לאורנה נסיכת קלינסטי
New member
גמדענק../images/Emo72.gif../images/Emo116.gif../images/Emo34.gif
כן, מזמן לא היה לנו כזה, ולדעתי זה יעזור לשיפור המצברוח פה.
את החוקים אני מניחה שכולכם כבר מכירים, מי שלא - שישאל ויקבל הסבר. (נופר עצלנית
) אה, כן, אם יש מישהו שלא משתתף ומוכן לעשות את ההגרלה, הוא מוזמן, כי אני מעדיפה לשחק גם כן. אם לא, אני אתקע עם הפתקים, ניחא. אנא אשרו השתתפותכם. (ואני לא מקבלת "לא" כתשובה!
)
כן, מזמן לא היה לנו כזה, ולדעתי זה יעזור לשיפור המצברוח פה.