גאליס 7-שבוע 5

rubmwue1234

New member
אם המיועד ייעלם
כל הפונאנטה של גאליס והדבר ההכי חזק שנשמר בסדרה במשך הזמן(הקשר של דני ויונתן) ייאבד כל צורה.
אולי אני לא כזה אובייקטיבי כי אתם יודעים את ''אהבתי הרבה'' לסדרה הזאת,
אבל זו תהיה נטו אכזבה.
דווקא בגלל כל המסע הכביר שהסדרה עברה,
זה דורש סוף שבו הכל חוזר לקדמותו אבל כאן הם פשוט בנו את זה שכשזה יקרה, אם זה יקרה, אז זה יהיה עוצמתי פי הרבה בגלל הדברים שארעו העונה...
ככה שאם הם בחרו במקום זה לעשות כך שיונתן ייעלם-אכזבה לשמה.
 

rubmwue1234

New member
 

Roei152

Well-known member
מנהל
פרק 203
מה יקרה ליונתן לאחר הבומבה הכי כואבת והכי פוגעת -אימא?
לאן רות תלך בשנת 2016? -האם היא תפגוש את ארי בגרסתו המבוגרת ? האם תפגוש את דני?
מה השלישייה מתכננת , כדי לחשוף את התכנית של רועי ושרון?
 
וואה וואה...
זה בדיוק מה שיצא לי לומר לנוכח האקט של השניים. אפילו לא "וואי וואי..."
נו, אז אקסים שמשתפים פעולה או לא?
טוב, לא סתם קיבלנו מיני הקדמה לזה בתחילת העונה. חכמים שניהם, אבל אבוי לנו עם כל המסרים הקלוקלים של הסדרה הזאת. העונה זה באמת שובר שיאים... כבר אמרתי, היישר לחינוכית.

נמאס לי מהאדם הזה. באמת, מה הוא חושב לעצמו? ויאללה, שלם כבר למחנה, גבר. הלו, מישהו שם, קצת שכחתם מהעניין הזה, לא חושבים?

טוב, איתן הצליח להיראות מאיים, לראשונה אצלו. אהבה נכזבת, מה לעשות.

היא אכן פגשה את דני. האמת שממש ציפיתי לזה. מי יודע, אולי איכשהו, למרות שהיא לא מכירה את הבן שלה, היא תצליח להשיב לדני את השכל שלה בחזרה. זה פשוט הזוי מה שקורה ביניהם. חלאס כבר, מיצינו.
אגב, דני הצליחה לסחוב את רות למעלה, או שאנחנו אמורים להבין שהיא הזעיקה את דוד וארמונד והם עזרו לה? אחרת זה די מוזר, תסכימו איתי, במצב הנוכחי.

אה, והאם זה סוג של פאק שלהם?
למה דוד צריך לחכות ליום בו ההורים קבעו בעבר את הדייט? הרי השלט אצלו (ליתר ביטחון) וגם הגביש, כך שבמילא אין לרות סיכוי ממשי לחזור. אני טועה?
כנראה הם סתם עשו קטע כזה שאחרי שאותו יום יעבור, הם יוכלו לדעת בוודאות שיונתן יחדל מלהתקיים. אז אולי באמת התכנון שלהם לשחרר אותה מיד אחרי.
 

שיר m

Well-known member
את והכותרות שלך...
"וואי וואי" "וואה וואה" מה יהיה?!

(לא קראתי, לא ראיתי)
 

זה בדיוק מה שיצא לי לומר, ללא ה-י', אז רציתי לדייק. עזבי.
ההלם הרגעי הזה, את כבר תביני ממה בדיוק...

ואני מקווה בשבילך שלא קראת.
 
מה, מירי
מה לא חינוכי בקטע של דורי ויולי? (אלא אם לא דיברת על זה)
&nbsp
אני מבין שזה קצת בעייתי, אבל בסוף זה למטרה טובה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
נראה לי שהיא התכוונה לעצם העבודה שהם מצצו שפתיים בכלל
שזה קרה אגב גם לללי עם דניאל , בנשיקה הראשונה שלהם .... התנשקו לא מתוך אהבה אמתית , אלא מתוך אינטרס להסתיר משהו גדול... כבר אז ידעתי שזה ה-זוג שלי ,ושאני רוצה שיסיימו יחד.. דניאללי לנצח!!!!
אז נכון שהנשיקה הזאת לא תביא למחלמת עולם פה ... אבל בכל זאת מעצבן שכל שת"פ בין בן לבת מהחתיכים נגמר בנשיקה ....
&nbsp
 
לא.
"חינוכית" הכוונה לכל הסדרה, בטח ובטח שהעונה.
עם דורי ויולי התכוונתי למסר הקלוקל והדי מעוות שעובר, למרות הטכניות שבדבר, שמסוגלים להגיע לכזה צעד טקטי וכו'... אתה יודע. וכן, מטרה טובה.
 
כן, אני מבינה והכל...
אבל לדעתי, זה לא נראה הכי טוב. בסדר, בוא נראה לאן זה יתקדם מפה, בתקווה שהם לא יאלצו לחזור על זה. למרות שנראה לי שזה כן יקרה שוב... או שלא. בהנחה שזה לא לגמרי יצליח להם. אין לדעת...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אני לא מבין ? ;
מה יולי ודורי מנסים להשיג בנשיקת דניאללי הראשונה (כזכור הנשיקה הראשונה של דניאללי לא באה מתוך אהבה , אלא מתוך אינטרס להראות ליפתח שהם ביחד ...)
שרון , לא מעניין אותה אם הםם ביחד או לא ? ואם הם ביחד , מה זה מעניין אותה? זה נותן להם תירוץ להפגש בסתר?
ברגעים של יונתן ודני , אני מודה שכממעט בכיתי , נזכרתי בכל הרגעים שלהם ביחד וזה הביא לי איזושהי לחולחית ... בעיקר בדיאלוג של יונתן...
&nbsp
&nbsp
 
זה כן מעניין את שרון
איך אמרה שרון? דורי פועל מהרגש. כשהוא שמח הוא יכול לעשות הכל.
&nbsp
עכשיו הם כאילו יראו שדורי מצא אהבה חדשה, דורי שמח, דורי משקיע במשימות. שרון נלחצת.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
יופי ..
עדיין למה יולי?
לא עדיף כבר מישהי מהרוקולס?
הרקולס נורא פעילים העונה , יותר מעתידים...
ואגב זה שעתידים ניצחו כבר יותר משתי משימות , לא אמור להביא להם כבר ניצחון?
&nbsp
 
כי יולי בתכנית
והיא לא תיפגע מזה.
&nbsp
אגב, עתידים ניצחו בשתי משימות. משימה ראשונה בניצחון טכני, ומשימת האבירים והנסיכות.
&nbsp
אם הם ינצחו בעוד משימה אחת הם ינצחו.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
זה כן עלול להיות מוזר ...
וואה ואה ליעם והעימותים האלימים שלו בדרך חזרה לדורי....
&nbsp
 
למעלה