מי שמפחד מאמין
New member
ברוכים הנמצאים
שלום לכולם. האמת היא שנחשפתי לפורום בזמן האחרון, אך לא מצאתי את הרצון להשתתף ולהפוך לפעיל יותר. לאחר הכתבה במוסף שב"ק בשבוע האחרון - החלטתי להפוך מצופה למשתתף! אז דבר ראשון: שלום. אני קובי (שם בדוי - אלא מה...) בן 25 נשוי+ מיום עומדי על דעתי, האמנתי שעל אף השאלות הרבות שקיימות בי, למעשה הדת היהודית צודקת. אמרתי לעצמי, נויגרשל וכל החבר'ה מדברים בביטחון כל כך חזק, אין מצב שהם טועים. אני זוכר את עצמי בגיל 18-19 מפקפק באמונה, אבל בכל זמן פונה לאלוהים ומבקש את עזרתו. התחתנתי, עם הזמן התעוררו שאלות נוספות וקשות. הבנתי שהתשובה האולטימטיבית לשאלות באמונה, היא: "תמים תהיה עם ה' אלוהיך", כאילו, נולדת יהודי - אל תתעמק, תאמין! לפני כשנה הפסקתי לקיים מצוות לגמרי! אני כופר לגמרי בדת היהודית. אין לי מושג האם יש אלוהים או אין. ואם יש אלוהים ייתכן והוא שייך לכת האיימיש או שמא להינדים שרוקדים לשמש... כיום אני נשוי לאשה כשרה וצדיקה אב לבת המחונכת שלא לפי אמונתי, אבל פוחד לעשות את הצעד מסיבות רבות. ואיך שאני מרגיש - לא יודע האם בכלל אעשה את הצעד הנכון. אני כיום עובד בעבודה מעולה מרוויח הרבה מאוד כסף בכל קנה מידה וזאת אחת הבעיות, כיון שאם אעזוב אני אשאר ללא גרוש, ללא מקצוע ובעצם בלי כלום. בנוסף, יש לי את אשתי המדהימה והמסורה שאינה יודעת את מצב האמונה של בעלה... וגם בת חמודה ומתוקה שאני מוכן לעשות הכל ואף למות בשבילה ואת המשפחה המורחבת שתנתק כל קשר במקרה שאעזוב את המגזר... מה נעשה? הזמן יגיד את שלו... בכל אופן שמח להכיר...
שלום לכולם. האמת היא שנחשפתי לפורום בזמן האחרון, אך לא מצאתי את הרצון להשתתף ולהפוך לפעיל יותר. לאחר הכתבה במוסף שב"ק בשבוע האחרון - החלטתי להפוך מצופה למשתתף! אז דבר ראשון: שלום. אני קובי (שם בדוי - אלא מה...) בן 25 נשוי+ מיום עומדי על דעתי, האמנתי שעל אף השאלות הרבות שקיימות בי, למעשה הדת היהודית צודקת. אמרתי לעצמי, נויגרשל וכל החבר'ה מדברים בביטחון כל כך חזק, אין מצב שהם טועים. אני זוכר את עצמי בגיל 18-19 מפקפק באמונה, אבל בכל זמן פונה לאלוהים ומבקש את עזרתו. התחתנתי, עם הזמן התעוררו שאלות נוספות וקשות. הבנתי שהתשובה האולטימטיבית לשאלות באמונה, היא: "תמים תהיה עם ה' אלוהיך", כאילו, נולדת יהודי - אל תתעמק, תאמין! לפני כשנה הפסקתי לקיים מצוות לגמרי! אני כופר לגמרי בדת היהודית. אין לי מושג האם יש אלוהים או אין. ואם יש אלוהים ייתכן והוא שייך לכת האיימיש או שמא להינדים שרוקדים לשמש... כיום אני נשוי לאשה כשרה וצדיקה אב לבת המחונכת שלא לפי אמונתי, אבל פוחד לעשות את הצעד מסיבות רבות. ואיך שאני מרגיש - לא יודע האם בכלל אעשה את הצעד הנכון. אני כיום עובד בעבודה מעולה מרוויח הרבה מאוד כסף בכל קנה מידה וזאת אחת הבעיות, כיון שאם אעזוב אני אשאר ללא גרוש, ללא מקצוע ובעצם בלי כלום. בנוסף, יש לי את אשתי המדהימה והמסורה שאינה יודעת את מצב האמונה של בעלה... וגם בת חמודה ומתוקה שאני מוכן לעשות הכל ואף למות בשבילה ואת המשפחה המורחבת שתנתק כל קשר במקרה שאעזוב את המגזר... מה נעשה? הזמן יגיד את שלו... בכל אופן שמח להכיר...