בקשה מוזרה אבל..

realistic1

New member
בקשה מוזרה אבל..

כולם,ככה זה נראה, חורשים למבחן הזה כבר שבוע (לפחות..) אז מי שיכול, בבקשה תרשמו לי שאלות, או איזה מבחנים, הכי כדאי לעשות..שאלות שיש בהם את רוב החומר, או דומות למה שאמור להיות לנו (לפי מה שהמרצים אמרו..למי שהיה בשיעורים..)- את מה שחשוב לעשות יום לפני המבחן :) תודה לכל עונה
 

susu888

New member
ריאליסטיק אתה בחור נחמד...

לכן אני אנסה לעזור לך... לעניות דעתי --> בגלל קוצר הזמן תלמד את מבחנים תשס"ה ותשס"ו ממש ממש טוב ותשס"ח. תעבור על שאלות שיש משחק עם ה-E קטן.. זה מאה אחוזים יהיה במבחן. שיהיה בהצלחה אחי !
 

realistic1

New member
וואלה?!

חיים של 25 שנים ואת זה עדיין לא שמעתי..תודה על המחמאה סוסו, ועל העזרה (בדיוק עשיתי את תשס"ה אז טוב לדעת שלא סתם עשיתי אותו..)
 

realistic1

New member
רק שיהיה ברור..

את החלק של "נחמד" שמעתי..זה החלק השני שאף פעם לא אמרו לי..קשה לפספס.. בהצלחה לכולם!
 
למעלה