בעצמאות הרכבת מנהריה תעבור בנתב"ג בדרך לב"ש

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
בקטע נתב"ג - נהריה יש כרגיל רכבות בשעות הלילה

בעצמאות הרכבת מנהריה תעבור בנתב"ג בדרך לב"ש

היום ההגנה 7:16 הגעה ב"ש אונ' 8:29

ביום העצמאות ולקראת הלו"ז החדש

ההגנה 7:09 הגעה ב"ש אוני' 8:36

כלומר + 15 דק' ....

http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/YomHaatzmaut.aspx
בקטע נתב"ג - נהריה יש כרגיל רכבות בשעות הלילה
אבל בכל הקטעים האחרים אין כלל רכבות בשעות הלילה ואפילו לא אוטובוסים, וחבל.

תחבורה ציבורית יעילה אמורה לפעול גם בשעות הלילה ובכל הארץ ולא רק בקטע נתב"ג - נהריה.
 

romcd

New member
לא צריך תחבורה ציבורית מעבר לחצות ,קצת שקט מ

בקטע נתב"ג - נהריה יש כרגיל רכבות בשעות הלילה
אבל בכל הקטעים האחרים אין כלל רכבות בשעות הלילה ואפילו לא אוטובוסים, וחבל.

תחבורה ציבורית יעילה אמורה לפעול גם בשעות הלילה ובכל הארץ ולא רק בקטע נתב"ג - נהריה.
לא צריך תחבורה ציבורית מעבר לחצות ,קצת שקט מ
רעש ועשן זה טוב לכולם ,הנסיעה מההגנה לב"ש אונ' היא שעה ו 20 דקות דרך נתב"ג ושעה וחצי מהשלום לתחנת מרכז ב"ש ,כבר עדיף אוטובוס זול ונוח ומביא אותך לתוך העיר באר שבע.
,
 

אשרי1987

New member
עדכון לגבי פעילות הקוים ביום העצמאות

לא צריך תחבורה ציבורית מעבר לחצות ,קצת שקט מ
רעש ועשן זה טוב לכולם ,הנסיעה מההגנה לב"ש אונ' היא שעה ו 20 דקות דרך נתב"ג ושעה וחצי מהשלום לתחנת מרכז ב"ש ,כבר עדיף אוטובוס זול ונוח ומביא אותך לתוך העיר באר שבע.
,
עדכון לגבי פעילות הקוים ביום העצמאות
קוים 39,239,189,289 לא יפעלו,
 

אשרי1987

New member
הקוים שאינם פועלים

עדכון לגבי פעילות הקוים ביום העצמאות
קוים 39,239,189,289 לא יפעלו,
הקוים שאינם פועלים
189-שבוטל קו 89 של אגד בקיץ האחרון-הוא פוצל לשלושה קוים של דן וקו 189 של דן מבצע חלק ניכר מהמסלול שביצע בחולון
קו 89 של אגד ומבצע את מה שביצע קו 89 של אגד בת"א בקטע בין הר ציון לסוף רחוב אבן גבירול
 

romcd

New member
OK זה אשכול יום העצמאות .

הקוים שאינם פועלים
189-שבוטל קו 89 של אגד בקיץ האחרון-הוא פוצל לשלושה קוים של דן וקו 189 של דן מבצע חלק ניכר מהמסלול שביצע בחולון
קו 89 של אגד ומבצע את מה שביצע קו 89 של אגד בת"א בקטע בין הר ציון לסוף רחוב אבן גבירול
OK זה אשכול יום העצמאות .
 
ובלו''ז החדש לאחר סיום כל הפעימות:

בעצמאות הרכבת מנהריה תעבור בנתב"ג בדרך לב"ש

היום ההגנה 7:16 הגעה ב"ש אונ' 8:29

ביום העצמאות ולקראת הלו"ז החדש

ההגנה 7:09 הגעה ב"ש אוני' 8:36

כלומר + 15 דק' ....

http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/YomHaatzmaut.aspx
ובלו''ז החדש לאחר סיום כל הפעימות:
רכבת מאספת דרך נתב''ג מההגנה 07:39 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:55
רכבת ישירה בלי עצירה מההגנה 07:16 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:09
וכך 2 רכבות כל שעה כל היום.
 
מה תהיה תחנת המוצא / סיום הצפונית של הרכבת

ובלו''ז החדש לאחר סיום כל הפעימות:
רכבת מאספת דרך נתב''ג מההגנה 07:39 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:55
רכבת ישירה בלי עצירה מההגנה 07:16 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:09
וכך 2 רכבות כל שעה כל היום.
מה תהיה תחנת המוצא / סיום הצפונית של הרכבת
המאספת?
 

romcd

New member
חן חן לך מייקל,תודה תודה


ובלו''ז החדש לאחר סיום כל הפעימות:
רכבת מאספת דרך נתב''ג מההגנה 07:39 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:55
רכבת ישירה בלי עצירה מההגנה 07:16 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:09
וכך 2 רכבות כל שעה כל היום.
חן חן לך מייקל,תודה תודה
 
תוכל להנות מנוף ''אורבני עזתי'' ומגדרות

בשביל הסקרנות אסע בקו ההגנה לוד דרך נתב"ג ומ
ומ שם אמשיך ליבנה
תוכל להנות מנוף ''אורבני עזתי'' ומגדרות
ברזל מנדטורים ששרדו, גדרות צבר מהטבע, והכל בין משולש נתב''ג לכניסה על תוואי המסילה המזרחית למתחם לוד.
חוויה רכבתית בנסיעה איטית עם ניחוח א''י של פעם.
 
גם בקפה נח יש ניחוח א"י של פעם וגם

תוכל להנות מנוף ''אורבני עזתי'' ומגדרות
ברזל מנדטורים ששרדו, גדרות צבר מהטבע, והכל בין משולש נתב''ג לכניסה על תוואי המסילה המזרחית למתחם לוד.
חוויה רכבתית בנסיעה איטית עם ניחוח א''י של פעם.
גם בקפה נח יש ניחוח א"י של פעם וגם
ניחוח תחרות ספורטיבית באויר. מתי רואים אותך שם??????? אל תתחמק.
 

BMWE

New member
לו"ז לא טוב!!!

ובלו''ז החדש לאחר סיום כל הפעימות:
רכבת מאספת דרך נתב''ג מההגנה 07:39 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:55
רכבת ישירה בלי עצירה מההגנה 07:16 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:09
וכך 2 רכבות כל שעה כל היום.
לו"ז לא טוב!!!
המון אנשים יבנו על הרכבת להגעה לאוניברסיטה ועל כן ציך שיהיה חוצץ בין ההגעה לתחילת השיעורים (X:10).
צריך עוד להגיע מהרכבת לאוניברסיטה (7 דקות) ולהגיע לבניין המתאים - יכול לקחת עוד 10 דקות).
צריך שרכבת תגיע לפחות ברבע לעגולה (וזה עוד כולל חוצץ של איחורים קטנים של 5 דקות שלא יעלמו מהשטח...)
 
תכנון לו''ז מבוסס על זמינות ציוד נייד וזמן

לו"ז לא טוב!!!
המון אנשים יבנו על הרכבת להגעה לאוניברסיטה ועל כן ציך שיהיה חוצץ בין ההגעה לתחילת השיעורים (X:10).
צריך עוד להגיע מהרכבת לאוניברסיטה (7 דקות) ולהגיע לבניין המתאים - יכול לקחת עוד 10 דקות).
צריך שרכבת תגיע לפחות ברבע לעגולה (וזה עוד כולל חוצץ של איחורים קטנים של 5 דקות שלא יעלמו מהשטח...)
תכנון לו''ז מבוסס על זמינות ציוד נייד וזמן
מסילה פנויה בכל נקודת זמן על האינטגרציה עם רכבות אחרות בנקודות מפגש, ושימוש בתשתית משותפת מכל מקום לכל מקום כמו חציית מתחם לוד ,קטע לוד-ת''א דרום העמוס עד קצה הקיבולת , פרוזדור האיילון ועוד.
קצת קשה לתכנן לו''ז שמותאם לכולם בכל מקום.
הגדלת מספר הרכבות בקו ב''ש ל 2 בשעה לכל כוון (ובעתיד הרחוק יותר עם פתיחת כל קו ב''ש-אשקלון ת''א לעוד 2 רכבות בשעה ובסה''כ ל4 רכבות בשעה ) הצפויה בקרוב כנראה ביולי 2012 תאפשר גמישות לנוסע המשתמש ברכבת להגעה לכל נקודה שיבקש ואשר בה מצויה תחנת רכבת.
כידוע בין הרצוי למצוי פעורה תהום ''תפעולית''.
 

BMWE

New member
התשובה שלך לא הכי רלוונטית

תכנון לו''ז מבוסס על זמינות ציוד נייד וזמן
מסילה פנויה בכל נקודת זמן על האינטגרציה עם רכבות אחרות בנקודות מפגש, ושימוש בתשתית משותפת מכל מקום לכל מקום כמו חציית מתחם לוד ,קטע לוד-ת''א דרום העמוס עד קצה הקיבולת , פרוזדור האיילון ועוד.
קצת קשה לתכנן לו''ז שמותאם לכולם בכל מקום.
הגדלת מספר הרכבות בקו ב''ש ל 2 בשעה לכל כוון (ובעתיד הרחוק יותר עם פתיחת כל קו ב''ש-אשקלון ת''א לעוד 2 רכבות בשעה ובסה''כ ל4 רכבות בשעה ) הצפויה בקרוב כנראה ביולי 2012 תאפשר גמישות לנוסע המשתמש ברכבת להגעה לכל נקודה שיבקש ואשר בה מצויה תחנת רכבת.
כידוע בין הרצוי למצוי פעורה תהום ''תפעולית''.
התשובה שלך לא הכי רלוונטית
לא רוצים לגעת בלו"ז ולשנות אותו יותר מדי. לא בודקים את המקומות אליהם הרכבת מגיעה והאילוצים של אנשים שמגיעים למקומות האלו.
 
אין לצפות לשרות שמותאם לכל אחד.

התשובה שלך לא הכי רלוונטית
לא רוצים לגעת בלו"ז ולשנות אותו יותר מדי. לא בודקים את המקומות אליהם הרכבת מגיעה והאילוצים של אנשים שמגיעים למקומות האלו.
אין לצפות לשרות שמותאם לכל אחד.
שינוי בהגעת הרכבת לאוניברסיטת בן גוריון כדי שיתאים לתחילת השעור, ישפיע לרעה על עשרות אלפי נוסעים בשעות השיא שיגיעו לעבודתם במרכז הארץ באיחור או בזמנים לא נוחים מנהריה, קריות, חיפה, בנימינה, נתניה, הרצליה לת''א והכל כדי להתאים לכמה עשרות נוסעים הגעה נוחה לשעור באוניברסיטת בן גוריון.
אני מניח שברכבת כמו בכל מקום אחר בעולם, רואים את התמונה הכוללת של המסה הגדולה של נוסעים ולא את המיעוט עם כל הכבוד ויש כבוד (ולו משום שביתי למדה שם בעבר עם רכבת אחת בשעה..)
אם לא הצלחתי להסביר את המורכבות בניהול תנועת הרכבות בעיקר בשעות השיא לטובת כמה עשרות סטודנטים שיאלצו לצאת חצי שעה מוקדם יותר מהבית , התנצלותי.
אגב, יש שרות חלופי לא רע באוטובוס מת''א לב''ש והוא זול יותר כמדומני מעלות נסיעה ברכבת וגמיש בהתאמתו לזמנים המבוקשים על ידך.
 

the new L

New member
לא הבטיחו 50 דקות? לא הבטיחו 3 רכבות בשעה?

ובלו''ז החדש לאחר סיום כל הפעימות:
רכבת מאספת דרך נתב''ג מההגנה 07:39 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:55
רכבת ישירה בלי עצירה מההגנה 07:16 הגעה ב''ש אוניברסיטה 08:09
וכך 2 רכבות כל שעה כל היום.
לא הבטיחו 50 דקות? לא הבטיחו 3 רכבות בשעה?
מה קרה להבטחות הללו?

חשבתי ש50 דקות היה אמור להיות מתל אביב מרכז....
 
להבנתי את דברי מר הראל מדובר ב50 דקות

לא הבטיחו 50 דקות? לא הבטיחו 3 רכבות בשעה?
מה קרה להבטחות הללו?

חשבתי ש50 דקות היה אמור להיות מתל אביב מרכז....
להבנתי את דברי מר הראל מדובר ב50 דקות
ברכבת הישירה שהפכה ל53 עד 55 דקות - שינוי זניח ולא משמעותי לדעתי.
הרכבת השלישית?
תגבור יום א' ו ה' אם יעלה הביקוש כצפוי , או / ו הרכבת בקו ב''ש-אשקלון-אשדוד-ת''א שאמורה לפעול בעתיד כרכבת אחת בשעה לכל כוון במשך כל היום, ורכבת שניה בשעה בשעות השיא ולכוון השיא.
על הדרך אנו צפויים לעיכובים בפיתוח התשתית הרכבתית בשל הצהרת משרד האוצר השבוע לדחות חלק מתקציב פיתוח תשתיות התחבורה ולחסוך כמיליארד ש''ח.
 

BMWE

New member
55 דקות זה 10% תוספת להצהרה על 50 דקות

להבנתי את דברי מר הראל מדובר ב50 דקות
ברכבת הישירה שהפכה ל53 עד 55 דקות - שינוי זניח ולא משמעותי לדעתי.
הרכבת השלישית?
תגבור יום א' ו ה' אם יעלה הביקוש כצפוי , או / ו הרכבת בקו ב''ש-אשקלון-אשדוד-ת''א שאמורה לפעול בעתיד כרכבת אחת בשעה לכל כוון במשך כל היום, ורכבת שניה בשעה בשעות השיא ולכוון השיא.
על הדרך אנו צפויים לעיכובים בפיתוח התשתית הרכבתית בשל הצהרת משרד האוצר השבוע לדחות חלק מתקציב פיתוח תשתיות התחבורה ולחסוך כמיליארד ש''ח.
55 דקות זה 10% תוספת להצהרה על 50 דקות
גם ניקיון שירותים ברכבת זה זניח ביחס לכך שהרכבת לא תצא בזמן...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה