בקשת עזרה
שלום לכולם, אני חדשה בכל עניני הפורומים, לכן סילחו לי על הבלבול וחוסר הניסיון. אני נמצאת בתקופה מאוד קשה ומבלבלת בחיי, מחפשת עבודה ואפילו חשבתי על שינוי קרירה, אמא לתאומים שאחד מהם הוא בעל צרכים מיוחדים, בעל שנמצא הרבה בחו"ל. מרגישה עומס נפשי וריגשי. שאלתי אם משהוא יכול ליעץ האם מתאים יותר יעוץ פסיכולוגי (בעבר הייתי ואין לי כוח למשהוא שרק יושב ומהנהן בראשו כשעה ואז הולכים) או אולי עדיף טיפול פסיכיאטרי? אני מבקשת גם אם תוכלו לשלוח המלצות של פסיכולוגים וגם פסיכיאטרים. תודה וגמר חתימה טובה.
שלום לכולם, אני חדשה בכל עניני הפורומים, לכן סילחו לי על הבלבול וחוסר הניסיון. אני נמצאת בתקופה מאוד קשה ומבלבלת בחיי, מחפשת עבודה ואפילו חשבתי על שינוי קרירה, אמא לתאומים שאחד מהם הוא בעל צרכים מיוחדים, בעל שנמצא הרבה בחו"ל. מרגישה עומס נפשי וריגשי. שאלתי אם משהוא יכול ליעץ האם מתאים יותר יעוץ פסיכולוגי (בעבר הייתי ואין לי כוח למשהוא שרק יושב ומהנהן בראשו כשעה ואז הולכים) או אולי עדיף טיפול פסיכיאטרי? אני מבקשת גם אם תוכלו לשלוח המלצות של פסיכולוגים וגם פסיכיאטרים. תודה וגמר חתימה טובה.