בשעה טובה הגיע הH30 ממיוזיק אנג'לס

  • פותח הנושא Xeo
  • פורסם בתאריך

Xeo

New member
בשעה טובה הגיע הH30 ממיוזיק אנג'לס

ובכן לכל מי שעדיין לא מאמין שניתן לרכוש את הH30 במחיר של 9990 ממיוזיק אנג'לס, הסירו דאגה מליבכם, המכשיר הגיע היום לביתי. כמו כן ע"פ מדבקת משלוח שיש על האריזה, המוצר נשלח מאופטומה אירופה. אני רוצה להודות לחיים שהיה נחמד מאוד ואדיב למרות הנדנודים שלי (בעיקר לאחר שהופחדתי מעט ע"י כל מיני תגובות בפורום). מולי אתה יכול להיות עכשיו רגוע, מי שמזמין ממיוזיק אנג'לס גם מקבל את המוצר.
 

krall

New member
נסיונות ההפחדה הלא הוגנים

היו מצד ס.ג. ונציגהם. חבל שכך הם מתנהגים. תתחדש ותהנה. אל תשכח לספר לנו על חווית הצפיה.
 

krall

New member
5 יבואנים, עד כמה שהצלחתי לספור

ואתה יודע למה?? כי כשמוצר פופלארי, מתומחר כאן בארץ במחיר "שחיטה", ואל תשכח שבחו"ל מחיר ה h30 הוא 1250 דולר, וכאן בארץ ס.ג. התחילו במחיר של כ 13000 ש"ח - (איך הגיעו למחיר הזה רבאק), אזי חוקי הכלכלה מתחילים לפעול, ובמתח המחירים הענק הזה, נכנסים יבואנים נוספים, והמחיר יורד בהדרגה לכוון ה 9000 ש"ח. מה לעשות ככה זה עובד. מה שנשאר מכל הסיפור: יבואן מתוסכל שיורה לכל כוון, זורק רפש במתחרים, מספר סיפורי סבתא לצרכנים (זוכרים את הסיפור על האירופי והאמריקאי?) "נתקע" ללא מכירות המקרן, ומאמץ לשווא סטיגמה של יבואן יקרן ולא אמין.
 

dts

New member
סלח לי קרל הגדול אבל אתה כותב

בשביל לכתוב בלבד ושטויות אני מציע לך לחזור לראשית נושא ה H30 ו SG ולהתעדכן ולא לזרוק סיסמאות על שחיטות וחוקי הכלכלה. אופטומה נימכר באירופה תחת שם אחר ומחיר מופרז של קרוב ל 1300 פאונד ! יבואן מסודר חייב לקנות מאירופה כי כך היצרן עובד לפני שבדקתה מכשיר אמריקאי אל תצא בהכרזות שהוא תומך בהכל כיבואן מסודר SG משלם שכר בזמן
 

krall

New member
אוקיי, תשמע מר dts הנכבד

תחילה אני מוחק את ההתנצלות שלי מאתמול- כנראה שגיתי לגביך. - ההתנצלות נבעה מהכבוד למרטין סבג. על פניו נראה כי אתה מקורב ל ס.ג. אחרת כיצד ניתן להסביר את ההתפעלות שלך מהאופטומה לעומת הביטול של ה nec. וכן כיצד ניתן להסביר את ההגנה שלך בחירוף נפש על ס.ג. לאורך כל הדרך ( מר ניר) - נשמע לי עדיין מוזר מאוד להגן על התירוץ שלהם בנושא ההבדלים בין האירופי לאמריקאי. מעיון נוסף באוסף "פיטפוטך" מתברר שאתה פשוט "כזה" חסר נימוסין וכבוד מינמלי לזולת - כן יש עדיין כאלה. לצערי אתה מרבה להשתלח בחברי הפורום - כן אתה זוכר את אהרון היקר, שאתה מרבה להגיב לדבריו בהעלבות אישיות ואני מצטט באופן חופשי: "אל תכתוב בשביל לכתוב" " אוסף של בירבורים" "פטפוטים" וכו' וכו' אז או שתלמד נימוסים בכל הנוגע אלי, או שפשוט נפסיק להתייחס אחד לשני - "נתעלם". נ.ב. - ואל תבקש את הגנתו של מרטין היקר.
 

krall

New member
נ.ב. ממליץ בחום לשנות את המנטרה

לכתוב בשביל לכתוב, שטויות, פיטפוטים לשם פיטפוטים, הילד שלי בן ה 7 משתמש בשפה הזו.
 

dts

New member
כנראה שיש לך מה ללמוד מהילד

ושוב אוסף מילים ללא תשובה אחת לעניין והמון ציטוטים מדוייקים כמיטב המסורת אם הייתה קורא עד הסוף היה קל לך מאוד להבחין ש "SG כיבואן מסודר משלם משכורת בזמן" והמלצתי החמה והרצינית אליך היא שתשתדל לכתוב דברים ברצינות ובעקביות ורצוי גם קצת להבין במה שאתה כותב מה שכתבתה בעניין H30 והיבוא שלו ממש לא כזה חלופית הסייבר מרחבים של תפוז מלאים בפורומים כגון הערצת כריסטינה עגילרע ועוד... בהם אפשר לכתוב ככל העולה על רוחך וזה לרוב נכון
 

dts

New member
ועוד נ.ב.

האופטומה H56 טוב מהנק HT1000 .(לדעתי) מה אפשר לעשות אבל אני טרחתי לראות את שניהם אצלי בבית
 

krall

New member
שוב אתה ממשיך באותו סגנון?

אם אתה מעוניין להמשיך לנהל עימי דיאלוג, הסר לאלתר את הלקיסיקון המחורבן הזה בבקשה. "אוסף מילים" "פטפוטים" "כותב שטויות על מנת לכתוב" "מדבר על מנת לדבר" ואין אני הראשון שאתה משתמש באוסף המשפטיים הדל הזה בכדי להגיב. הייתי מגדיר אותך "כמגיב על מנת להגיב" ועכשיו תסביר לי מה לא מדוייק ולא נכון בכל טענותיי.
 

dts

New member
שוב אתה לא קורא לא התחלה ולא סוף

מה שלא מדויק כתבתי ונימקתי בהודעתי הראשונה ובקיצור הכל
 

aharon b

New member
מה ?!?! אתה קורא את מה שאתה כותב

בכלל ??? "• סלח לי קרל הגדול אבל אתה כותב בשביל לכתוב בלבד ושטויות אני מציע לך לחזור לראשית נושא ה H30 ו SG ולהתעדכן ולא לזרוק סיסמאות על שחיטות וחוקי הכלכלה. כל מה שהוא כתב הוא אמת לאמיתה ואף טעה מעט לטובת SG - הוא רשם שהמחיר התחיל ב 13K ולא ידע כי בפועל הוא התחיל ב 13,800 ש"ח אופטומה נימכר באירופה תחת שם אחר ומחיר מופרז של קרוב ל 1300 פאונד ! יבואן מסודר חייב לקנות מאירופה כי כך היצרן עובד להזכירך הוא אמר שמוזיק אנגלס הביאו את המכשיר מאירופה - בדיוק כפי שנמסר גם לי בטלפון ע"י היבואן - אז מאיפה אתה מקריץ את השטויות שלך???? לפני שבדקתה מכשיר אמריקאי אל תצא בהכרזות שהוא תומך בהכל גם אתה צריך איזה רענון בזק אצל רומן ושות ואצל רן ? כנראה שכן ! כיבואן מסודר SG משלם שכר בזמן מה הקשר בכלל ????????? בקיצור DTS - לך תתבגר לפני שאתה תוקף מישהו שכנראה יכול ללמד אותך דבר או שניים בחיים (אחד מהם זה להפסיק ללקק ל SG) ולא תוכל לטעון שלי אישית יש משהו נגדם - הרי אני ממליץ עליהם כל יום פעמיים לפחות. ההתקפות החוזרות ונשנות שלך אישית על חברי פורום יקרים ונכבדים (כנראה גם מבוגרים ובוגרים ממך) לא מוסיפה לך לא כבוד ולא יוהרה. פעם או פעמיים אני ספגתי ממך מקלחת (ללא כל צדק) ועכשיו זה חוזר עם חבר פורום אחר. נו מה יהיה - לא תלמד לקח אף פעם ?
 

dts

New member
עו"ד אהרון ב ../images/Emo2.gif

התחלתה ליצג את מחנה במדברים בע"מ זה שמחיר המקרן גבוה יותר באירופה זו עובדה ומיוזיק אנג'לס עבדו פה בשיטת BUY4LESS ואספו מקדמה ואח"כ הבאו את הסחורה ממש מראה על יבואן רציני בשיטה הזו אפשר למכור יותר זול וכל מי שמוריד מחיר יבורך ע"י הצרכנים במיבחן הזמן נראה מי יעמוד את ה H30 המומחים לדעתך שאתה כ"כ מעריץ ראו אצלי בבית ועדיין אף אחד לא בדק בארץ מכשיר אמריקאי כך שלקבוע עובדות לגבי רמקול לפי הנתונים שלו (דבר שאהרון ממליץ עליו אני מניח) הוא לא נכון בעדינות ואני תקווה שזה יעזור לך להבין את האנלוגיה. שעורים מרומן ורן אולי יוסיפו לי משהו אבל בתור אחד שעוד לומד במכינה לא הייתי מצפה ליותר מידי הטפות בתחום הוידאו. בקיצור גם אתה לא השתנתה וממשיך לדבר דיברי "חוכמה" וידע ואח"כ מתפלא למה נישפכים עליך מיים.
 

Xeo

New member
אציין ששילמתי באשראי ובשלושה

תשלומים, קיבלתי את המקרן משהו כמו לאחר שבוע אם אני לא טועה מהיום שירד התשלום הראשון ככה שלא נראה לי שהשתמשו בכסף שלי כדי להזמין. גם אם כן, ממש לא אכפת לי, מה שאכפת לי זה המחיר הנמוך והיחס שאת שניהם קיבלתי. תנו לאנשים להחליט מה הם מעדיפים, כל הויכוח הזה די מיותר לטעמי.
 

SoundmUn

New member
איך אתה יודע באיזו שיטה

buy4less או מיוזיק או ס"ג או כל חנות אחרת עובדים?
 

aharon b

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אכן מר DTS - אתה חסר נימוס
כנראה גילך הצעיר בעוכריך. מצטרף לכל מילה של krall וגם לניתוח הכלכלי אותו עשה - מילותיו ממש תואמות את אשר אני אישית הייתי כותב
חזק ואמץ krall
 

SoundmUn

New member
לא הבנתי מזתומרת -

"כיבואן מסודר sg משלם שכר בזמן"....?
 

dts

New member
../images/Emo3.gif התבדחות צינית

קרל קופץ וטוען שלא יכול להיות שאני לא סוחר או מחובר ל SG אין ספק שזה מעיד על התעמקות בעיסקי האודיו בארץ. ולכן אני מסביר ש "SG משלם שכר בזמן" לאושש את התגלית הזו
ברוררררר !
 
למעלה