rubmwue1234
New member
אם המיועד ייעלם
כל הפונאנטה של גאליס והדבר ההכי חזק שנשמר בסדרה במשך הזמן(הקשר של דני ויונתן) ייאבד כל צורה.
אולי אני לא כזה אובייקטיבי כי אתם יודעים את ''אהבתי הרבה'' לסדרה הזאת,
אבל זו תהיה נטו אכזבה.
דווקא בגלל כל המסע הכביר שהסדרה עברה,
זה דורש סוף שבו הכל חוזר לקדמותו אבל כאן הם פשוט בנו את זה שכשזה יקרה, אם זה יקרה, אז זה יהיה עוצמתי פי הרבה בגלל הדברים שארעו העונה...
ככה שאם הם בחרו במקום זה לעשות כך שיונתן ייעלם-אכזבה לשמה.
כל הפונאנטה של גאליס והדבר ההכי חזק שנשמר בסדרה במשך הזמן(הקשר של דני ויונתן) ייאבד כל צורה.
אולי אני לא כזה אובייקטיבי כי אתם יודעים את ''אהבתי הרבה'' לסדרה הזאת,
אבל זו תהיה נטו אכזבה.
דווקא בגלל כל המסע הכביר שהסדרה עברה,
זה דורש סוף שבו הכל חוזר לקדמותו אבל כאן הם פשוט בנו את זה שכשזה יקרה, אם זה יקרה, אז זה יהיה עוצמתי פי הרבה בגלל הדברים שארעו העונה...
ככה שאם הם בחרו במקום זה לעשות כך שיונתן ייעלם-אכזבה לשמה.