ובכן,
באמת יש הרבה פחות מבוגרים בקבוצות קפואירה שאני יודע עליהן בארץ. אני מניח שהסיבות העיקריות הן באמת האופן שבו קפואירה ניתפס בארץ כשיטה יחסית צעירה (מה שנכון). ובעיקר בגלל שהשיעורים של קפואירה, לפחות אלו שאני למדתי לפני 8 שנים, הם מסוג מאד שוחק, שמי שיכול לעמוד בהם לאורך זמן (וגם זה עם גבול), הם בעיקר בני נוער... אבל זה רק נובע מהניסיון שלי, אני מניח שיש פה אנשים עם ניסיון אחר.