גמישות יתר
שאלה לי אליכן/אליכם...
האם מישהי מכן/מכם סובלת מגמישות יתר במפרקים?
מאז שאני עם הפיברו אני מאוד גמישה אך אליה וקוץ בה. הרצועות בכל המפרקים מאודד גמישות מה שגורם לפריקות בעיקר של הפיקה בברכיים, ויוצאים לי קנאקים מכל מפרק אפשרי.
מישהי מכירה את התופעה? אם כן, אשמח לדעת איך אתן מתמודדות..
מקווה שאתן בטוב, מועדים לשמחה.
שאלה לי אליכן/אליכם...
האם מישהי מכן/מכם סובלת מגמישות יתר במפרקים?
מאז שאני עם הפיברו אני מאוד גמישה אך אליה וקוץ בה. הרצועות בכל המפרקים מאודד גמישות מה שגורם לפריקות בעיקר של הפיקה בברכיים, ויוצאים לי קנאקים מכל מפרק אפשרי.
מישהי מכירה את התופעה? אם כן, אשמח לדעת איך אתן מתמודדות..
מקווה שאתן בטוב, מועדים לשמחה.