ברוכים הנכנסים

לאונרד

New member
ברוכים הנכנסים

היי סופטי, סוף כל סוף באתי לבקר. הזמנתני! באתי. לא שיניתי ולא השתניתי כמלוא הנימה. בתחילה חשבתי להופיע כאן בשם ניק אחר, אולם נמלכתי בדעתי. לאונרד זה לאונרד, וכדבריך, מדוע לשנות את השם הטוב בשם רע. אגב, הלילה, הייתי צמוד למסך והשבתי על פניות שהיו באי-שם ההוא הידוע. התוצאה הייתה שהגעתי לידי מסקנה,לדחות את מועד הפרישה לתקופה בלתי מוגבלת. משוכנעני כי אתה שבע-רצון. אשב לי פה אצלך בנחת ואשלים את החסר. לאחר הכל נחוץ להכיר את המשתתפים הקבועים. חוץ מזה אני מימלא בבית בגלל בעיה בריאותית ולא אדרש למאמץ יתר כדי להבין את הנדרש. סופטי ידידי, קראתי את הקטע על הזקפה. וחלף לי במוח שביב שבובני שובבני, האם אתה מעתיק את סגנוני? לא, לא! אינני כועס. גם לי יש מה ללמוד ממך. עד לפעם הבאה, שלך לאונרד
 

softy

New member
לאונרדו ידידי משכבר...

שמח לראות שנענת להזמנתי, אני בטוח שהפורום יוכל להתחזק < למרות שהוא חזק> מנוכחותו של וירטואוז במילים כמוך. כתוב כאן כאוות נפשך, קפוץ מדי פעם לבדוק אולי כבר מונית למנהל, למרות שאת החדשים אנו דוחפים לתורנות לילה. מאחל לך הרבה בריאות - אל תתן לשביב השובבות לשכון משכן קבע במוחך, כי אז אהיה מאולץ לשלוח אותך אחורה לכל שלוש שנות כתיבתי בפורומים שונים, תאמין לי שאתה צריך לקחת חופשה ללא תשלום של חמש שנים לפחות כדי לקרוא את כל מה ששרבתתי בפורומים עד כה. שמע ממקור ראשון מהימן - הסגנון הוא יחודי והוא מהווה פריצת דרך, והארת דרך לדורות הבאים של כותבי הרשת - מאחורי עומדים כמה וכמה רעיונות מקורים שעדיין לא נרשמו על שמי בדפי ההיסטוריה של הרשת. שלך בידידות רבה סופטי ברגע של מגלומניות נוסטלגית.
 

לאונרד

New member
שאלה טפשית

אריה, עשה טובה, אל תשאל מי זה לאונרד, אלא מה זה לאונרד. אתה רוצה רמז קטן??...... בקרוב תדע. שלך לאונרד
 

לאונרד

New member
חכם בלילה. תרתי משמע

בלילה סופטי, גודש מחשבתי עולה על גדותיו. הספקתי להכירך. אני יודע להעריך דמויות גם שהינן וירטואליות. אין לי ספק שאתה בקיא ממני בכמה שטחים. לא אוכל להתמודד אתך, אני מכיר את מיגבלותי. בשעתו, כשצצת באותו פורום, הייתי די חדש. ללמדך שפורומים היו בעיני כצנינים. יותר ענין אותי סגנון הצ`אט. יום בהיר אחד נגררתי לנושא ע``י חברה ותיקה, חיית אינטרנט חייתית, שבקשה ממני משהו אותו ידעתי היטב. יותר מאוחר נודע לי שהיא מכירה אותך, וזאת כתוצאה ממפגש בלתי נעים בינך לביני,שאפיין את יתר מפגשנו בעתיד לבוא( באותו המקום). כדי לעמוד מולך שוה בין שוים צויידתי במידע רב עליך, את היתר למדתי בעצמי. הווה ידוע לך שאני משקיען רציני בלימוד מעמיק, בסוגיות שאני אמור להדרש להן במהלך דיון עם וירטואלים ידענים. אני מאד אוהב ידענים, במיוחד חריפי-שכל חדי-מוח. לא פעם תמהתי מי אתה באמת סופטי. גם היום אני די לוט בערפל. הכשרון שלי, סופטי, מתומצת, מרוכז תמיד בנקודה אחת, שאותה אני דולה במהירות מפתיעה מתוכן הנושא שהביא וירטואל אחר בפורום. אני מסוגל לזהות מיד מה רצה האיש להביע. את העקר הזה אני רואה כתסריט, ולא נותר לי אלא לעבד את תגובתי לכדי פרטיטורה. אני אוהב לשחק במילים. זו התמחותי מקדמא דנא. הלשון העברית מאד עשירה הרבה מעבר לצרכי היומיום.אני יושב על מדוכת השפה הרבה זמן, מקורב לחידושי הלשון, ובאינטרנט, אני נוטל לעצמי יוזמה לשפץ מילים, לתת להן מובן שונה וגם להמציא מילים חדשות. סופטי, אני מקווה כי אוכל לתרום את חלקי לפורום שלך. מה שלא יהיה, תמיד אמצא משהוא לתת עליו את הדעת. ואם לא, אעלה עליך. יחד עם זאת, לא אוותר לך שתשב כאן באולימפוס שלך בנחת ולא תסור לבקריני במקומי הקבוע. שלך לאונרד
 

ariegur

New member
סופטי ! מי האיש הזה ?

מה זה פה ? גם כותב יותר מ 2-3 שורות וגם צריך דוקטורט בפרכיטקטורה כדי להבין מה הוא רוצה. ציטוט ``אני מקווה כי אוכל לתרום את חלקי לפורום שלך`` לאונרד, לפי הפנייה האחרונה שלך לסופטי, אני מבקש בכל לשון של בקשה, תרום חלקך ב ח ל ק י ם ! בתודה מראש, אריה
 

לאונרד

New member
האם הבנתי אותך היטב, אריה?

אריה`לה, אעשה לך טובה ואתרום את חלקי בחלקים, ובחלקי חלקלקים. יחד עם זאת, אריה`לה, אם תמעד, אל תבוא אלי בהאשמות. שלך לאונרד
 

ariegur

New member
אני מעדיף למעוד ולשבור את ראשי

מאשר לקרוא פה גיבובי מילים (ולא משנה (בראיה סוביקטיבית, כמובן) כמה חוכמה טמונה בהם). אריה
 
לאונרד...

בטח בגלל הזקפה... עליך בבית להשאר... ומאיתנו להשמר... ``לא אדרש למאמץ יתר להבין את הנדרש`` איך העזת להלעיז... את מנהיגנו להמעיט... מעתיק את סגנוני... הרי הוא הגדול מכולם... ואותו נאהב אנחנו לעולם... מכורה לאהבה.
 

לאונרד

New member
מכורה או מכורה

מכורה או מכורה, הכל תלוי בניקוד.(ניקודה של ה-וו) ומדוע שתהיי מכורה מכורה, ואם כבר, מה הקשר בין זיק!פה לאהבה. הזדקפת, מה!! ומהי אהבה? תארי לי אותה במילה קצרה. עד אז,הרשי-נא לי לחשוב שאת מכורה לשם שלך. ולגבי מנהיגך(יותר נכון, מינהגך), הוא כבר אמר את דברו. נכון!! שלך לאונרד
 
לאונרד...

זאת בטח השהייה בבית... שעושה אותך לדקדקן... ומבלבל אותנו... עם פילוסופיות... במקום פיטפוטים... אבל...אם רצונך בתשובה תנ``כית... כנס אלי...לשיעור ... ואלמדך... ההבדל...בין אהבה...לזיקפה... האם הפה דגושה??. או בין אהבה...לזיוני לשון... מכורה לאהבה.
 

ariegur

New member
לאונרד, עכשיו כשקראתי את שכתבת,

חלפה במוחי הקודח מחשבה מעוררת סיוטים - וואוו! אין לי בבית מילון אבן שושון. מה אעשה, אנא אבוא, ל א ו נ ר ד עזור לי ! אריה
 

ariegur

New member
עכשיו הבנת עניין !

גם ה``אריה`לה`` נשמע נחמד כשהוא בא ממך (אתה הרי חייב להאריך...) אריה
 
בלי תלתלון.

אני תלתן. הידוע גם, כמר תלתן אירי ירוק. אני אשמח להשאיל לאריה מילון (לדעתי, זה היה מובנה במשפט, אבל מילא) ואשמח לעצמי. תא``י (שגם הוא מאמין באיפוק מילולי ובאיפוק בכלל)
 
למעלה