בפרק הבא

DEmon11

New member
בפרק הבא

תראו מה יהיה בפרק הבא אחותי היא בקטע האחרון המעריצה זאת שאומרת "סליחה? אתה גולן אבוטבול?" תראו תראו P:
 
אייזהה כיףףף לההה:)../images/Emo110.gif

וואי איזה כיףף זה
 

real snake

New member
אני זוכר שגם דודה שלי שיחקה

ב2 פרקים אך התרגשתי... כיף לה..
 

DEmon11

New member
תראו...

אפשר לראות אותה גם כאן... יש כאן את הפרק הבא ורואים אותה שם.. היא בקטע האחרון של הפרק הבא.. מעריצה של גולן
 
חופי כנסי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.. תגידי לי שתית מיץ זיתים או שאת לע קוראת "לחץ על "שלח" פעם אחת בלבד, תודה, צוות תפוז אנשים." חחחחחח סתם סתם סתם עזבי
 
גם אחת שלמדה איתי תהיה כשחקנית אורח

ת בהמשך העונה ... דווקא ביום שהיא באה לבי'ס להראות תמונה של יהודה לוי אני הייתי בפארק וכול השיכבה חיפשו אותי להראות לי את יהודה לוי ... עד עכשיו אני מחפשת את אלה
 
אלה זאת זאת ששיחקה עם יהודה לוי

והיא לומדת כבר בבי"ס למישחק. +++++++++++++++++++++++++++++++ שמתי לב שנתתי לכם את כול אודות חייה. ככה זה "סלבס" כמו ששרית אומרת ... -קרן-
 
למעלה