טוב רותם די הסבירה לכן
את מה שצריך, ואכן יש מדריך לאיך להתחיל עם עבודה רביעית במאמרים (כולל הסקרול של ה 10 מיל והכל..). לכל סקיל יש קווסט משלו לעשות אותו - וגם זה נמצא במאמרים, אם לא תביני משהוא מסויים משם תשאלי, אבל די הכל ריכזתי שם.. ספרים באים אח"כ, כי כל סקיל שאת משיגה מגיע ברמה 10 בלבד, וכדי להעלות אותו לרמה 20 ואח"כ 30 יש צורך בספר שעובד כמו סקרול עם אחוזי הצלחה מסויימים... יש בהיידן סטריט רשימה של מי זורק את הספרים, בגדול הכי קשה להשיג את הג'נסיס 30 שאותו זורק רק הורנטייל והוא עומד היום על מעל 500 מיל אם בכלל יש אותו... הסקיל היחיד שלא דורש ספר להביא אותו למקס הוא הבהמוט - הוא דורש סיום קווסטים של הריגת הדרקונים האדומים בלפרי ואיסוף "לב דרקון" שהם זורקים... לגבי הבילד, הוא מאוד גמיש, אין נכון או לא נכון בבילדים של עבודה רביעית, הכל תלוי באיך את אוהבת לשחק ובהבנה של הסקילים והחשיבות שלהם עבור צורת המשחק שלך... נקודה אחת בהחיאה דרושה מהתחלה - סקיל שימושי מאוד לפרטי! אני באופן אישי מקססתי במקביל את ה mw יחד עם הגנסיס, כאשר ה mw המקס שלו הוא 20.. הוא מוסיף מאוד(!!! )לחוזק שלך בתור בישופ, מעלה את הסטטים ב 10% כשהוא על מקס ובהחלט הרגשתי בהבדל בזמן האימונים... בשלב מסויים שמתי כמה נקודות בבהמוט (3 נקודות בשלב הראשון), יש לו מכה חזקה, והוא מבחינתי כאילו עוד מישהוא נלחם יחד איתי... ואז מקססתי את הגנסיס - אצלי הוא עומד על 30, ומנקה יופי את המפה... אחרי שמקססתי את הגנסיס מקססתי את ההחיאה, הוא סקיל שימושי מאוד לפרטי (ראי התקדמות יומית של אתמול מה ניר כתב
).. אחרי הגנסיס הבאתי את הבהמוט לרמה 18 בערך, הוא מאוד שימושי במפות שחזקות לי - כמו המפות של TT ששם אני משתמשת בו כל הזמן, כמו כן הוא עוזר בבוסים, שוב - זה כמו דמות נוספת שלוחמת איתך! נכון לכרגע אני עובדת על האנגל ריי, סקיל מעולה לבוסים (בבוסים לא משתמשים בגנסיס, הוא עושה לאגים נוראיים לשאר חברי הפרטי), את הסקיל הזה מפיל רק הזאקום, אבל כיום עם הקרמה הוא ניתן גם לקניה... שמתי מתישהוא 3 נקודות בהולי שילד - עוד לא הבנתי מה הרעיון שלו, נראה לי מיותר נכון לכרגע... עוד לא החלטתי מה לעלות אחרי האנגל ריי, נראה כשיגיע הזמן מה יותר חשוב לי.... באופן עקרוני, חשוב לדעת מה את הולכת לעשות, אם המשחק שלך הוא הרבה בפרטי - ההחיאה חשובה מאוד! אם את משחקת יותר לבד ופחות בוסים, תעלי נקודות בבהמוט, אם את עושה יותר בוסים - תעלי באנגל ריי (למרות שזה גם תלוי בכמה מהר את מצליה להשיג אותו...), מה שחשוב זה לנסות כמה שיותר מהר להביא את הגנסיס למקס שלו - הוא אחד הסקילים הכי חשובים באימונים והכי מהירים מבחינת עליית רמות! גם לבד וגם בפרטי...אנשים שמשחקים איתך בפרטי תמיד ישאלו אם יש לך מקס ג'נסיס.... ולינה - אם את צריכה עזרה און ליין, נשמח לעזור - אני מדברת בעיקר על ה HTPQ שחייבים אותו וכמה שיותר מהר כדי להשיג את הסקיל של הגנסיס...ודי מתסכל להשיג אנשים בשבילו... ואם יש עוד שאלות ספציפיות - אשמח לעזור
בהצלחה לשתיכן!!!