גיסתי בחדר לידה! אוף אני כ"כ מתרגשת ! יש לי אח אחד וזה בעזרת השם יהיה הילד הראשון שלו! כל פעם אומרים עוד שעה או חצי שעה . האמת היא שהיא באיכילוב , אז רק מחר נהיה שם...