גם אני כאן

אילן די

New member
אתם לא יודעים ?!

ברידג`סטון הוכרזו כצמיגים לא בטיחותיים ע``י הרשות הפדרלית האמריקאית. כתוצאה מכך פורד (שעד עכשיו ציידו את כל רכביהם בברידג`סטון) הפסיקו את התקשורת העסקית עם החברה ואף תקפו אותה באמצעי התקשורת. כרגע (לפחות בארה``ב) ברידג`סטון מוחרמים ע``י כל היצרנים.
 

© DrorZi

New member
ווואאאאללללההה ????

(ולא, לא וואלה שעשתה ל IOL כלכך רע ) כ-ל בריגסטון מוחרמים ? טוב לדעת. אני יודע על פורד וזה שאחרי תקופה (של כמעט 100 שנה אם אני זוכר נכון) חתכו את כל החוטים עם בריגסטון ועף שם באוויר המון בוץ אבל משם ועד איסור ממשלתי על הצמיגים ? כמו שאמרתי אני אישית נהנתי מהצמיגים שלהם ואני יודע שדווקא יש להם גומי טוב, אילן, אתה יכול להרחיב טיפה מה איפה ואולי למצוא לנו קישור ? B-) דרור זי
 

אילן די

New member
עוד מידע

קודם כל. לא אמרתי שיש איסור ממשלתי על הצמיגים. הצמיגים נמצאו לא בטיחותיים אבל אין שום איסור לקנות או להשתמש בהם. ואגב מדובר רק על צמיגים למכוניות פרטיות ומשאיות קטנות (טראקס). חטיבת הצמיגים שמייצרת צמיגים למכוניות ספורט (פורמולה, נאסקאר וכו`) עדיין נמצאת בקשרים עסקיים עם הקבוצות. אני מצרף כמה אתרים שיעזרו בנושא. ביניהם קישור לבריג`סטון עצמם שמכריזים על ריקול לצמיגיהם. מומלץ לבדוק אם הצמיגים שמכוניתכם נועלת נמצאים ברשימה... זה האתר : http://mirror.bridgestone-firestone.com/homeimgs/H010521a.htm
 

© DrorZi

New member
הסבר דרוש !

כמו שעניתי לך באופנועים פרט נמק והסבר כי לי יש נסיון מ-ע-ו-ל-ה (!) עם צמיגים של בריגסטון, כולל בלימות מצויינות, אחיזה פצצה בסיבובים ובמהירויות גבוהות B-) דרור זי
 

שי ©

New member
לי יש ברידג`סטון על המונדיאו

כבר יותר משנה ו-20K ק``מ ועדיין במצב חדש (וזה עוד כלום לעומת הגודייר שעברו 150K ו-6 שנים...). שי
 

rigi

New member
זה לא ברידג`סטון....זה פיירסטון

זה קרה בג`יפים של פורד האקספלורר !!!!!
 

yaron_z

New member
בריג`סטון ופיירסטון=אותה חברה

עם שני שמות, רק שהשם של פיירסטון הוא יותר נמוך במעמד אז מוכרים בחברה הזאת ממש אותו צמיג כמו בריג`סטון (בהתאם לדגם) בשם של פיירסטון ובמחיר נמוך יותר.
 

rigi

New member
לא ידעתי....

מעניין אותי לדעת אייך חברה מכובדת כמו פולקסווגן מוסרת מוכניות (פולו החדשה ) עם צמיגי פיירסטון....
 

yaron_z

New member
זה קשור בדגם אתה מבין...

יכול להיות שדגם א` של פיירסטון הוא לא בטיחותי ודגם ב` הוא נחשב לאחד המעולים בתחום... אתה מבין... כמו שלפיירסטון או כל חברה אחרת יש כמה דגמים של תמיגים מכל מידה (לפחות 3 ככה). זה שבצמיג שטח 235/70/16 יש בעיות לא אומר שבצמיג כביש 185/60/14 שאיתו מגיעה הפולו יהיו בעיות.
 

אילן די

New member
נכון ובגלל זה

הוספתי קישור לאתר שלהם בהודעה שלי למעלה ובו תוכל למצוא אם הצמיגים שלך בריקול או לא.
 
אני לא יודע מה איתכם אבל ...

ברדג`סטון לא הייתי קונה שי לא כדאי להשאיר צמיגים יותר מדיי זמן ממולץ להחליף אותם אחרי 3 שנים כי הגומי יכול להתייבש קראתי את זה פעם באוטו. בקשר לשאר אלה שאמרו שיש להם ברידג`סטון לפי דעתי תחילפו אותם מ-ה-ר אני לא נהג אבל בכל זאת קורא .................. ישראל פישר חיפה
 
היי היי היי....להרגע ישראלוב, להרגע

ידידי....כל צמיג...יהיה אשר יהיה צריך להחליפו אחרי 3 שנים של נסיעה על הכביש !!!!! זה שרוב הציבור הוא ישראלי טיפוסי שאינו יודע דבר וחצי דבר על תחזוקה נכונה ובריאה של רכבו זה לא אומר כלום !!!! ברידג`סטון היא אחת מהחברות המובילות ביותר בתחום ושלילתך אינה ברורה כלל !!!! לכולם יש פאדיחות...אני משער שגם לך, לא ??? אני ממש לא מבין את הגישה שלך.... אולי אתה מפיץ מורשה של מישלין ?????? :) השדון...מנסה להדחיק אגרסיות מיותרות.... :)
 
את זה שברידג`סטון ...

את זה שברידגסטון מובילים אני יודע אבל בזמן האחרון היו להם יותר מדיי פאדיחות לצערי הרב עכשיו גם בניסאן זה בדיוק מה שאמרתי צמיג מחליפים כל 3 שנים
 

itzik93

New member
ובמרצדס מחליפים כריות אויר מידי פעם

נו אז מה ? :) תקלות קורות, קרו בעבר ויקרו בעתיד - זה שעכשיו נותנים לזה יותר לגיטימציה ויותר חשיפה תקשורתית זה רק לטובתנו, הצרכנים - אבל אני לא חושב שקריאות שירות ברמות האלו צריכות להשפיע משהו על החלטתנו ברכישת רכב חדש או משומש כי בסה``כ אף אחת לא מושלמת מהבחינה הזו, אז במקרה הזה, מר ישראל (פישר), אל תערבב חלב עם בשר :)
 
בין בשר לחלב ? אני דתי

השאלה היא למי זה קורה יותר אם יש חברה שזה קורה לה פעם ב--- זה לא נורא אבל יש חברות שזה קורא להם כל הזמן ולפעמים זה מאוחר מדיי זה עניין של חיים ומוות לא משחק ילדים אתה לא היית רוצה לסוע במכונית שיכולה לעשות תאונה כל רגע (ולא באשמתך)
 

66

New member
לידיעתכם

מדובר רק בדגם אחד של פיירסטון אשר הורכבו בפורד אקספלורר באמריקה בלבד. שמעתי גם משהו לגבי האלמירה החדשה אני חושב עם בריג`סטון. העיניין הוא שבכל מקרה מדובר רק בדגם אחד מכל חברה שיוצר בתאריכים מסויימים אז ככה שאני מאמין שאין בעייה כרונית וגם תחשבו על זה שבריג`סטון מספקת את רוב הצמיגים של הפורמולה אחת (ונותנים בראש חזק למישלין) ופיירסטון לצ`אמפ קארט.
 

גרמי

New member
ועוד

המבנה של הצמיגים האלה שונה לחלוטין מהמבנה של צמיגי מכוניות פרטיות. הפרדות סוליה זה לא משהו שיכול לקרות בצמיג של פרייבט כי הסוליה היא לא יחידה נפרדת משאר הצמיג, אלא חלק אינטגרלי מהצמיג כולו. אז תפסיקו כבר עם משפטים סתומים כמו ``רק לא ברידג`סטון``. זה כמו שתקבלו שירות גרוע באיזה סניף של בית קפה ששייך לרשת, ובגלל זה לא תלכו לאף אחד מהסניפים האחרים... (בעצם - אני מחרים כמה בתי קפה כאלה... אולי אני צריך לשקול שנית?)
 

איתן כ.

New member
למה אין לי כרטיס חבר פורום כאן?

האם זה רמז? וחוץ מזה האם הכרטיס צריך להיות זהה בכל הפורומים או שאפשר שיהיה שונה (מה שכתוב אצלי בפורום האופנועים לא רלוונטי לפה). ועוד משהו:ראיתי שבצד רשום באיזה פורומים החבר מבקר. אז מה קורה אם אני לא רוצה שתדעו שאני מבקר בפורום ``גברים שלובשים לבני נשים תוך כדי גלישה באמבטיה``?
 
למעלה