בעעעע...מודיעין...

בעעעע...מודיעין...

בחמישי יש לי סיווג בטחוני (קיבלתי מכתב אתמול!) אבל....אני אמורה להוריד את הטפסים מהעמוד שלהם באינטרנט (דרך הקוד שלי והכל) וזה עוד לא מעודכן! אם אני אתקשר זה יעזור?
 

linorly

New member
כן! אם מתקשרים זה עוזר../images/Emo23.gif

לי הייתה את אותה הבעיה כשקבלתי את הטפסים... והתקשרתי.. ובאותו היום כבר הכל כבר היה מעודכן...
 
זה קצת..

וכבר 5 אז אל תצפי שיענו לך..חח אלא אם נכנסת דרך הקוד אז יש סיכוי קלוש
 
למעלה