גלית..

icy woman

New member
חחח

זה לא נכון שאין לי בעיה להרוג את מאנון, אבל אני הורגת אותו בסופו של דבר
אבל אם ניר לא רוצה לבזבז 10 מיל, הוא כן צריך את מאנון עבור הקווסט הזה (וגם את גריפין)
 

deisy

New member
חחחח...

אהההה או קי , טוב אני מראש לא בדקתי את מי הורגים במקום להוציא 10 מיל
אבל זה עדיין שני קווסטים שונים... המנון קריי עבור ה HTPQ לא אמור לעניין אותו.. אם צריך להרוג את מנון במקום לקנות את המגילה - זה כבר משהוא אחר שלא ידעתי עליו
את הורגת אותו בסוף? - זה מה שחשוב
 

Loren13

New member
חח לא כ"כ הבנתי עם הקטע של הסקילים שבחרתן..

אמא שלך Lukless? או שהיא רגילה? אני אשמח לבילד שלה D: או בילד של מישהו אחר..העיקר שיהיה בילדXD תודה P:
 

D amaged R oses

New member
אין לעבודה רביעית "בילד"

את עושה מה שאת רוצה. זה מאוד גמיש. אמא שלי לא LUKLESS וזה בכלל לא קשור. לדעתי בעבודה רביעית הכי טוב למקסס קודם את הסקיל של המפה. אצלי יש קוסמת קרח, אז סיימתי עם בליזארד קודם. אצל אמא שלי סיימנו עם ג'נסיס. אח"כ עברתי לסקילים אחרים. אם הייתי מעדיפה לעשות קודם בוסים מאשר להרוג מפה מהר יותר וחזק יותר, הייתי מעלה CHAIN LIGHTNING אין שום בילד מוגדר לזה.. חוצמזה, כמו שאמרתי לך, שחובה שנקודה אחת תהיה על הסקיל של ההחייאה ותמיד נקודה אחת לג'נסיס. הנקודה השלישית תלך כרצונך [ממליצה לסיים עם ג'נסיס קודם] ולשאלה למעלה, כן, משיגים את הסקילים. הדרך שזה הולך זה שהספרים הם 20+30 ובקווסטים את משיגה 10. בד"כ שאת מגיעה לעבודה יש לך להעלות נקודות לסקיל או עד 20 או עד 30. בעבודה רביעית אין לך כלום [חוץ מ4 סקילים שמקבלים מראש כולם] אבל את הרוב את צריכה להשיג בקווסטים. את משיגה 10. ואז קונה ספרים של 20/30 יש המון מדריכים ועזרה באינטרנט.. אני לא ידעתי -כלום- על בישופים ופשוט הרצתי חיפוש בגוגל ועשיתי לאמא שלי את כל הקווסטים
 

P o o f i

New member
../images/Emo45.gif מסכימה בקשר לסקיל של המפה.

ממליצה להוסיף נקודה לסקיל ההחייאה (חשוב לבוסים
), להשקיע מעט בדרקון ולהעלות נקודות בMaple Warrior.
 

Loren13

New member
~

בעצם אני צריכה לבחור סקילים למקסס? אבל יש כמה סקילים עיקריים שצריך למקסס. החייאה וג'נסיס? ס.O מה בעצם למקסס בהתחלה?
 

D amaged R oses

New member
קראת את ההודעה שכתבתי לך למעלה?

אם היית קוראת לא היית שואלת את זה, באמת...
 

deisy

New member
ושוב - בחירה שלך מה למקסס

תקראי את המאמר שהעליתי פה, תביני מה הסקילים ומה נותן כל אחד ואז תחליטי מה את רוצה למקסס קודם... יש דברים שרק את יודעת על הדמות שלך וצורת המשחק.. את עושה בוסים? הרבה? - מקססי אנגל ריי משחקת בפרטי? - החיאה רוצה לעלות מהר רמות? - ג'נסיס משחקת במקומות קשים? - בהמוט רוצה להיות חזקה יותר? - MW אלה הסקילים החשובים, תעשי את החושבים שלך מה הכי חשוב לך למקסס ראשון.. ואפשר לשלב ולמקסס כמה סקילים במקביל...
 
למעלה