Lips like mOrphine1
New member
בשביל מה?
למה הפורום הזה הפך? כל כך אהבתי להיות במקום הזה עד לפני שנה.. נהנתי כמעט מכל כניסה.. לקרוא רגשות ותחושות של גולשים.. לחלוק בעיות.. לאיזה מקומות גררתם את זה? העלבות? פגיעות במכוון? רצון להזיק ולהריע לאחר? בשביל מה? לא יאומן שעד לפני שנתיים-שלוש ביליתי פה יותר ממחצית היום.. לא יאומן. למה להתנהג ככה? כל הבהמתיות הזו שלא מתאימה לנו.. אנחנו אנשים מבוגרים עם ראש על הכתפיים שלא מסוגלים להסתדר 5 דקות אחד עם השני? בושה אני כרגע ממהרת לאסיפת הורים של האחיין כשאחזור אקרא את התגובות ובלי.. בבקשה בלי תגובות נאצה
למה הפורום הזה הפך? כל כך אהבתי להיות במקום הזה עד לפני שנה.. נהנתי כמעט מכל כניסה.. לקרוא רגשות ותחושות של גולשים.. לחלוק בעיות.. לאיזה מקומות גררתם את זה? העלבות? פגיעות במכוון? רצון להזיק ולהריע לאחר? בשביל מה? לא יאומן שעד לפני שנתיים-שלוש ביליתי פה יותר ממחצית היום.. לא יאומן. למה להתנהג ככה? כל הבהמתיות הזו שלא מתאימה לנו.. אנחנו אנשים מבוגרים עם ראש על הכתפיים שלא מסוגלים להסתדר 5 דקות אחד עם השני? בושה אני כרגע ממהרת לאסיפת הורים של האחיין כשאחזור אקרא את התגובות ובלי.. בבקשה בלי תגובות נאצה