בשעה טובה הגיע הH30 ממיוזיק אנג'לס

  • פותח הנושא Xeo
  • פורסם בתאריך

arieldr

New member
מזל טוב, תתחדש ותהנה ../images/Emo65.gif דרך

אגב, המקרן הגיע עם עדכון התוכנה ועם מכסה העדשה ?
 

dts

New member
תהנה הרבה ממנו ו

רצוי לדייק כי לא היו פה הפחדות מה שהיה לנו פה זה עסק שפרסם מודעה בפסח (עברו כמה שבועות) והציע לקנות ממנו את H30 במחיר אטרקטיבי. בקיצור מכר את מה שאין לו ואסף מקדמות מקונים ועל סמך מקדמות אלו יבא את המקרנים. זה יותר מתאים ל BUY4LESS מאשר ליבואן מכובד שמחזיק מלאי ומוכר לרוב את מה שיש לו. לא חשבתי לרגע שלא תקבל את המוצר כי לבטח לא היה לך עסק עם חפר מה זה מדבקה מאירופה? אופטומה לא נקרא באירופה אופטומה אלה...
 

Xeo

New member
כתוב על המקרן את השם הארופאי

THEME SCENE יניתן לראות זאת בתמונה אבל שם החברה ששלחה אותו למיזיק איינג'לס בארץ היא אופטומה אירופה (ככה לפחות היה כתוב) ככה שמיוזיק איינג'לס קונים מאותו מקום שSG קונים (ככה הם גם טוענים). תודה למברכים
 
תתחדש-אתה חריג!גם זה קורה

והם גם קוראים בפורום,ואני חושב שהאתגר שהסוחרים הציבו להם גרם להם לספק לך במחיר הזה! ועל זה הם תכף יגיבו! הם לא יכולים למכור במחיר הזה,אלא אם כן הם רוצים להפסיד כסף! נ.ב אבי דנינו-המחיר של המקרן זול ממה שציינת,תברר בין חברי הפורום שרכשו את המוצר אצלי! חברי הפורום מקבלים מחירים טובים אצל המשווקים של ס"ג.
 

krall

New member
מולי למה להמשיך? חוץ מזה אין לי שום

כוונה לפגוע בפרנסה שלך (חס וחלילה חס ושלום). אני משוכנע שחברי הפורום בפרט ויתר הלקוחות בכלל, מקבלים מחירים טובים (אם לא הכי טובים) ושרות מעולה אצלך. והמחיר שציינתי מעלה ע"י ס.ג. שייך להיסטוריה. כיום המחיר של כולםםםם כולל משווקי ס.ג. הוא בן 4 ספרות.
 

krall

New member
מולי, יש מצב לקפוץ אליך לחנות

לקפה ועוגה (עלי, מבית הקפה הסמוך), ככה סתם לחצי שעה לשמוע ולהתרשם מדברים חדשים?
 

eliad2

New member
מולי תיבדוק את המסר ששלחתי לך

ליפני יותר משבוע
 

SoundmUn

New member
לא מסתדר לי משהו

גם ס"ג ירדו למחיר בין 4 ספרות? אולי הם מוכרים ישירות ? כי מולי טוען שאי אפשר למכור במחיר כזה מבלי להפסיד, זאת לטענתו כמובן. אז איך זה מסתדר עם זה שמשוקיי ס"ג גם ירדו ל 4 ספרות?
 

Xeo

New member
את הכסף הם לקחו ממני לפני שאמרתי

מילה בנושא בפורום. אני לא מאמין שהם גיהצו כרטיס אשראי בכוונה לא לספק את המוצר. אני באמת חושב שהדברים שאתה רושם הם מוגזמים. מתי תפרוש מהעניין? קודם אמרת שאף אחד לא קיבל, אז הנה קיבלתי. עכשיו אתה אומר שאני חריג. צריכים לבוא ולרשום 10 קונים או שגם אז תבקש שירשמו 100? לדעתי עדיף כי תניח לעניין (להם ובעיקר לך).
 

freddi

New member
כיף גדול להיות הבעלים של מקרן../images/Emo57.gif

אני מאחל לך הרבה שעות של הנאה צרופה
 
למעלה