גלית הרגע קראתי משהו שהזכיר לי את אחד

ליאור144

New member
גלית הרגע קראתי משהו שהזכיר לי את אחד

הראיונות של תומ''ש אצל שליין ''בהלילה'' את זוכרת שהוא סיפר ב1 הראיונות שנפל לו נר במקלחת ושרף הכול ורק החתולה נשארה ?תראי מה קרה לו הפעם כנסי לקישור למטה ותקראי
 

ליאור144

New member
את זוכרת תסיפור הקודם שלו עם הנר?../images/Emo6.gif דרך אגב

אני מחפש מישהו שנעדר כבר קרוב לשנתיים אולי אתם תוכלו לעזור לי למצוא אותו : מישהו יודע לאן נעלם לעזזל אבי גרייניק???מאז שהוא עזב תלהקה לא שומעים ממנו כלום מה קורה איתו?
 

OOOO0

New member
חחח כן....תמיד קורים לו דברים כאלה...

הזכרת לי, שמעתי לא מזמן שגרייניק הולך להשתתף במחזמר חדש שמבוסס על שירי שלמה ארצי. לא יודעת מתי זה יהיה אבל כנראה שבקרוב.
 

ליאור144

New member
כן שמעתי על המחזמר אבל הוא חסר לי מאוד דווקא

בטלויזיה חבל שהוא לא מנסה לחזור לשם .אולי כחבר פאנל באיזה תוכנית בידור ........
הוא משחק בהצגה הכתובה וגם יש לו מופע חדש משלו שהוא מעלה בתקופה האחרונה
 

S™eX

New member
גם אני שמעתי על זה

הוא דיבר על זה ב"שבת צחוק"... אגב,נורא הרגיז אותי שבמהלך כל התוכנית,הם לא הזכירו אפילו פעם אחת את שליין. בכל זאת,הוא עבד איתו לא מעט זמן.
 

OOOO0

New member
כן, את התוכנית הספציפית איתו פספסתי

אבל ממה שכן ראיתי, שמתי לב שהם מקדמים שם או תוכניות של קשת או את "זהו זה"/"הגשש החייור"/ ה"חמישייה הקאמרית". וכל תוכנית זה חוזר על עצמו, אין שם שום זכר לתוכניות של רשת או של טלעד, שלא לדבר על ערוץ 10. בגלל זה הם לא מזכירים שם את שליין אף פעם. הכל בקשת זה יחסי ציבור, הם לא מפרגנים למתחרים...
 

S™eX

New member
שמתי לב שהם מקדמים רק תוכניות של קשת

עד היום לא הזכירו אפילו ברמז את "משחק מכור"ו-"מצב האומה". אולי כשגורי יתארח(אם בכלל)...
 

OOOO0

New member
לא נראה לי שהוא יתארח

(עד עכשיו אני בשוק שנתנו לו להנחות את המפגש של איינשטיין, שיסל ומושונוב) וגם אם הוא יתארח לדעתי יש יותר סיכוי שיראו את הופעת האורח שלו ב"ארץ נהדרת" בתור מלכת אנגליה מאשר שיראו איזה קטע מ"משחק מכור"/"מצב האומה"/"ככה לא מתנהגים".....
 

S™eX

New member
../images/Emo6.gif צודקת

לדעתם ,הדרך היחידה להצחיק היא לעשות חיקויים. בכלל,מתייחסים רק לנבחרת "ארץ נהדרת",כאילו שאר הקומיקאים (הצעירים)לא קיימים. גם כשמזכירים את גורי זה רק מהתקופה שהוא היה עם אסי, אפשר לחשוב שמאז שהוא נפרד ממנו הסתיימה לו הקריירה. אבל למרות זאת,עדיין יש לי תקווה(
). גורי הוא לא טאלנט של רשת,אם לזה התכוונת(בגלל זה גם נתנו לו להנחות את המפגש).
 

OOOO0

New member
לא , לדעתם הדרך היחידה להצחיק

זה להיות בקשת או בערוץ ביפ....
אם אתה לא שם אתה לא קיים. בדיוק, מזכירים את גורי רק מהתקופה עם אסי, כנראה אחר כך הוא נעלם, בטח פרש מעסקי הבידור והפך לגנן או משהו....
תקווה (
) זה חשוב, וגם אני אשמח להיות טועה במקרה הזה, אבל אל תעצרי את נשימתך בציפייה כמו שאומרים......
אוקיי, אז הוא לא טאלנט של רשת (וואלה? אז הוא יכול להופיע איפה שבא לו? מגניב!), אבל לפניו יש תור ארוך של טאלנטים של קשת, ערוץ ביפ וכאלה שהם לא אבל גם לא קשורים לתוכניות מתחרות.
 

S™eX

New member
מה אני אגיד לך גלית? כשאת צודקת

את צודקת.אבל זה כל כך מבאס!
גנן...אהבתי.. אגב,זה מזכיר לי שבצילומים גורי ירד בקטנה על "ארץ נהדרת", אבל זה בטח יירד בעריכה,אז אם לא...
היה קטע שבו הם היו צריכים להוכיח שגם חילונים הם גזעניים וגורי עשה חיקוי של מזרחי(החיקויים שלו ממש מצחיקים
). גורי: "אני יכול להיות בארץ נהדרת! כי כל אחד שעושה חיקוי של מזרחי יכול להיות ב-ארץ נהדרת..." שליין: "זה כל כך הולך להישאר בתוכנית". גורי: *אצבע משולשת* "שזה ירד בעריכה". סוף
וכן,הוא לא טאלנט של אף אחד. הוא אמר את זה בראיון ב-"רייטינג",הוא רוצה חופש. גם אני לא הבנתי קודם,איך זה יכול להיות שהוא צץ בכל מקום ואף אחד לא אומר לו כלום, ואז הגיע גורי עם הראיון,ושפך קצת אור על העניין.
 

OOOO0

New member
../images/Emo6.gifגדול!

זה אכן לא שודר בסוף....להוכיח שגם חילונים הם גזענים? מה, הייתה פינה כזו וירדה או שזה היה במסגרת הראיון עם פייגלין? אה, הבנתי. כן, מבחינתו הוא צודק, באמת הכי טוב לא להיות טאלנט בתקופתנו.
על ההסבר!
 

S™eX

New member
הייתה פינה כזו וגנזו את כולה.

חבל,דווקא היתה מצחיקה... תמיד עניין אותי לדעת,למה גורי לא נכנס לפאנל של "ארץ נהדרת" למרות שהוא היה יכול לעשות זאת בקלות. כנראה שזו הסיבה...
 

OOOO0

New member
לא!!!!../images/Emo10.gif

חששתי שזו התשובה....למה לגנוז פינות? למה????? היו גונזים את הקטע עם ארז במקום, לא עדיף? הציעו לו בכלל? אני הבנתי שאחרי הפרידה מאסי הוא בכלל רצה לפרוש מקדמת הבמה ולעבור לאחורי הקלעים, אבל בעקבות הפיילוט של "משחק מכור" שהיה מוצלח הוא מצא את עצמו שוב בפרונט.
 

S™eX

New member
ברור שעדיף

מההתחלה אמרתי שעדיף שלא יביאו אורחים ובמקומם יוסיפו עוד פאנצ'ים. לא יודעת,אני מתארת לעצמי. אם הכניסו את מאור כהן איזו בעיה אמורה להיות לגורי? וגם אסי לא היה בעונה הראשונה,הם מוסיפים שחקנים בכל עונה ,והיה זמן גם זמן בתקופה שבין מ"מ ו"מצב האומה". חוץ מזה,הוא לא טאלנט של "רשת" אז הוא לא מחויב לעבוד רק שם.
 

OOOO0

New member
לא זכור לי שהציעו לו אי פעם...

אני זוכרת שלאסי הם הציעו מההתחלה, בהתחלה הוא חשש והסכים רק כעבור כמה עונות להצטרף. את מאור כהן צירפו כי הוא טאלנט של "קשת". הוא בדיוק שיחק ב"מסודרים" ורצו לנצל את זה. אבל גם אם הם הציעו לו, דווקא מתאים לו לסרב. הרי הוא כבר שנים לא עושה חיקויים, למה שיסכים לחזור לזה באופן קבוע?
 

S™eX

New member
איך את יכולה לדעת אם הציעו לו או לא?

מפרסמים את זה רק אחרי שהם כבר מסכימים והכל סגור(אסי סיפר את זה רק אחרי שהוא כבר הצטרף). בקשר למאור כהן,אולי הם רצו לנצל את זה אבל בדיעבד מסתבר שזו לא הייתה בחירה כל כך מוצלחת. צודקת,עד שהוא השתחרר מתקווה .
אבל האמת היא שזה די מפתה להצטרף לפאנל של "ארץ נהדרת". כנראה,חופש היצירה ממש חשוב לו...
 

OOOO0

New member
דווקא אני שמעתי על זה לפני ההצטרפות שלו

הוא אמר באיזה ראיון שהציעו לו והוא השתפן כי לא הרגיש מספיק בשל להתמודד עם כל התותחים שם אבל ישמח אם יציעו לו שוב ואז ייקח את ההצעה. (ואז הציעו לו שוב והוא אכן לקח לשמחת כולנו) גם סה"כ זה לא נפוץ כלכך ש"ארץ נהדרת" מזמינים אנשים להצטרף, זה מגיע או משיקולי חוזה כמו עם מאור כהן (אכן, בחירה לא מוצלחת בעליל) או שמדובר במישהו מצוין שהם פשוט חייבים אותו כמו במקרים של אסי כהן ושני כהן. זה לא שהם עושים אודישנים כל שנה בניגוד לתוכניות בידור אחרות. הם די משתדלים לשמר את הקאסט כמו שהוא. בדיוק, מה הוא צריך עוד דמויות שיידבקו אליו עכשיו?
אכן, גורי הוא בנאדם שצריך חופש יצירה וריגושים חדשים כל פעם..."ארץ נהדרת" זה לא הקונספט שמתאים לו.
 
למעלה