היי, אני חדשה, ועושים לי גרפיטי של פיות. אני צריכה את התמונות הכי מדהימות שראיתם של פיות, משהו באמת מיוחד,אפשר צבעוני כזה, גם של שדים. אם אפשר גם קישורים לאתרים, לתמונות..כמה שיותר וכמה שיותר מדהים, זה ממש חשוב =] תודה רבה =]
פורום זה אינו פורום תמונות. תמונות ניתן למצוא בגלריות או מידי שבוע במשחק השבועי הדבר הזה כתוב באדום בגדול בראש הפורום. אם היית מדפדפת היית רואה שאנחנו לא מתעסקים בזה. בגלריות יש לנו מעל 600 תמונות מקסימות, בגוגל יש מקישורים ועד תמונות.
אבל מה שאני הכי "אוהב" בהודעות האלו(ומדהים למדי, זה משותף לכולן!) זה שהם תמיד מבקשים את התמונות הכי שוות, הכי מדהימות, ושניתן להם אותם + לינקים + כרית קטיפה והכל על מגש של כסף. הניתן דגים חינם לאלו אשר אפילו לא ניסו לדוג?
אבל שים לב שכשעונים בקצרה אנשים מסרבים להבין. זה נהיה מאוד מאוד מעיק כבר. וחוץ מזה אם ניתן להם דג הם לא יהיו רעבים למשך יום אחד, אם נלמד אותם לדוג אם לא יהיו רעבים לעולם
שהמחשב שלנו הגיע עם תמונות של פיות מוכנות מראש, שלא הלכנו וחיפשנו אתר אתר, שלא הקשנו בגוגל מליון פעם אלף מילים וחיבורים שונים של המילה "פיה" (לא משנה, תסביך אישי) למה נראה לכם לעזאזל שאנחנו לא נאלצים לחפש את התמונות בדיוק כמו שאתם אמורים?!!!!!
חחחח סתם, אני מצטערת. אני כנראה צריכה לקרוא הודעות פעמיים לפני שאני עונה..
בכל מקרה, אני רוצה להגיב שהם אפילו לא צריכים לעשות עבודה קשה, כי חברי הפורום אספו כבר מעל 600 תמונות שהם חשבו שהן הכי יפות ומדהימות. לכן יש לא מעט תמונות יפות בגלריות [תאמינו לי אני שמתי את כולן מחדש], מעצבן אותי שלא מנסים לחפש אפילו, אבל אולי בסופו של דבר אנשים יבינו.
../images/Emo196.gifאהמ שורה אדומה למעלה.../images/Emo196.gif
דבר ראשון. דבר שני את מוזמנת להסתכל בשרשורי תמונות השבוע(כל שבוע עושים תחרות של תמונות,ואחת זוכה). מבטיחה לך שיש שם תמונות מדהימות,ששוות את ההסתכלות וההסתכלות. ולהבא,תשתדלי לשים לב לשורה שם למעלה,כי זה קורה הרבה,וזה הופך למנהג מעצבן מאוד. תודה,ויום טוב