בקשה לי מכם...

שלומי

New member
בקשה לי מכם...

אני מבקש שכל מי שנכנס למחסן יצלם ממנו דף כלשהו ויעלה לי אותו לכאן. אני בודק כמה פרמטרים. תודה על שיתוף הפעולה. שלומי
 
איך שומרים כצלום?

לא הצלחתי לשמור את דף הבית כתמונה. מה לא בצעתי נכון?
 

udiyulis

New member
ריקי, מספר אפשרויות

1. כשדף הבית פתוח על גבי המסך את לוחצת על מקש "Print Screen" ואז פותחת תוכנה לעיבוד גראפי, עריכה/הדבק/שמירה 2. ברוב התוכנות הגראפיות יש אופציה של "לכידה" (של אזור מוגדר או של כל המסך) וההמשך - כמו למעלה. מקווה שהסברתי ברור מספיק.
 
למעלה