בפרק הבא

חחח באסה....!! חברה שלי היתה יום

לפני הטיול שנתי שלי באולפנים והצטלמה עם יהודה...פתאום למחרת היא רצה אליי באוטובוס להראות לי את התמונות וכל השיכבה באה לנחם אותי...
 
למעלה