גיסתי בחדר לידה!

מירי,

New member
גיסתי בחדר לידה!

אוף אני כ"כ מתרגשת ! יש לי אח אחד וזה בעזרת השם יהיה הילד הראשון שלו! כל פעם אומרים עוד שעה או חצי שעה . האמת היא שהיא באיכילוב , אז רק מחר נהיה שם...
 

מירי,

New member
עבר!

עכשיו אני דודה באופן רישמי... אח שלי הקטן הוא אבא!
 

מירי,

New member
אם הילדים שלי יהיו כמו אבא´שלהם

אז גם לזה אין לי סיכוי....
 

ARCH 2

New member
מזל טוב ../images/Emo49.gif../images/Emo95.gif../images/Emo57.gif../images/Emo28.gif../images/Emo77.gif

איזה כיף! איזו שמחה! איכילוב - ילדתי שם. אבל לא אחזור לשם עוד פעם.
 

חני ב

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo49.gif../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif

נולד לו בן? איזה יופי. המון ברכות שלוחות מפה
 
למעלה