התוכל להסביר אילו אילוצים
גורמים לכך שזמן הנסיעה נקבע ל53 דקות, או לייתר דיוק, מדוע מהירות הנסיעה הממוצעת לאורך כל הקו (שיהיה בלי עצירות) בין ההגנה לב"ש צפון אמור להיות קצת פחות מ120קמ"ש? הרי קטעים נרחבים בתוואי מותאמים "על הנייר" למהירות גבוהה בהרבה.
אולי אם אפשר יהיה להסביר את האילוצים התפעוליים\מערכתיים\ציודיים שנלקחו בחשבון בקביעת זמן הנסיעה תהיה יותר הבנה מצד חברי הפורום למצב המוצע.
התוכל להסביר אילו אילוציםלמה להדגיש את השלילי ולא את החיובי?
קו מהיר לתושבי ב''ש והדרום עם מסילה כפולה , קיצור משמעותי בזמן הנסיעה, יותר רכבות, קשר משופר בין דרום למרכז, , קרונות וקטרים חדשים מגיעים לארץ כל הזמן כדי לתגבר רכבות במאות ויותר מקומות ישיבה לכל רכבת, ובתדירות משופרת .
עם יותר ציוד נייד המשמעות טיפול ובדק יסודי ברכבות וחלון ארוך לשטיפה ונקיון רכבות.
להזכירך בשנת 2000 נסעו לכל כוון בקו ב''ש 8 רכבות ביום , היום נוסעות כ17 רכבות לכל כוון (ביום א' 19 רכבות) בלו''ז הבא תסענה כ40 רכבות לכל כוון.
גורמים לכך שזמן הנסיעה נקבע ל53 דקות, או לייתר דיוק, מדוע מהירות הנסיעה הממוצעת לאורך כל הקו (שיהיה בלי עצירות) בין ההגנה לב"ש צפון אמור להיות קצת פחות מ120קמ"ש? הרי קטעים נרחבים בתוואי מותאמים "על הנייר" למהירות גבוהה בהרבה.
אולי אם אפשר יהיה להסביר את האילוצים התפעוליים\מערכתיים\ציודיים שנלקחו בחשבון בקביעת זמן הנסיעה תהיה יותר הבנה מצד חברי הפורום למצב המוצע.