בת הבליעל הארורה....
מתנחלת (דתיה כמובן) מצפון הגדה המערבית השתמשה גם בתינוק שלה בן 9 החודשים כתחמושת חיה נגד השוטרים שבאו לפזר את ההפגנה שבה היא השתתפה... והודיעה שתעשה שימוש חוזר באותו תינוק, עד שהשלטונות ייכנעו למאווייה... עד עכשיו השתמשו כמה מהמתנחלים בילדים שלהם, לא בתינוקות.... עכשיו התינוקות שלהם מצורפים למאבק.... מה כבר אי אפשר לצפות מהנבלים הללו...אחרי הטלאי והרכבות...
מתנחלת (דתיה כמובן) מצפון הגדה המערבית השתמשה גם בתינוק שלה בן 9 החודשים כתחמושת חיה נגד השוטרים שבאו לפזר את ההפגנה שבה היא השתתפה... והודיעה שתעשה שימוש חוזר באותו תינוק, עד שהשלטונות ייכנעו למאווייה... עד עכשיו השתמשו כמה מהמתנחלים בילדים שלהם, לא בתינוקות.... עכשיו התינוקות שלהם מצורפים למאבק.... מה כבר אי אפשר לצפות מהנבלים הללו...אחרי הטלאי והרכבות...