בשביל מה?

בשביל מה?

למה הפורום הזה הפך? כל כך אהבתי להיות במקום הזה עד לפני שנה.. נהנתי כמעט מכל כניסה.. לקרוא רגשות ותחושות של גולשים.. לחלוק בעיות.. לאיזה מקומות גררתם את זה? העלבות? פגיעות במכוון? רצון להזיק ולהריע לאחר? בשביל מה? לא יאומן שעד לפני שנתיים-שלוש ביליתי פה יותר ממחצית היום.. לא יאומן. למה להתנהג ככה? כל הבהמתיות הזו שלא מתאימה לנו.. אנחנו אנשים מבוגרים עם ראש על הכתפיים שלא מסוגלים להסתדר 5 דקות אחד עם השני? בושה אני כרגע ממהרת לאסיפת הורים של האחיין כשאחזור אקרא את התגובות ובלי.. בבקשה בלי תגובות נאצה
 
כשתסתובבי מספיק שנים בפורומים שונים

תגלי שזו דינמיקה ידועה מראש שמופיעה כמעט בכל מקום. ואם תשימי לב עוד קצת תראי שאלה שנהנית לקרוא אותם בעבר עדיין כותבים באותו סגנון, לא יורדים על אף אחד ולא מעליבים (למעט במקרים קיצוניים), ואילו האלמנטים "השליליים" בעינייך מתעדנים או מתנדפים. הפתרון הוא לקרוא את אלה שמעניינים אותך ולהתעלם מהשאר זה מה שאני עושה, בכל אופן
ושנה טובה
 
נכון...

אבל איך אפשר להתעלם, כאשר אני באה לקרוא דבר מה שבמקרה מעניין אותי ומגלה בעצם שאני צריכה להשלים פערים, מריבים שקדמו? פשוט להפסיק זה לא מועיל, זה לא תורם, זה לא כיף..
 
חזרת מהר מהאסיפת הורים של האחיין../images/Emo3.gif

שני יהודים לא מסתדרים את רוצה שיסתדרו עשרות או מאות
את הסרט הזה ראינו עשרות פעמים
 
כן..

אני לא מצפה שיתסדרו, "בייבי" רק כבוד מינימאלי אחד כלפי השני... אם זה כל כך קשה לכם, אני אבין בכיף..
 
למה את מרגישה שאת צריכה להשלים פערים

מריבים שקדמו?? נהפוך הוא - התעלמי מהם ושמרי מרחק אם זה מחליא אותך ולא עושה לך כיף הרי לא צריך לפתוח כל פוסט שמישהו כתב כאן... ושיהיה לך ערב מלא הנאה ואהבת אדם
 

zipo1232

New member
אין הבדל

בין הפורום לחיים האמיתיים, קליקות, קנאות ומריבות מצד אחר, וכבוד הנאה וחברויות מצד שני. את עושה לעצמך את הבחירות המתאימות לך
 
ג'ונסי אולי תספר לי מה קורה לאחרונה?../images/Emo98.gif

אחרי הכל אני תושבת חוזרת והכל זר לי
 
"הים אותו ים..." ../images/Emo22.gif

באמת שאין לי מושג מה קורה פה מעולם לא הבנתי...אני סתם כותב להנאתי
לחבר שלי יש תיאוריה משלו מספר על ניקים של שלום וניקים של מלחמה אומר שיש תקופות כאלה ואחרות...לדעתי הוא בכלל על כדורים
 

נשקניתת

New member
כמה נחמד

להעביר ביקורת מהצד . רוצה לשנות ? לפחות תתחילי /tapuzforum/images/Emo13.gif
 
הנה זו התופעה שעליה דיברתי

למה לתקוף אותי? אתם יוצאים מפה פגועים נפשית ורגשית והדבר היחיד שהפריע לך הוא שהעברתי ביקורת מהצד? אני לא מחנכת, לא שוטרת ובטח שלא אמא-אבא שלהם\(שלהן בעיקר) מי שרוצה להשתנות.. רק אעודד לטובה..
 
בייבי, תפסיקי לחנך כאן אנשים!

כל אחד יעשה הטוב בעיניו {וגם את} השכנים לא נאים בעינך? הדלת משמאל בייבי...
 
למעלה