Grand Master G
New member
בקשר לשינה
אם אני יודע שבלילה מסוים אני לא אספיק לישון, אולי רק שעה שעתיים, יש טעם להתאמן באותו יום? או שאימון ביום ללא שינה אחריו בלילה לא שווה הרבה?
אם אני יודע שבלילה מסוים אני לא אספיק לישון, אולי רק שעה שעתיים, יש טעם להתאמן באותו יום? או שאימון ביום ללא שינה אחריו בלילה לא שווה הרבה?