החיבוקים יצאו גרועים-העיקר הכוונה.
L LoOoOoOoOoK New member 29/12/04 #22 וווו איזה בנאדם טוב לב ../images/Emo9.gif הקהל: אוווווווווווווווווו.... חח שיקה- אתה מלך (ולא יחיד! וגם עוד מעט זה לא תהיה כי.... אתה תחליף כינוי!!)
וווו איזה בנאדם טוב לב ../images/Emo9.gif הקהל: אוווווווווווווווווו.... חח שיקה- אתה מלך (ולא יחיד! וגם עוד מעט זה לא תהיה כי.... אתה תחליף כינוי!!)
א אני המלך היחיד New member 29/12/04 #23 תודה, תודה, תודה! גם את נגה- ממש מלכה, נחמדה, ובעלת לב טוב!!!!