זו תעשייה משגשגת ולעיתים
מנצלת את הרצון העז שלנו לחבוק ילד. שלנו גנטית. אני מאד מאד מאד מבינה אותך , אבל כל כך הרבה נשים מנסות עוד ועוד ועוד והגוף מולעט בהורמונים ואין תוצאות . נכון , יש ניסים ויש מקרים שזה מצליח אבל השאלה -כמה עוד טיפולים תעשי ? עוד עשר שנים של טיפולים? כל אחת והמזל שלה והגוף שלה והביציות שלה והצורך העז שלנו בגנטיקה גורם לנו לעשות לעיתים טיפולים שאין בהם שום היגיון עם אחוזי הצלחה קלושים. מכיוון שאת צעירה ומכיוון שעדיין יש לך התלבטות הייתי הולכת לרופא מומחה. פונדקאות אגב עולה הרבה הרבה יותר. לכי לרופא נוסף שאת מאמינה בו ולכי על זה תוך "הקצבה" של מספר טיפולים ותו לא. עדיף לך להיות אמא צעירה שיכולה להביא עוד ילדים, גם אם הם לא שלה ביולוגית
. בהצלחה
מנצלת את הרצון העז שלנו לחבוק ילד. שלנו גנטית. אני מאד מאד מאד מבינה אותך , אבל כל כך הרבה נשים מנסות עוד ועוד ועוד והגוף מולעט בהורמונים ואין תוצאות . נכון , יש ניסים ויש מקרים שזה מצליח אבל השאלה -כמה עוד טיפולים תעשי ? עוד עשר שנים של טיפולים? כל אחת והמזל שלה והגוף שלה והביציות שלה והצורך העז שלנו בגנטיקה גורם לנו לעשות לעיתים טיפולים שאין בהם שום היגיון עם אחוזי הצלחה קלושים. מכיוון שאת צעירה ומכיוון שעדיין יש לך התלבטות הייתי הולכת לרופא מומחה. פונדקאות אגב עולה הרבה הרבה יותר. לכי לרופא נוסף שאת מאמינה בו ולכי על זה תוך "הקצבה" של מספר טיפולים ותו לא. עדיף לך להיות אמא צעירה שיכולה להביא עוד ילדים, גם אם הם לא שלה ביולוגית
. בהצלחה