תראי
לא יודעת אם את ממוקדת, אך יש כאן 2 -3 אנשים שהקיק שלהם לזרוע כאן חוסר כבוד, רוע, ובהמתיות.. נכון שאפשר להתעלם, אך מגיע הזמן שחייבים להגיב..ולא תמיד זה נעים לקריאה. למרות זאת, יש כאן דיונים נעימים, מחכימים, מצחיקים ואת מציירת את הפורום בצבעים לא נכונים, את קצת מגזימה. ובקשר "לקריאה" או לא לקריאה, תבחרי לך מה כן לקרוא, כאחת שמסתובבת כאן שנה, שנתיים או שלוש (לא כל כך הבנתי את השתלשלות הזמן שלך כאן) אני מאמינה שכבר למדת ממה או ממי להתעלם ואפילו לא לפתוח את ההודעה שלו/שלה.