ברוכים הנכנסים
היי סופטי, סוף כל סוף באתי לבקר. הזמנתני! באתי. לא שיניתי ולא השתניתי כמלוא הנימה. בתחילה חשבתי להופיע כאן בשם ניק אחר, אולם נמלכתי בדעתי. לאונרד זה לאונרד, וכדבריך, מדוע לשנות את השם הטוב בשם רע. אגב, הלילה, הייתי צמוד למסך והשבתי על פניות שהיו באי-שם ההוא הידוע. התוצאה הייתה שהגעתי לידי מסקנה,לדחות את מועד הפרישה לתקופה בלתי מוגבלת. משוכנעני כי אתה שבע-רצון. אשב לי פה אצלך בנחת ואשלים את החסר. לאחר הכל נחוץ להכיר את המשתתפים הקבועים. חוץ מזה אני מימלא בבית בגלל בעיה בריאותית ולא אדרש למאמץ יתר כדי להבין את הנדרש. סופטי ידידי, קראתי את הקטע על הזקפה. וחלף לי במוח שביב שבובני שובבני, האם אתה מעתיק את סגנוני? לא, לא! אינני כועס. גם לי יש מה ללמוד ממך. עד לפעם הבאה, שלך לאונרד
היי סופטי, סוף כל סוף באתי לבקר. הזמנתני! באתי. לא שיניתי ולא השתניתי כמלוא הנימה. בתחילה חשבתי להופיע כאן בשם ניק אחר, אולם נמלכתי בדעתי. לאונרד זה לאונרד, וכדבריך, מדוע לשנות את השם הטוב בשם רע. אגב, הלילה, הייתי צמוד למסך והשבתי על פניות שהיו באי-שם ההוא הידוע. התוצאה הייתה שהגעתי לידי מסקנה,לדחות את מועד הפרישה לתקופה בלתי מוגבלת. משוכנעני כי אתה שבע-רצון. אשב לי פה אצלך בנחת ואשלים את החסר. לאחר הכל נחוץ להכיר את המשתתפים הקבועים. חוץ מזה אני מימלא בבית בגלל בעיה בריאותית ולא אדרש למאמץ יתר כדי להבין את הנדרש. סופטי ידידי, קראתי את הקטע על הזקפה. וחלף לי במוח שביב שבובני שובבני, האם אתה מעתיק את סגנוני? לא, לא! אינני כועס. גם לי יש מה ללמוד ממך. עד לפעם הבאה, שלך לאונרד