בואו נדייק חברים...../images/Emo196.gif וסתם לידע כללי..
בהנחה שלא הבנתי למה הוא התכוון(למרות שכן..) גדנ"ע= גדודי נוער. זה מתחלק ל3--> א. גדנ"ע מרחב- קרי מועדוני תנועות נוער צבאיות(גדנ"ע אויר, קליעה לשעבר וכו'..) ב. גדנ"ע קיץ- הכנה ומיון לגיבושי יחידות ההתנדבות(גדנ"ע צלילה לשייטת13, וגדנ"ע חובלים, אפשר לכלול פה גם את גדנ"ע מזרחנות של חמ"ן למרות שזה לא בקיץ). ג. גדנ"ע בסיס- שבוע הכנה לצה"ל במהלך התיכון ביחד עם השכבה. ואני אפרט כיוון שלזה התכוונת בשאלתך. גדנ"ע בסיס ----------- במהלך שבוע הגדנ"ע תתנסה בתרגילי סדר צבאיים- שלשות ח', קצת ריצות ותיזוזים, משמעת, לימודי מורשת צה"ל ומבצעים.. הכל כמובן על מדים... חלק מהכיתות שמגיעות לשם- בדרך כלל בקבוצות קטנות יותר עושות גם מטווחים בנשק אמ16. ישנם שני בסיסי גדנ"ע עיקריים- צלמון- באזור כרמיאל.. ושדה בוקר בנגב. מקווה שתרמתי במשהו..אם יש שאלות לגבי אחת הגדנ"עות אשמח לענות. מצורף לעיל סמל הגדנ"ע.