באריאל יש רק 16,400 נפש.ברכבת לאריאל
כתבה מידיעות אחרונות 08/07/03
כביש מהיר או לאבאריאל יש רק 16,400 נפש.
וכבר יש לשם כביש מהיר ועכשיו תהיה גם רכבת. לשם השוואה, בעפולה יש 39,000, בנצרת + נצרת עלית 106,000, בכרמיאל 43,000. המרחק בין עכו לכרמיאל הוא כמו המרחק מפתח תקוה לאריאל. המרחק מחיפה לנצרת ולעפולה גם הוא אינו גדול בהרבה. אז לא עדיף לקדם את הפרויקטים של רכבת לערי הפריפריה הגדולות לפני שסוללים מסילה לעיר קטנה כמו אריאל? שלא לדבר על חולון, בת ים והרכבות העירוניות בתל אביב ובחיפה.
לתושבי אריאל יש פתרון רכבתיכביש מהיר או לא
עובדתית כרגע הנסיעה לאריאל מת"א בתחבורה ציבורית (דן) אורכת כשעה וחצי. אז כן,יש טעם ברכבת הנ"ל. לא על חשבון פרויקטים אחרים-אך בנוסף. גם קו אשקלון-אשדוד(רכבת),שמדברים עליו כבר שנים,מוטב שייקום כבר לתחיה(מדובר בכ100,000 איש)
לא ארוכה היא מושג יחסילתושבי אריאל יש פתרון רכבתי
המחייב נסיעה לא ארוכה עד תחנת ראש העין החדשה שמוקמה (כאילו על פי הזמנה) בצמת קסם.
גם "בקושי שווה את זה" זה מושג יחסילא ארוכה היא מושג יחסי
שבמקרה זה משמעות לפי מיטב ידיעתי הוא "כחצי שעה" כלומר בקושי שווה את זה,ובטח שלא כספית.
כמו שאמרתי ואמרתגם "בקושי שווה את זה" זה מושג יחסי
אם התלוננת שהדרך לגוש דן אורכת שעה וחצי אז ברור כי את רוב הזמן "מבלים" בקטע שממערב למחלף קסם ועל כן הגעה ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית לתחנת ראש העין ומשם ברכבת נשמע לי שיפור ניכר. אגב, נתוני המרחק וגודל האוכלוסיה שהביא איליה (ואפשר להוסיף כמובן קשיים טופוגרפיים, בטחוניים ופוליטיים) לא נעלמו מעיניו של ראש עירית אריאל עצמו ולראיה: בגוף הכתבה המקורית הוצדקה ההשקעה בהיותה חלק מפתרון עתידי שיאפשר לפלשתינאים לחצות את ישראל לכיוון רצועת עזה.
כמו במטה של קסםלתושבי אריאל יש פתרון רכבתי
המחייב נסיעה לא ארוכה עד תחנת ראש העין החדשה שמוקמה (כאילו על פי הזמנה) בצמת קסם.
מסכים עם איליהבאריאל יש רק 16,400 נפש.
וכבר יש לשם כביש מהיר ועכשיו תהיה גם רכבת. לשם השוואה, בעפולה יש 39,000, בנצרת + נצרת עלית 106,000, בכרמיאל 43,000. המרחק בין עכו לכרמיאל הוא כמו המרחק מפתח תקוה לאריאל. המרחק מחיפה לנצרת ולעפולה גם הוא אינו גדול בהרבה. אז לא עדיף לקדם את הפרויקטים של רכבת לערי הפריפריה הגדולות לפני שסוללים מסילה לעיר קטנה כמו אריאל? שלא לדבר על חולון, בת ים והרכבות העירוניות בתל אביב ובחיפה.
מסכים עם כל מילה של איליה!באריאל יש רק 16,400 נפש.
וכבר יש לשם כביש מהיר ועכשיו תהיה גם רכבת. לשם השוואה, בעפולה יש 39,000, בנצרת + נצרת עלית 106,000, בכרמיאל 43,000. המרחק בין עכו לכרמיאל הוא כמו המרחק מפתח תקוה לאריאל. המרחק מחיפה לנצרת ולעפולה גם הוא אינו גדול בהרבה. אז לא עדיף לקדם את הפרויקטים של רכבת לערי הפריפריה הגדולות לפני שסוללים מסילה לעיר קטנה כמו אריאל? שלא לדבר על חולון, בת ים והרכבות העירוניות בתל אביב ובחיפה.
סדר עדיפויות במדינת ישראל?מסכים עם כל מילה של איליה!
שיקול היחידי בהקמת קו הרכבת לאריאל, הוא מיקומה הפוליטי.. מעבר לקו הירוק. עוד דוכמאות לישובים שמסילת הרכבת לא רחוקה מהם והם גדולים מאריאל וזקוקים יותר לרכבת: שדרות- קרובה מאוד לקו לאשקלון, ומונה 35,000 תושבים. קרית מלאכי- קרובה לקו לאשדוד, או לקו לבאר שבע, ומונה 22,000 תושבים. שלומי+ מעלות- קרובות לקו הרכבת לנהריה, וביחד מונות יותר מ- 30,000 תושבים. וכמובן, שאין מה לדבר על הערים בתוך גוש דן וסביבתו... ראשון לציון מונה 225,000 תושבים, והיא מקבלת תחנת רכבת שלא תשרת שלושה רבעים מהאוכלוסייה, בעוד הקו במערב העיר לא נבנה. וכמובן שאין מה לדבר על חולון שקרובה מאוד למסילת האיילון, ואיתה בת ים. גם לרעננה אין תחנת רכבת, למרות שגם קו החוף וגם הקו לכפר סבא קרובים אליה מאוד, ורעננה מונה 80,000 תושבים. אז דווקא לאריאל???? לא נראה לכם חשוד?? לא נראה לכם שסדר העדיפויות מקולקל פה?
לא נראהסדר עדיפויות במדינת ישראל?
אתה עוד שואל אם הוא נראה לנו, אחרי הכתבות בעיתונים בשבועות האחרונים? מקום אחרון בחינוך, מקום 22 בכלכלה (העיקר שיש לכל אזרח טלפון סלולרי), עוני, אחוז מובטלים עולה (אפילו בגרמניה אחוז האבטלה יורד), לקיחת כספים ממשפחות נזקקות, אמהות חד הוריות, קשישים, נכים, חולים במחלות סופניות וכו... לא זכור פרוייקט או השקעה אחת בשנים האחרונות שבוצע כראוי תוך סדר עדיפויות הגיוני (נתב"ג 2000, חוצה ישראל, כביש תת קרקעי באזור הבורסה, רכבת קלה בתל-אביב ועוד ועוד ועוד...). לא אתפלא אם עוד מעט יהיו נתיבים לרוכבי גמלים באיילון. יופי שעושים קו רכבת לתושבי אריאל, אבל עם כל הכבוד יש כמה ערים קצת "פחות" עשירות שצריכות את הרכבת קודם.
הערה קטנה...סדר עדיפויות במדינת ישראל?
אתה עוד שואל אם הוא נראה לנו, אחרי הכתבות בעיתונים בשבועות האחרונים? מקום אחרון בחינוך, מקום 22 בכלכלה (העיקר שיש לכל אזרח טלפון סלולרי), עוני, אחוז מובטלים עולה (אפילו בגרמניה אחוז האבטלה יורד), לקיחת כספים ממשפחות נזקקות, אמהות חד הוריות, קשישים, נכים, חולים במחלות סופניות וכו... לא זכור פרוייקט או השקעה אחת בשנים האחרונות שבוצע כראוי תוך סדר עדיפויות הגיוני (נתב"ג 2000, חוצה ישראל, כביש תת קרקעי באזור הבורסה, רכבת קלה בתל-אביב ועוד ועוד ועוד...). לא אתפלא אם עוד מעט יהיו נתיבים לרוכבי גמלים באיילון. יופי שעושים קו רכבת לתושבי אריאל, אבל עם כל הכבוד יש כמה ערים קצת "פחות" עשירות שצריכות את הרכבת קודם.
מקום 22 בכלכלה?סדר עדיפויות במדינת ישראל?
אתה עוד שואל אם הוא נראה לנו, אחרי הכתבות בעיתונים בשבועות האחרונים? מקום אחרון בחינוך, מקום 22 בכלכלה (העיקר שיש לכל אזרח טלפון סלולרי), עוני, אחוז מובטלים עולה (אפילו בגרמניה אחוז האבטלה יורד), לקיחת כספים ממשפחות נזקקות, אמהות חד הוריות, קשישים, נכים, חולים במחלות סופניות וכו... לא זכור פרוייקט או השקעה אחת בשנים האחרונות שבוצע כראוי תוך סדר עדיפויות הגיוני (נתב"ג 2000, חוצה ישראל, כביש תת קרקעי באזור הבורסה, רכבת קלה בתל-אביב ועוד ועוד ועוד...). לא אתפלא אם עוד מעט יהיו נתיבים לרוכבי גמלים באיילון. יופי שעושים קו רכבת לתושבי אריאל, אבל עם כל הכבוד יש כמה ערים קצת "פחות" עשירות שצריכות את הרכבת קודם.
ל-wakshlak ולאלכסמקום 22 בכלכלה?
נשמע לי נורא גבוה...מוזר
לצערי אם ההידרדרות החברתית תימשךל-wakshlak ולאלכס
אל תשכחו שרוב רובן של המדינות בעולם הן מדינות עולם שלישי. ישראל בתור מדינת עולם ראשון לא ראויה שישוו אותה עם מדינות עולם שלישי במדדים כלכליים. מקום 22 - פירושו בתחתית רשימת מדינות העולם הראשון, וזה נמוך. המלחמה היא גורם חשוב בכלכלה שלנו, אבל היא לא זאת שתוריד את ישראל למעמד של עולם שלישי. בואו ניכנס לפרופורציות, זה לא שתל אביב הפכה לעיר של חורבות, בסך הכל יש פיגוע פעם בשבוע. אני לא מזלזל חס וחלילה בפיגועים ובקורבנותיהם, יש לי את מלוא הכבוד אליהם, אני רק מכניס דברים לפרופורציה.
אה... צריך להעמיד דברים על דיוקם.סדר עדיפויות במדינת ישראל?
אתה עוד שואל אם הוא נראה לנו, אחרי הכתבות בעיתונים בשבועות האחרונים? מקום אחרון בחינוך, מקום 22 בכלכלה (העיקר שיש לכל אזרח טלפון סלולרי), עוני, אחוז מובטלים עולה (אפילו בגרמניה אחוז האבטלה יורד), לקיחת כספים ממשפחות נזקקות, אמהות חד הוריות, קשישים, נכים, חולים במחלות סופניות וכו... לא זכור פרוייקט או השקעה אחת בשנים האחרונות שבוצע כראוי תוך סדר עדיפויות הגיוני (נתב"ג 2000, חוצה ישראל, כביש תת קרקעי באזור הבורסה, רכבת קלה בתל-אביב ועוד ועוד ועוד...). לא אתפלא אם עוד מעט יהיו נתיבים לרוכבי גמלים באיילון. יופי שעושים קו רכבת לתושבי אריאל, אבל עם כל הכבוד יש כמה ערים קצת "פחות" עשירות שצריכות את הרכבת קודם.
שדרות אמנםמסכים עם כל מילה של איליה!
שיקול היחידי בהקמת קו הרכבת לאריאל, הוא מיקומה הפוליטי.. מעבר לקו הירוק. עוד דוכמאות לישובים שמסילת הרכבת לא רחוקה מהם והם גדולים מאריאל וזקוקים יותר לרכבת: שדרות- קרובה מאוד לקו לאשקלון, ומונה 35,000 תושבים. קרית מלאכי- קרובה לקו לאשדוד, או לקו לבאר שבע, ומונה 22,000 תושבים. שלומי+ מעלות- קרובות לקו הרכבת לנהריה, וביחד מונות יותר מ- 30,000 תושבים. וכמובן, שאין מה לדבר על הערים בתוך גוש דן וסביבתו... ראשון לציון מונה 225,000 תושבים, והיא מקבלת תחנת רכבת שלא תשרת שלושה רבעים מהאוכלוסייה, בעוד הקו במערב העיר לא נבנה. וכמובן שאין מה לדבר על חולון שקרובה מאוד למסילת האיילון, ואיתה בת ים. גם לרעננה אין תחנת רכבת, למרות שגם קו החוף וגם הקו לכפר סבא קרובים אליה מאוד, ורעננה מונה 80,000 תושבים. אז דווקא לאריאל???? לא נראה לכם חשוד?? לא נראה לכם שסדר העדיפויות מקולקל פה?
אינטרסים פוליטיים!באריאל יש רק 16,400 נפש.
וכבר יש לשם כביש מהיר ועכשיו תהיה גם רכבת. לשם השוואה, בעפולה יש 39,000, בנצרת + נצרת עלית 106,000, בכרמיאל 43,000. המרחק בין עכו לכרמיאל הוא כמו המרחק מפתח תקוה לאריאל. המרחק מחיפה לנצרת ולעפולה גם הוא אינו גדול בהרבה. אז לא עדיף לקדם את הפרויקטים של רכבת לערי הפריפריה הגדולות לפני שסוללים מסילה לעיר קטנה כמו אריאל? שלא לדבר על חולון, בת ים והרכבות העירוניות בתל אביב ובחיפה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.