גבר "מודרני"..

../images/Emo221.gif../images/Emo218.gifגם לך,עם כל הכבוד הראוי

,,, זה 48 שעות ועוד אי אילו כמה ימים..לא.?
 

jud1001

New member
סול...../images/Emo123.gif חאלס לבזבז לי את ../images/Emo41.gif

הכוכבים שלי... תלמד לחסוך בכוכבים....
לילה טוב ה"כבשות" מחכות...
 
צודקת ג'וד..האייקונים של תפוז.. ../images/Emo41.gif

בפשיטת רגל ,ואני מבזבז אותם ללא הבחנה חחח
נ.ב
היום לא צריך כבשות...יש לי משהו לחלום עליו
לילה טוב
 

טאKילה

New member
אחוות גברים../images/Emo9.gif

מצאת אינסטלטור עם חריץ? כי אצלי בא אחד אנורקסי נו
 

שמים1

New member
חחחחח על הגבר המודרני ../images/Emo3.gif

לעשות קולות של אינסטלטור. לסכם עם הילד ללמוד אחר כך
ואולי אחר כך גם לעשות קולות של גבר
... חחחח שבת שלום אהרון .
 
האישה המודרנית

יודעת לתקן את הסתימה במטבח בעצמה וגם להחליף נורה שנשרפה לסייד את הבית בצבעים שהיא רוצה להחליף גלגל שתקר בו התגלה היא זו שנוהגת ובעלה זה היושב לידה (ושותק!) "יודעת" לערוך קניות בעצמה, מרויחה את הכסף שלה בעצמה לא תגיד לעולם בגאווה: "בעלי הוריד לי את בזבל" "בעלי שמר לי על הילדים" "בעלי עזר לי לנקות את הבית" מקומה הוא לא במטבח, ללמוד עם הילד לבגרות? זו אחריותו, אני עם הבגרות שלי סיימתי מזמן ... על אף כל זאת אהרון כתבת חמוד עד מאד, וצחקתי למרות שאתה מחשיב עצמך כ-"גבר מודרני"
נו שויין ליאור
 
למעלה