"גבינת" קשיו
היום ניסיתי לעשות מעין "גבינת קשיו" בפעם הראשונה. (המטרה היא שישמש לי כרוטב לפסטה שהכנתי). מקריאה באינטרנט הבנתי שזה בסה"כ לטחון במעבד מזון קשיו עם מים וזה מה שעשיתי. אבל הוא לא יצא במרקם חלק כפי שציפיתי אלא יותר גבישי כזה וזאת למרות שהוספתי כל פעם עוד מים. האם ככה זה אמור להיות?
מישהו התנסה בזה ויכול להציע איך לעשות אותו יותר חלק במרקם של גבינה או שמנת?
היום ניסיתי לעשות מעין "גבינת קשיו" בפעם הראשונה. (המטרה היא שישמש לי כרוטב לפסטה שהכנתי). מקריאה באינטרנט הבנתי שזה בסה"כ לטחון במעבד מזון קשיו עם מים וזה מה שעשיתי. אבל הוא לא יצא במרקם חלק כפי שציפיתי אלא יותר גבישי כזה וזאת למרות שהוספתי כל פעם עוד מים. האם ככה זה אמור להיות?
מישהו התנסה בזה ויכול להציע איך לעשות אותו יותר חלק במרקם של גבינה או שמנת?