גיטרות- שאלה
אני מנגן היום על FENDER STRATOCASTER והאמת שהיא ממש חדשה.. אבל אני חושב שאני עובר לסגנונות שהגיטרה הזאת לא נשמעת בהם הכי טוב. כשקניתי אותה שמעתי וניגנתי פאנק רוק, אבל היום אני יותר בקטע של גאנס אנ רוסס (סלאש) ונראה לי שם אני ישאר. אז אני יודע שהסגנון הזה הוא גיבסון לגמרי... אבל מה לעשות אין לי כסף לגיבסון, אז שמעתי על אפיפון שהם סוג של חברת בת של גיבסון והם מייצרים את אותם הדגמים רק במחיר הרבה יותר זול. אתם חושבים שאפיפון זאת גיטרה מספיק טובה או שעדיף לחסוך כסף איזה 10 שנים ולקנות גיבסון שעולה 12000?
אני מנגן היום על FENDER STRATOCASTER והאמת שהיא ממש חדשה.. אבל אני חושב שאני עובר לסגנונות שהגיטרה הזאת לא נשמעת בהם הכי טוב. כשקניתי אותה שמעתי וניגנתי פאנק רוק, אבל היום אני יותר בקטע של גאנס אנ רוסס (סלאש) ונראה לי שם אני ישאר. אז אני יודע שהסגנון הזה הוא גיבסון לגמרי... אבל מה לעשות אין לי כסף לגיבסון, אז שמעתי על אפיפון שהם סוג של חברת בת של גיבסון והם מייצרים את אותם הדגמים רק במחיר הרבה יותר זול. אתם חושבים שאפיפון זאת גיטרה מספיק טובה או שעדיף לחסוך כסף איזה 10 שנים ולקנות גיבסון שעולה 12000?