גילגולה....

גילגולה....../images/Emo13.gif

בוקר טוב אחותייייייייי!!!
אני רוצה לראות חיוךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואם קצת חסר לך היום- קחי ממני...
אוהבת...
~~האחת~~
 
מקווה בשבילך עד אינסוף......../images/Emo42.gif

וכבר אמרתי לך..... בואי לגור לידי....
~~האחת~~
 
אם היית פה קרוב הייתי

קופצת על המציאה, אבל את רחוקה והרכב שלי בקושי נוסע עד תל אביב מהמרכז
 
למעלה