ברכות
בס"ד ובהשתדלותינו בדר"כ כשאני שותה, וזה מים בעיקר, זה מבקבוק. אני נוהגת לשתות מבקבוק אישי [של חצי ליטר] ולא מכוסות...כי אין לי כוח. אז, יוצא שאני שותה כמה לגימות כל כמה פרקי זמן. לדוג'...שותה, אחרי חמש דקות שוב שותה. העניין הוא... לברך לפני כל פעם, כלומר כל חמש דקות, או קצת יותר זמן, ולברך ברכה אחרונה, או פעם אחת? מקווה שהובן...השאלה קצת טיפשית
תודה והמשך ערב טוב.
בס"ד ובהשתדלותינו בדר"כ כשאני שותה, וזה מים בעיקר, זה מבקבוק. אני נוהגת לשתות מבקבוק אישי [של חצי ליטר] ולא מכוסות...כי אין לי כוח. אז, יוצא שאני שותה כמה לגימות כל כמה פרקי זמן. לדוג'...שותה, אחרי חמש דקות שוב שותה. העניין הוא... לברך לפני כל פעם, כלומר כל חמש דקות, או קצת יותר זמן, ולברך ברכה אחרונה, או פעם אחת? מקווה שהובן...השאלה קצת טיפשית