פטל האחת והיחידה
New member
בעעעע...מודיעין...
בחמישי יש לי סיווג בטחוני (קיבלתי מכתב אתמול!) אבל....אני אמורה להוריד את הטפסים מהעמוד שלהם באינטרנט (דרך הקוד שלי והכל) וזה עוד לא מעודכן! אם אני אתקשר זה יעזור?
בחמישי יש לי סיווג בטחוני (קיבלתי מכתב אתמול!) אבל....אני אמורה להוריד את הטפסים מהעמוד שלהם באינטרנט (דרך הקוד שלי והכל) וזה עוד לא מעודכן! אם אני אתקשר זה יעזור?