה זה בא. לא יעזור לך, אנשים אוהבים את ג'קי גם אם אתה לא רוצה.
 

sonyandtony

New member
נו זה ברור שהוא ניסה להצחיק אבל עדין אם הייתי

ספרדי הייתי נפגע מאוד.
 

jaycom

New member
גם הספרדים קלטו שלג'קי יש סיבוב בראש

ואומר את הדברים ממקום מצחיק. אני בטוח בזה... וחוץ מזה הוא אמר את זה בעברית בדיבור לאומה לא באיזה ויכוח פוליטי עכשיו. אתם צריכים להרגיע את הרצינות שלכם, הבנאדם סך הכל רוצה להצחיק.
 

jaycom

New member
ממש לא זה היה קורע מצחוק

כי אני לוקח את הדברים בהומור ולא באופן רציני. אם מישהו אחר היה אומר את זה, הייתי אולי מרגיש אחרת, אבל כאן היה ברור לכולם (חוץ ממך) שזה נאמר בשביל להצחיק אותנו. אתה כנראה שוכח מה הוא אמר לפני זה.. זה לא היה 5 דקות, זה היה יותר באיזור הרבע שעה שיחה למצלמה. כנראה ראית רק את הקטע הזה אם אתה חושב ככה, או שאתה פשוט שונא אותו מלכתחילה.
 

Tapudy

New member
אותנו אולי זה מצחיק

ואכן זה היה מצחיק. אבל אם חושבים על זה, זה לא הדבר הכי חכם להגיד בטלוויזיה הספרדית. למזלנו הוא אמר את זה בעברית ולא באנגלית. מאוד מקווה שהם לא ישדרו את זה ושזה לא יעשה הדים. יכולים להוציא את זה מההקשר מאוד בקלות.
 

jaycom

New member
אבל הוא לא אמר את זה ממקום רע

הוא אמר את זה בשביל להצחיק מה לא הבנתם?
 
למעלה