d a n a a a
New member
בעעעעעעעע אנשים!
אני חולההההה כואבת לי הבטן משהו מפחיד.. ביום שני בערב הרופא שלח אותי לבית חולים והרופאים הסתומים לא יודעים מה יש לי.. הם בדקו כל דבר אפשרי אז הם שמים אותי בהשגחה עד שידעו מזה... ומאז אני פה... וכואבת לי הבטןןןןןןןן עשו לי כבר את כל הבדיקות האפשריות... כואבבב לי .... ואסור לי לאכול.. (לא שכזה בא לי...) אז אני בצום כבר יומיים... (כי לא יודעים מה יש לי אז פוחדים שאני יאכל משו...) וכואב לי..... והחדירו לי 4 ליטר דרך הווריד! ונמאסססססס לי ולא ישנתי דקה בלילה.... כי כואב לי!!!!!!!! ואני באמת צריכה חיבוק... בעעעעע
אני חולההההה כואבת לי הבטן משהו מפחיד.. ביום שני בערב הרופא שלח אותי לבית חולים והרופאים הסתומים לא יודעים מה יש לי.. הם בדקו כל דבר אפשרי אז הם שמים אותי בהשגחה עד שידעו מזה... ומאז אני פה... וכואבת לי הבטןןןןןןןן עשו לי כבר את כל הבדיקות האפשריות... כואבבב לי .... ואסור לי לאכול.. (לא שכזה בא לי...) אז אני בצום כבר יומיים... (כי לא יודעים מה יש לי אז פוחדים שאני יאכל משו...) וכואב לי..... והחדירו לי 4 ליטר דרך הווריד! ונמאסססססס לי ולא ישנתי דקה בלילה.... כי כואב לי!!!!!!!! ואני באמת צריכה חיבוק... בעעעעע