גאה להיות בת-ימי וגאה בשלומי לחיאני!

elikoil26

New member
גאה להיות בת-ימי וגאה בשלומי לחיאני!

המהפך שהביא מר שלומי לחיאני לעיר הוא בלתי נתפס ולא ניתן להסבר. כתושב העיר מיום הוולדי אני מודע וער לשינוי הדרמטתי שנעשה בתקופת כהונתו. לפניו העיר גססה והוחרבה במשך עשור שלם בידי יהושע שגיא הקשיש. הטיילת היתה מוזנחת ושוממת, גינות ציבוריות לא חודשו משנות ה-70 גרעון של מליוני שקלים ובכלל היתה תחושה שהעיר הזאת אוטוטו הולכת לאבדון. ואז, ב2003 נכנס בחור צעיר, ללא עבר פוליטי,צבאי ועסקי כלשהו, בלי תעודות. בלי נעליים. אבל עם הרבה הרבה מוטביציה ואהבה והרים את העיר מעפר, שיפר ושיקם אותה לאין ערוך תוך זמן קצר והפך אותה לפנינת המרכז, לעיר היפה ביותר בישראל, כזאת שגאים לגור בה, כזאת שגאים להקים בה משפחה. מצער לראות את הקרקס התקשורתי שחוללו לראש העיר שלנו. הלינץ' שעשתה לו המשטרה והתקשורת הוא בלתי נתפס ונסלח. יתכן ויש דברים בגו ויתכן שלא. לעניות דעתי כמה מעסקני העיר שלא צלחו את הבחירות האחרונות {ומי שמקומי יודע מי} חתרו תחתיו תקופה ארוכה ע"מ להביאו למצב העגום הזה ולהשפלה הגדולה הזאת. מעל במה זו אני רוצה לומר לך שלומי שלומי, כיליד העיר, דור שלישי בה. שחי בה כבר 26 שנה. אני רוצה לומר לך שאני מעריץ אותך ומוקיר אותך על כל פיסת אדמה ששיקמת כאן. על כל המהפכה החינוכית והחברתית שחוללתה בעיר ועל תחושת הגאווה שנטעת בי וברבים מתושבי העיר. גאווה להיות חלק מהעיר הזאת שאתה עומד בראשה. אני גאה בך ואוהב אותך ואני בטוח שתצא מזוכה ומחוזק מכל הדרמה הזאת. שתחלוף כלא היתה. מחכה שתחזור לכסא המלכות שלך כאן בעיריית בת-ים בעיר בת-ים לעוד שנים ארוכות וטובות של עשייה ברוכה ונאמנה בעיר. תהיה חזק שלומי כי אנחנו התושבים מאחוריך ובאהבה רבה.
 

gogefen

New member
לא מסכים

לא מוכן להסכים לשחיתות בתמורה לראש עיר טוב ! אני מבין את התחושות של תושבי העיר, שסבלו במשך שנים ארוכות מעירייה אנמית וחסרות מעש. א-ב-ל ! אפשר לקבל גם ראש עיר טוב וגם עירייה נקייה משחיתות ! ראו את מוטי ששון בחולון, אשר שינה את חולון הסמוכה ללא היכר. כשהעירייה מושחתת העיר ס-ו-ב-ל-ת !!! ובסופו של דבר תושבי העיר סובלים. אם זה בתשלומי ארנונה גבוהים, או בתקציבים שהיו יכולים לשמש לצרכי העיר ועברו לכיסים פרטיים. לא מוכן להשלים עם שחיתות בתמורה לראש עיר טוב. אני רוצה לתת למשטרה לעשות את עבודתה. אם ביהמ"ש יימצא את לחיאני אשם - הוא יצטרך לשלם את המחיר. אם יימצא זכאי - יוכל לקבל את מקומו חזרה בראשות העיר.
 

עדגיל

Well-known member
לחיאני עשה לבת ים טוב? מי אמר? בת ים שתמיד

התקבעה בעיני הציבור במדינה כעיר המערב הפרוע, כעיר של עבריינים, כעיר של פריחים וצ'חצ'חים, כעיר שהפשע בה גואה, כעיר שבכל מופע סטנד-אפ מזכירים אותה ולא לטובה לצערנו. מה קרה בסופו של דבר? לחיאני לא הצליח עם כל הקוסמטיקה שלו, ועם הסיסמא שלו "בת ים בראש מורם", לשנות את תדמיתה. עצם העובדה שלחיאני בחר בסיסמה הזו מעידה על כך שהוא עצמו הבין שהעיר הזו שפופה וצריך להרים את ראשה, אבל אסור היה לו להשתמש בסיסמא הזו שדווקא עשתה הפוך והנציחה את היות העיר בעייתית. תושבי המדינה אומרים עכשיו לעצמם שאם בראש הרשות עומד אדם מושחת, סימן שהתדמית של העיר היתה מוצדקת, ואם ראש העיר הוא יליד העיר ואם הוא צמח והפך להיות אדם מושחת, סימן שהעיר הזו באמת דפוקה, סימן שבעיר הזו החינוך לא חינוך ועובדה שלחיאני התחנך בעיר והפך להיות אדם לא ישר.
 

OOB

New member
אם זו המסקנה שאנשים מגיעים אליה אז הם

המטומטימים היחידים בסיפור. לפי ההגיון הזה, כל הערים בארץ דפוקות והחינוך בכל הארץ לא עובד כי בכל עיר אני יכול למצוא פוליטיקאים מושחתים פי אלף מלחיאני.
 
למעלה