אין לעבודה רביעית "בילד"
את עושה מה שאת רוצה. זה מאוד גמיש. אמא שלי לא LUKLESS וזה בכלל לא קשור. לדעתי בעבודה רביעית הכי טוב למקסס קודם את הסקיל של המפה. אצלי יש קוסמת קרח, אז סיימתי עם בליזארד קודם. אצל אמא שלי סיימנו עם ג'נסיס. אח"כ עברתי לסקילים אחרים. אם הייתי מעדיפה לעשות קודם בוסים מאשר להרוג מפה מהר יותר וחזק יותר, הייתי מעלה CHAIN LIGHTNING אין שום בילד מוגדר לזה.. חוצמזה, כמו שאמרתי לך, שחובה שנקודה אחת תהיה על הסקיל של ההחייאה ותמיד נקודה אחת לג'נסיס. הנקודה השלישית תלך כרצונך [ממליצה לסיים עם ג'נסיס קודם] ולשאלה למעלה, כן, משיגים את הסקילים. הדרך שזה הולך זה שהספרים הם 20+30 ובקווסטים את משיגה 10. בד"כ שאת מגיעה לעבודה יש לך להעלות נקודות לסקיל או עד 20 או עד 30. בעבודה רביעית אין לך כלום [חוץ מ4 סקילים שמקבלים מראש כולם] אבל את הרוב את צריכה להשיג בקווסטים. את משיגה 10. ואז קונה ספרים של 20/30 יש המון מדריכים ועזרה באינטרנט.. אני לא ידעתי -כלום- על בישופים ופשוט הרצתי חיפוש בגוגל ועשיתי לאמא שלי את כל הקווסטים