גיטרה של חברת Schecter...
שלום לכולם... לאחרונה בדקתי גיטרה של החברה הזאת ורציתי לדעת קצת יותר אינפורמציה. דגם הגיטרה הוא Damien FR - צוואר מייפל, 24 שריגים, סט פיקאפים של EMG-Hz וגשר צף. האם מישהו מכם התנסה בגיטרה הזו או אחרת מהחברה הזאת? מה הרמה הכללית של הגיטרה? מן הסתם אני לא חושב שהיא ברמה סופר מקצועית אבל נראה שהיא גיטרה די מתקדמת... בקיצור כל חוות דעת תתקבל בברכה! תמונה
שלום לכולם... לאחרונה בדקתי גיטרה של החברה הזאת ורציתי לדעת קצת יותר אינפורמציה. דגם הגיטרה הוא Damien FR - צוואר מייפל, 24 שריגים, סט פיקאפים של EMG-Hz וגשר צף. האם מישהו מכם התנסה בגיטרה הזו או אחרת מהחברה הזאת? מה הרמה הכללית של הגיטרה? מן הסתם אני לא חושב שהיא ברמה סופר מקצועית אבל נראה שהיא גיטרה די מתקדמת... בקיצור כל חוות דעת תתקבל בברכה! תמונה