גלית..

Loren13

New member
גלית..

רציתי לשאול איזה בילד את עושה לבישופ שלך? או שיש לך בילד אחר לתת לי.. עבודה רביעית בישופ איזה NPC? ומה צריך לעשות? הבנתי שיש איזשהו קשר לסקרול שעולה 10מיל, אבל לא כ"כ הבנתי למי לתת אותו.. וגם לפי מה שהבנתי יש 2 אפשרויות..רק שהראשונה לא ברורה לי.. עם אני אקח את הסקרול שעולה 10מיל.. אני סה"כ צריכה לקנות את זה ואז לתת את זה לNPC שאני צריכה לתת.. וזהו? תודה D:
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif מצטרפת לבקשה ../images/Emo45.gif

אני קרובה לבישופ יותר מתמיד ןזה יעזור גם לי ^^
 

D amaged R oses

New member
אחרי שדיברת עם כמה NPC

את מדברת עם הNPC של המדריך עבודה הרביעית הוא מבקש שני הוכחות של אומץ את יכולה להשיג כל אחת, או מהריגה של גריפי+מנון או ללכת לCHIEF TATAMO, הוא יביא לך את שני ההוכחות לאומץ אם תביאי לו את הסקרול מלודי. קונים בבניין השמאלי בקומה 44. עולה 10מיל. אחרי שתביאי לCHIEF TATAMO הוא יביא לך את 2 ההוכחות ואת זה את מביאה למדריך עבודה הרביעית. וזהו
ולאמא שלי יש בישופית ואנחנו התמקדנו בלהעלות ג'נסיס נקודה ראשונה הולכת להחייאה, חייב [resuscitation] אמא שלי העלתה גם נקודה אחת לMAPLE WARRIOR כדי שהיא תעלה רמה זה ייתן לה יותר INT [יותר אינט=יותר MP]
 

D amaged R oses

New member
אני אדייק

אחרי שאת מדברת עם המדריך עבודה השלישית באל נאט, את מדברת עם המדריך עבודה רביעית בליפר יש מדריך במאמרים אם אני לא טועה..
 

Loren13

New member
עוד משהו מוזר ס.ס

הבנתי שבעבודה רביעית.צריך להשיג סקילים כמו של הדרקון וכו.. רק בוסים מפילים את הסקילים? אם כן, איזה בוסים? נשמע קשה ס.ס ןלבישופים..איזה סקילים מגיעים עם העבודה? אני צריכה בילד..הכל מלבל אותי >.>
 

deisy

New member
טוב רותם די הסבירה לכן

את מה שצריך, ואכן יש מדריך לאיך להתחיל עם עבודה רביעית במאמרים (כולל הסקרול של ה 10 מיל והכל..). לכל סקיל יש קווסט משלו לעשות אותו - וגם זה נמצא במאמרים, אם לא תביני משהוא מסויים משם תשאלי, אבל די הכל ריכזתי שם.. ספרים באים אח"כ, כי כל סקיל שאת משיגה מגיע ברמה 10 בלבד, וכדי להעלות אותו לרמה 20 ואח"כ 30 יש צורך בספר שעובד כמו סקרול עם אחוזי הצלחה מסויימים... יש בהיידן סטריט רשימה של מי זורק את הספרים, בגדול הכי קשה להשיג את הג'נסיס 30 שאותו זורק רק הורנטייל והוא עומד היום על מעל 500 מיל אם בכלל יש אותו... הסקיל היחיד שלא דורש ספר להביא אותו למקס הוא הבהמוט - הוא דורש סיום קווסטים של הריגת הדרקונים האדומים בלפרי ואיסוף "לב דרקון" שהם זורקים... לגבי הבילד, הוא מאוד גמיש, אין נכון או לא נכון בבילדים של עבודה רביעית, הכל תלוי באיך את אוהבת לשחק ובהבנה של הסקילים והחשיבות שלהם עבור צורת המשחק שלך... נקודה אחת בהחיאה דרושה מהתחלה - סקיל שימושי מאוד לפרטי! אני באופן אישי מקססתי במקביל את ה mw יחד עם הגנסיס, כאשר ה mw המקס שלו הוא 20.. הוא מוסיף מאוד(!!! )לחוזק שלך בתור בישופ, מעלה את הסטטים ב 10% כשהוא על מקס ובהחלט הרגשתי בהבדל בזמן האימונים... בשלב מסויים שמתי כמה נקודות בבהמוט (3 נקודות בשלב הראשון), יש לו מכה חזקה, והוא מבחינתי כאילו עוד מישהוא נלחם יחד איתי... ואז מקססתי את הגנסיס - אצלי הוא עומד על 30, ומנקה יופי את המפה... אחרי שמקססתי את הגנסיס מקססתי את ההחיאה, הוא סקיל שימושי מאוד לפרטי (ראי התקדמות יומית של אתמול מה ניר כתב
).. אחרי הגנסיס הבאתי את הבהמוט לרמה 18 בערך, הוא מאוד שימושי במפות שחזקות לי - כמו המפות של TT ששם אני משתמשת בו כל הזמן, כמו כן הוא עוזר בבוסים, שוב - זה כמו דמות נוספת שלוחמת איתך! נכון לכרגע אני עובדת על האנגל ריי, סקיל מעולה לבוסים (בבוסים לא משתמשים בגנסיס, הוא עושה לאגים נוראיים לשאר חברי הפרטי), את הסקיל הזה מפיל רק הזאקום, אבל כיום עם הקרמה הוא ניתן גם לקניה... שמתי מתישהוא 3 נקודות בהולי שילד - עוד לא הבנתי מה הרעיון שלו, נראה לי מיותר נכון לכרגע... עוד לא החלטתי מה לעלות אחרי האנגל ריי, נראה כשיגיע הזמן מה יותר חשוב לי.... באופן עקרוני, חשוב לדעת מה את הולכת לעשות, אם המשחק שלך הוא הרבה בפרטי - ההחיאה חשובה מאוד! אם את משחקת יותר לבד ופחות בוסים, תעלי נקודות בבהמוט, אם את עושה יותר בוסים - תעלי באנגל ריי (למרות שזה גם תלוי בכמה מהר את מצליה להשיג אותו...), מה שחשוב זה לנסות כמה שיותר מהר להביא את הגנסיס למקס שלו - הוא אחד הסקילים הכי חשובים באימונים והכי מהירים מבחינת עליית רמות! גם לבד וגם בפרטי...אנשים שמשחקים איתך בפרטי תמיד ישאלו אם יש לך מקס ג'נסיס.... ולינה - אם את צריכה עזרה און ליין, נשמח לעזור - אני מדברת בעיקר על ה HTPQ שחייבים אותו וכמה שיותר מהר כדי להשיג את הסקיל של הגנסיס...ודי מתסכל להשיג אנשים בשבילו... ואם יש עוד שאלות ספציפיות - אשמח לעזור
בהצלחה לשתיכן!!!
 

deisy

New member
אחרי שלא מצאתי את המדריך במאמרים

(יעל - מכות!
) סיון
מצאה לי אותו בהודעה שהעליתי אותו, סידרתי אותו קצת (כשכתבתי אותו עוד לא הייתי בישופ
) ואני מעלה לכן אותו כאן... בהצלחה!
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif תודה ../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

בשלב הראשון אני אתמקד בלמקסס את הMW ל-10 [כי אין תקציב ל20
] ואת הג'נסיס ל20 [בתקווה שהספר של 20 שידיד שלי נתן לי יעבוד
] ומשם אני כבר אראה איך אני אתקדם
ואני אשמח לעזרה בHTPQ,אין לי מושג בכלל מה צריך לעשות שם >: כשאני אתקרב קצת יותר לעבודה רביעית אני כבר אברר
 

deisy

New member
דברי איתי

גם במשחק אם תצטרכי עזרה במשהוא... ולדעתי, שימי כל פעם נקודה אחת ב MW ו 2 נקודות בגנסיס... כאשר אחרי שתקבלי את סקיל ההחיאה - תקדישי לו רמה אחת ושימי בו את הנקודות בין לבין כזה... בהצלחה!
 

D amaged R oses

New member
אני מוכנה לבוא איתך לHTPQ בכייף

זה ממש קל רק תשיגי אטקר בשביל MANON CRY בשבילי
ואין למה להתמקד בהתחלה בMW.. יש לך הרבה חברים ברמות גבוהות, תשתמשי בהם שאת עולה רמות. וגם אם הספר לא יעבוד, ראיתי ג'נסיס 20 גם ב5מיל בFM 10מיל זה מחיר מקסימלי.. זה ספר זול.. אבל לי בליזארד 20 בניסיון ראשון ולאמא שלי ג'נסיס 20 בניסיון ראשון.
 

deisy

New member
ה MW הוא לא רק לעליית הרמות

ולתוספת של ה MP.. ה MW הוא סקיל שגורם לך להיות יותר חזקה כי הוא מעלה את הסטטים של ה INT... הדמג' שלי בהחלט יותר גבוהה עם MW מאשר בלי... ככה שאם משחקים כל הזמן בפרטי עם חברים שה MW שלהם ממוקסס אז אכן אפשר להשאירו לשלב מאוחר יותר, אבל אם משחקים לבד, שווה להשקיע בו מהתחלה. זו דעתי...
 

D amaged R oses

New member
ברור שהוא מחזק

אבל לדעתי שווה להתמקד קודם בלסיים עם ג'נסיס ואז בMW ככה עשיתי אצלי עם הבליזארד.. סיימתי אותו ואחרי זה עברתי לMW כל אחד והבחירה שלו ואיך שנוח
 

deisy

New member
זה בדיוק היתרון שבעבודה רביעית

כל אחד עם הבחירה שלו וצורת המשחק שלו אין "נכון" או "לא נכון".... אני משחקת בד"כ לבד, אז היה חשוב לי למקסס את הMW במקביל עם הג'נסיס, על מנת לשחק במקומות חזקים יותר ולהגיע לדמג' גבוהה יותר (יותר אקספי מן הסתם...) , יחד עם האפקט הנוח של כמות MP גדולה יותר בעליית הרמות....מה גם שאת הג'נסיס 30 לא משיגים בכזו קלות.... וזה נתן לי "זמן" למקסס את ה MW ועוד לשמור נקודות לג'נסיס..
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif הו תודה ../images/Emo23.gif

כבר יש לי אטקר
ידיד שלי הורג מאנונים כשמשעמם לו והוא אמר לי שבפעם הבאה שהוא יהרוג הוא יגיד לי ויתן לי לקחת את הCRY
בשביל מה צריך את זה ANYWAY?
 

Don Nirtin

New member
בשביל הרבה דברים ../images/Emo2.gif../images/Emo87.gif

תגידי לו שישמור לי גם אחד. אני לא מתכוון לבזבז 10 מיל על סקרול אומלל בעבודה 4.
 

D amaged R oses

New member
את עושה את הקווסט שנותנת לך

מואירה הזאת [שיכלו לקרוא לו מוריה וזה היה יותר נוח, אבל לאאאאא] בקווסט שלה צריך מנון קריי, כמה דרופים מCORNIAN [דאגר שאת מקבלת מקורניאן את צריכה להכין לדאגר שבקווסט עם 2 פלטות. שלא רשום בהיידן העילג. אהמ. תודות לאיריס שאמרה לי] ו10 עורות שכאלו שנופלים מכל סוגי שהWYVERN שמסיימים את הקווסט, הוא הופך אותך לנחש, ואז את נכנסת לאיזור שאפשר לבצע בו HTPQ -אבל- אל תגישי שאת מסיימת! רק שאת מוכנה לביצוע הפיקיו! אני הגשתי עם הקוסמת שלי ישר [אמא שלי הייתה צריכה HTPQ כי היא הפכה לבישופית] אז לא יכולתי להשיג עוד מאנון קריי בשבילי ולא נכנסתי לעזור לה לצערי, אל תעשי את הטעות שלי
וזה היה נשמע לי מאוד מלחיץ ומסובך אבל זה הדבר הכי קל שיש. להרוג מפלצות בעיקרון
 

deisy

New member
ניר אתה לא צריך מנון קריי F3

כי אתה לא צריך HTPQ ... כי אתה לא תהיה בישופ לעולם כנראה
אין שום קשר בין הסקרול של ה 10 מיל למנון קריי .... לינה, את המנון קריי צריך בשביל ה HTPQ, ואת ה HTPQ צריך כי שם נופל שורש החיים שאותו צריך כדי לקבל את הסקיל של הג'נסיס... הפקיו עצמו לא קשה בכלל, רק להרוג מפלצות שנמצאות בלפרי, רק מה שכן הם יהיו לך קשות לכן צריך חברה ברמה גבוהה... שורש החיים לי נפל ממש אחרי 2 דקות של כניסה לפקיו הזה, סיימנו את הפקיו למרות זאת כדי לראות את כולו, הוא ממש בולשיט.. אם יש לך חברים ברמות גבוהות אז גם לא יהיה קשה להתארגן עליו, דברי איתנו כשתרצי לעשות, נשמח לבוא איתך!, ולמאיה ואיריס אין שום בעיה להרוג את מנון ככה שגם המנון קריי סגור
 
למעלה