שרק ימשיכו עם ההמשך של הסצנות.
לא סתם הם ממשיכים את אותן סצנות. אני ממש אוהבת את זה.
בכלל, הם הצליחו להפתיע אותי הפרק, עם שתי הסצנות של המכות.
ממש לא חשבתי שדורי יתנפל עליו. מצד שני, זה לא היה סביר שהוא אשכרה ייכנס לעתידים, אחרי הגילוי. לפחות אלה היו מכות, לא כמו הבדיחה הזאת שהייתה לנתי וליבי.
הם באמת עשו את זה טוב, שניהם.
ומהצד השני, הוגו ואדם. וואי, הוגו נהיה גבר, לא סתם. קיבל פתאום ביטחון לא מבוטל בכלל. עכשיו כבר ברור ששום חומר משלשל לא יהיה כאן. אשכרה דורון נחת, ממש כמו עוגן ההצלה של הוגו, וגם של עדי, כמובן. האמת שידעתי שהוא יקפוץ לביקור (זה לא יסתכם רק בו, חברים), אבל לא תיארתי לעצמי שזה יהיה בהקשר של השלישייה. גם חשבתי שזה יקרה יותר לקראת הסוף.
עכשיו נראה אותך, אדם. איך הוא מסוגל לעשות לו את זה, פשוט לא יאומן... אגב, מתי יחזרו לדבר על הבעיות הכספיות שלו? ארי הסביר לו שהוא לא יוכל להישאר בלי לשלם. תזכורת קטנה, למי שאולי הספיק לשכוח, מרוב כל הברוך המתמשך עכשיו...
הסשה הזה חמוד. בחיי. הרבה יותר מגרגורי.
ואלה לא משקפיים, זו ממש זכוכית מגדלת!
אין, זה קורע אותי.
פייר, הזלתי דמעה בסצנת הסיום. על אף היותם "הזוג הנצחי", עד שכבר מגיעה סצנה מחודשת שלהם, הם בכל זאת די מצליחים לרגש. ככה זה כשהם מנותקים אחד מהשניה לאורך רוב העונה, כמעט כל עונה. כמעט. הריטואל הזה...