בקשת הכוונה

מצב
הנושא נעול.

AndreyS

New member
בקשת הכוונה

בקשת הכוונה
ברצוני להגיע, במהירות האפשרית, מלשכת הגיוס בבאר שבע לאונ' בר אילן. מחר, יום חמישי תודה מראש לעונים
 

fireman

New member
לשכת גיוס ב"ש

בקשת הכוונה
ברצוני להגיע, במהירות האפשרית, מלשכת הגיוס בבאר שבע לאונ' בר אילן. מחר, יום חמישי תודה מראש לעונים
לשכת גיוס ב"ש
נמצאת במרחק הליכה מהתחנה המרכזית של באר שבע, לא יותר מ10 דקות, תוכל לשאול כל אדם שתפגוש ברחוב איך להגיע לתחנה מרכזית והוא יסביר לך איך להגיע... משם לבר אילן לי אין מושג....אני מאמין שלחברי הפורום האחרים יש תשובות
 

איליה.

New member
אני הייתי לוקח אוטובוס ישיר לת"א

לשכת גיוס ב"ש
נמצאת במרחק הליכה מהתחנה המרכזית של באר שבע, לא יותר מ10 דקות, תוכל לשאול כל אדם שתפגוש ברחוב איך להגיע לתחנה מרכזית והוא יסביר לך איך להגיע... משם לבר אילן לי אין מושג....אני מאמין שלחברי הפורום האחרים יש תשובות
אני הייתי לוקח אוטובוס ישיר לת"א
(קו 370 מבאר שבע לתל אביב), ומהתחנה המרכזית של ת"א יש קווים של דן לבר אילן.
 

tzvika pick

New member
69 של דן או 68 של קווים.

אני הייתי לוקח אוטובוס ישיר לת"א
(קו 370 מבאר שבע לתל אביב), ומהתחנה המרכזית של ת"א יש קווים של דן לבר אילן.
69 של דן או 68 של קווים.
ואם מגיעים לתחנת רכבת מרכז, אז גם 55 של קווים יכול לעבוד.
 

hadasbaril

New member
נצל"ש -בקשת הכוונה קצת דחופה

תודה..
בדיוק האפשרות שחבתי עליה..
נצל"ש -בקשת הכוונה קצת דחופה
אני צריכה להגיע מבית שמש לבית ברל. מצאתי שתי אפשרויות: רכבת לכפר סבא ומשם אטוובוס או מצומת רעננה לבית ברל בהנחה שצריך להיות שם ב10, מה עדיף? תודה מראש, הדס ב.
 

איליה.

New member
לדעתי רכבת

נצל"ש -בקשת הכוונה קצת דחופה
אני צריכה להגיע מבית שמש לבית ברל. מצאתי שתי אפשרויות: רכבת לכפר סבא ומשם אטוובוס או מצומת רעננה לבית ברל בהנחה שצריך להיות שם ב10, מה עדיף? תודה מראש, הדס ב.
לדעתי רכבת
כי באוטובוס צריך להחליף בת"א.
 

alantan

New member
אני ממליץ נסיעה ברכבת

נצל"ש -בקשת הכוונה קצת דחופה
אני צריכה להגיע מבית שמש לבית ברל. מצאתי שתי אפשרויות: רכבת לכפר סבא ומשם אטוובוס או מצומת רעננה לבית ברל בהנחה שצריך להיות שם ב10, מה עדיף? תודה מראש, הדס ב.
אני ממליץ נסיעה ברכבת
האידיאל הוא רכבת. הבעיה היא שקשה מאוד להבטיח את ה-"קונקשן" בכפר סבא: רכבת מבית שמש בשעה 07:46, מגיעה לכ"ס בשעה 08:58. קו 8 יוצא מתחנת הרכבת בשעה 09:00 ומגיע לת"מ כפר סבא בשעה 09:06. קו 17 יוצא מת"מ כפר סבא בשעה 09:10 ומגיע לבית ברל בשעה 09:30 בערך. אם רואים שקו 8 מאחר ליציאה של קו 17, ניתן להמשיך לנסוע עם קו 8 עד בית החולים מאיר. אם קו 8 "ידביק" את קו 17 (שניהם נוסעים לאורך רח' ויצמן בכ"ס ופונים ימינה לרח' טשרניחובסקי), אזי ניתן לעבור מהר לקו 17. אחרת, כדאי לרדת בבי"ח מאיר, ולקחת משם מונית לבית ברל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה