סוסונית קטנה
New member
בפרשת דרכים
אז הסיפור שלנו שוב בקצרה: בת 32, בעלי בן 34, מנסים להיכנס להריון כבר שלוש שנים. 3 הזרעות, 7 IVF, וסה״כ 12 שליליים
. אני עם רזרבה נמוכה, וכנראה שמעבר לזה- מצב הביציות לא משהו בכלל, לא מגיבה לטיפולים, כרגע אני בעיצומו של הטיפול הכי חזק שהיה לי עד כה- וחוץ מלפתח תגובה אלרגית חריפה למנופור כשהעלו לי את המינון- זה לא הזיז לזקיקים היקרים שלי, והם החליטו להיות באותו גודל גם לאחר שבוע.
בכל מקרה- תרומת ביצית היא נושא שהועלה כבר בעבר, ונראה שכרגע אנחנו קרובים להחלטה הזו יותר מתמיד. והראש שלי אומר ככה:
- מבינה שכדי להיות אמא כנראה זו האופציה הטובה ביותר שעומדת מולי.
- אימוץ מבחינתי גם על הפרק, ואני מרגישה שעם אימוץ הייתי מרגישה יותר טוב, כי הרי זה לא יהיה שלי ולא של בעלי, אבל ברור לי לחלוטין שזה ממש לא פייר כלפיי בעלי, ואני כמובן מאוד רוצה שהוא יהיה האבא.
- מבינה שלפחות ככה אני זו שמגדלת את התינוק 9 חודשים בבטן.
ולמרות כל הדברים שאמרתי, ולמרות שרוב הסיכויים שנצטרך ללכת על זה כי כל הדרכים מובילות לשם- כשאני מול ההחלטה הלב שלי נשבר. מעולם לא חשבתי שלא יהיה לי ילד משלי, ואני לא יודעת איך עושים את ההחלטה הזו ומשלימים עם זה, כי אני לא חושבת שאף פעם אני לא אהיה שלמה עם החלטה כזו ב-100%.
אני ממש אשמח לשמוע איך התמודדתן עם ההחלטה הזו, מנסה למצוא את כל הכוחות כרגע ולהיות חיובית, אבל הראש כבר רץ קדימה...
אז הסיפור שלנו שוב בקצרה: בת 32, בעלי בן 34, מנסים להיכנס להריון כבר שלוש שנים. 3 הזרעות, 7 IVF, וסה״כ 12 שליליים
בכל מקרה- תרומת ביצית היא נושא שהועלה כבר בעבר, ונראה שכרגע אנחנו קרובים להחלטה הזו יותר מתמיד. והראש שלי אומר ככה:
- מבינה שכדי להיות אמא כנראה זו האופציה הטובה ביותר שעומדת מולי.
- אימוץ מבחינתי גם על הפרק, ואני מרגישה שעם אימוץ הייתי מרגישה יותר טוב, כי הרי זה לא יהיה שלי ולא של בעלי, אבל ברור לי לחלוטין שזה ממש לא פייר כלפיי בעלי, ואני כמובן מאוד רוצה שהוא יהיה האבא.
- מבינה שלפחות ככה אני זו שמגדלת את התינוק 9 חודשים בבטן.
ולמרות כל הדברים שאמרתי, ולמרות שרוב הסיכויים שנצטרך ללכת על זה כי כל הדרכים מובילות לשם- כשאני מול ההחלטה הלב שלי נשבר. מעולם לא חשבתי שלא יהיה לי ילד משלי, ואני לא יודעת איך עושים את ההחלטה הזו ומשלימים עם זה, כי אני לא חושבת שאף פעם אני לא אהיה שלמה עם החלטה כזו ב-100%.
אני ממש אשמח לשמוע איך התמודדתן עם ההחלטה הזו, מנסה למצוא את כל הכוחות כרגע ולהיות חיובית, אבל הראש כבר רץ קדימה...