גבולות הרשות B-(

  • פותח הנושא benat
  • פורסם בתאריך

benat

New member
גבולות הרשות B-(

יש לתחום את הרשות בגבולות וסיורים מסביב מישרוצה לנסוע בשטחים יסע ברכב ממוגן.אז כל טרוריט לא יעבור איפה שבה לו,ומספיק עם אילוציות שזה לא מדינה.גם ימניים כאשר גם סגורים בקופסה קל לנו לעשות מעבק נגדם. הם פוחדים מפיתרון הזה יותר מאיתנו.
 
כדאי לך לקרוא!

שיעור בהיסטוריה מיכאל הרסגור ההתנחלויות הן הסיבה העיקרית לאיבה בין שני העמים. ישראל לא תוכל לקיים את האימפריונת הקולוניאלית שלה, ממש כמו שאימפריות גדולות בהרבה לא הצליחו לשרוד דבר אחד הוא להגן על מדינת ישראל. דבר אחר לגמרי הוא להגן על האימפריה הקולוניאלית של הימין הישראלי. ההתנחלויות, שהוקמו כדי להפריע לשלום, הן בלתי חוקיות מבחינת המשפט הבינלאומי. רק צירופן למדינת ישראל ומתן פיצוי טריטוריאלי לפלסטינים, אולי בצפון הנגב, יכול להסיר את הסיבה העיקרית לאיבה בין שני העמים. כמובן שההתנחלויות המרוחקות, שאינן משרתות שום מטרה, חייבות להתקפל, ועל תושביהן להיקלט בתוך מדינת ישראל תחת הסיסמה ``שבו בנים לגבולם``. שרון אמנם מחבב את ההתנחלויות כי הן הבייבי שלו, אבל מר שרון איבד גם את מלחמת שלום הגליל, שהיתה בייבי נוסף שלו. הרעיון היסודי של ההתנחלויות הוא רעיון דתי. הרב לוינגר, אחרי שאירגן הצגת היסטריה מול רבין ז``ל ופרס יבדל``א, קיבל את הסכמתם לנסוע עם חסידיו לחברון כדי לבלות שם את סדר הפסח. כידוע, מאז הוא שם. למעשה גם הימין וגם ה``שמאל`` נגררו אחרי הרצון להשיג את שלמות הארץ בתור מדינה יהודית. הרעיון הזה הוא שורש כל רע, משום שהוא שולל מן העם השני את כל הזכויות ושולל ממנו את האפשרות של קיום הגון. האימפריה קורסת ישראל לא תוכל לקיים את האימפריונת הקולוניאלית שלה, ממש כמו שאימפריות גדולות בהרבה לא הצליחו לשרוד, ובסופו של דבר - התפוררו. צרפת לחמה בוויטנאם, באלג`יריה ובחלקים אחרים של אפריקה כדי לקיים את האימפריה שלה - ללא הצלחה. ואז הגיע אדם גדול, שארל דה-גול, שהבין כי אין טעם לקיים אימפריה מתפוררת והולכת, נפטר מאבני הריחיים שהיו תלויות על צווארה של ארצו, ומאז יכולה צרפת לנהל מדיניות עצמאית לחלוטין. רוסיה הכתימה את דמותה על-ידי הניסיון הנואש לכבוש את צ`צ`ניה בכוח הזרוע, בטנקים ובתותחים. היום, צ`צ`ניה היא אזור אומלל, שאין בו ביטחון ואין בו תקווה לעתיד טוב יותר. הרודן היוגוסלבי מילוסביץ` ניסה להפוך את אזור קוסובו, המאוכלס ברובו באלבנים, למושבה סרבית – ניסיון שהביא להתערבות נאט``ו והפצצת בלגרד, והסתיים בהשלכתו של מילוסביץ` לכלא. כדאי שמנהיגי ישראל ילמדו מדוגמאות היסטוריות אלה. ידיעת ההיסטוריה היא דבר בריא מאוד למנהיגים פוליטים. ואם נידרש לרגע להיסטוריה המקומית, ראוי להזכיר שמייסד המדינה, דוד בן-גוריון, הלך לגור ולמות בשדה-בוקר, כדי לציין שכיוון ההתפתחות של מדינת ישראל חייב להיות דרומה. הנגב מהווה מחצית מהשטח של מדינת ישראל. מדי פעם, כשאני מוזמן עי חיל האוויר להרצאות, אני מגלה בתוך ים של סלעים וישימון נאות מדבר המרחיבות את הנפש. ירק, מים, צל. אפשר לחיות בנגב, אבל לשם כך יש צורך ברצון פוליטי, ורצון כזה אין בנמצא. בוגדי הנגב לא יינקו מול ההיסטוריה, ומול צלו של דוד בן-גוריון.
 

אבו-דני

New member
כובש ומה אתה אומר? מבטל דעתך מפני..

כובש קראנו מה יש לפרופ` המלומד מה לאמר המבטל דעתך בפני דעתו? ועוד לקרוא שפאק טענה שאתה הכי חכם בפורום.....
 
תשמע......אבו-ענטר!

לי יש דעה מוצקה = חייבים לפנות את כל ההתנחבלויות. כל מי שמביע דעה תומכת, פחות או יותר, הקרובה לדעתי מחזק את עמדתי, לא משפיע עליה! נסה אותי, תגיד משהו נגד המתנחבלים וגם בך אתמוך!
 

שרוף

New member
האם חושב אתה שהפרופסור המכובד

הוא אוטוריטה? שוב פעם מקיף אתה את עצמך בחיזוקים לדרך שלך ומנסה לכפות עלינו דעתם של אחרים.דעתו של הפרופסור ``המכובד`` שידוע שמשלמים לו בכסף טוב להפיץ דברי בלע ודיסאינפורמציה. בכלל פרופסורה מעידה על אינטיליגנציה שכלית בתחום מאוד מוגדר וספציפי (וגם את זה אומר אני בהסתייגות) אבל פרופסורה אינה ערובה לאינטיליגנציה רגשית.ואינטיליגנציה רגשית היא המוטיב החשוב ברמת האדם החושב. קח את מקרה הפרופסור המטורף בן עמי שהעמיד מדינה שלמה ומוסד ממשלתי ביצועי (המשטרה) בפני וועדת חקירה בזוייה ומבישה וכל זאת למען אינטרסים פוליטיים מובהקים,ולראייה כפי שכתבתי בעבר הוועדה (הנכבדה) התאדתה לה.
 

אבו-דני

New member
אתמול ראיתי פרופ` סהרורי=אהבל..

במשעל חם הופיע פרופ` ``מלומד?`` שביזה עצמו ואת מחנהו מיכאל ההרסגור הזה שונה ממנו? טיפשות במסווה מלומדות.... אך אל תאגה יש להם מספיק חסידים שוטים.... לא להם.... לתואר שלהם...
 
פרופ` הרסגור ....שרוף!

הוא מגדולי ההיסטריונים של ימנו. וכאשר הוא מביא מאמר היסטורי כדאי ללמוד ממנו, אם כי אתה לא חייב להסכים עם ההנחות הפוליטיות שבו. אגב, הוודעה לא התאדתה, כדבריך, היום היא מתחילה את דיוניה מחדש!
 

אבו-דני

New member
הסטוריון כמוהו כשופט מקצועי נטול..

כאשר הסטוריון בא לשפוט עובדות הסטוריות כאשר במוחו קיימות קביעות מוקדמות, החלטותיו מושפעות מקביעות אילו... הרסגור נכשל בניתוק רגשותיו-דיעותיו מעבודתו האמפירית... אי לכך פרופ הרסגור איננו אפילו הסטוריון קטן הוא פשוט תועמלן בשירות האבו-עמאר הפשיסט.. שלך האבו
 
רק להודעה הזאת.....אבו-ענטר!

הגבת בארבע הודעות עוד לפני שקיבלת תשובה אחת - תירגע, אחרת אי-אפשר לענות לך, תן לנו צ`אנס!
 

אריסטו

New member
פרופסור הרסגור מומחה לעניני מיטה

של מלכים ושאר אצילים,בעל זיכרון מופלא וידע רב אבל כשלון פוליטי ובעל קיבעון מחשבתי בכל הנוגע לבני עמו. אני בניגוד לכם למדתי 2 קורסים אצלו
 

אריסטו

New member
לא צריך להיות חבר מפלגה כדי להיות

כשלון בתחום הפוליטי ולגבי לימודים מציע לך עבש הראש שתחכים לפני שיעשו ממך פנצילין,זו כנראה התרומה היחידה שלך לאנושות
 

אריסטו

New member
הכשלון העיקרי הוא של אימך שהולידה

אותך מנוון מוחי. אם היית בעל השכלה ראויה ולא רמש היית יודע שהוא מלמד גם בפקולטות אחרות במסגרת נושאי חובה. הבנת רמש וכינה ותולעה?
 
הבעיה......אריסטו!

שרק טמבל כמוך הולך ללמוד היסטוריה - אני רואה שגם ההבנה שלך לא משהו!
 

Thats

New member
לכבוש את ההר

מאמרו של מיכאל הרסגור שווה כקליפת השום. הוא לא יוכל להסביר כיצד זה קיבוץ נגבה ויד מרדכי עפ``י טענתו הוא הינם חלק מהקולוניות הישראליות. כנ``ל גם רמת אביב ועוד מעוזי שמאל ידועים. כאשר ``מדביקים תוויות`` על ישוב זה או אחר כקולוניה ישראלית חצופה, אין הבדל אם הקולוניה נוסדה לפני 100 שנה, לפני 50 או לפני 20 שנה. מיכאל הרסגור מתעלם גם מן העובדה שכל יישובי יו``ש הגולן וגוש קטיף (כמו יישובי הנגב והגליל בשעתו) פיתחו את האיזורים שבהם הם נמצאו והיום הכל פורח הודות לפעילות זו. גם מיכאל הרסגור לא יכחיש שלפני זה היו שם רק טרסות קרחות או מדבר שומם. האם זו פעילות קולוניאלית? האם לקחת מדבר ולהפריחו זו פעילות קולוניאלית? יש אנשים בארץ עוורים בשנאתם לכל מה שקשור לציונות בארץ הזו, וחבל שאתה מצטט אותם באדיקות כזאת. לא יותר כדאי שתטפס על אילנות אחרים? Thats all folks
 
לא צריך את הפרופ`......Thats !

כדי להסביר - גם אני מספיק לכך, ההבדל הוא: מדובר בפשרה שאנו עושים הן עם עצמנו והן עם הפלסטינים!
 
למעלה