בעל קנאי וחשדן

אתה מאמין

שאני עובדת וגרה באחד?
מה שאתה מתאר הוא נכון כלפי הקידמה של הבית - שהוא באופן יחסי "על הכביש". אבל אין הפרדה עם החלקים שיש מאחור לבית - אלא אם כן בחרת לשים שם שער וגדר.

אם הכלבים גם ככה נמצאים רק בחוץ (ואין לי מושג), אז לא יודעת כמה זה משנה מבחינתם ומבחינתה, אם הם בחוץ ליד הדלת או באמת יותר מאחור. אני פשוט מניחה שהם משוחררים ולא קשורים, ואז הם הולכים לאן שהם רוצים.
 
אם להסתמך על מה שהיא כתבה

אז החצר עצמה מגודרת, עם שער, ושם נמצאים הכלבים. כפי שנאמר במקורותינו:

"אם הוא רב איתי אז הוא מציק לכלבים. פותח להם את השער של החצר שיצאו לכביש וידרסו. "

וגם אם הלול כן סמוך לבית (וכאמור, לדעתי זה מצב יוצא דופן, אם כבר שטח ליד הבית אז זו חממה של 5 דונם והמושב כאגודה בדר"כ מתנגדים שיהיה לול בשטח כזה), אפילו במקרה כזה, אני מניח שלא כל המתחם הגדול כולו, עם הלולים והצימרים, מגודר כיחידה אחת עם השער האמור אליו התכוונה פותחת השרשור בכותבה "השער של החצר".
 
נכון כלפי קדמת הבית

בדרכ שמים גדר מקדימה כדי שילדים לא ירוצו לכביש או כדי שכל מני אורחים לא רצויים לא יכנסו / יגנבו רכבים. וזה בדיוק מה שהוא עושה, פותח את השער הזה מקדימה והם רצים החוצה לכביש.

את זאת לא נדע, האם החצר סגורה מכל כיון.
אני יכולה כמובן רק לראות בעיני רוחי מושבים או קיבוצים שאני מכירה, שם יש את הגדר מקדימה, החצר היא החלק שמקיף הכל כשבדרכ הבית/בתים יוצרים מן תחימה.
איכשהו, היא כתבה פה את הפוסט ולא חזרה לכתוב אף תשובה ותגובה לכל מה ששאלו אותה. אז זה כבר הפך לדיון ביננו לבין עצמנו
 

רונה244

New member
גרה במושב

החצר שלי מגודרת מכל הכיוונים ואין לכלבים מאיפה לצאת.
החצר היא גדולה מאוד ומרווחת , אבל היא בטוחה וסגורה לכלבים
 

רונה244

New member
חצר במושב

נכון מה שכתבת . החצר היא ענקית ומתוחמת. יש להם ממש גן עדן אצלי. אני אוהבת אותם אהבת נפש. תמיד היו לי כלבים. בעלי הכיר אותי כשהייתי רווקה והיתה לי כלבה שישנה איתי במיטה כך שזה לא חדש לו. כל הקטע של לפתוח את השער ולשחרר את הכלבים זה כדי להציק לי. ביקשתי ממנו כמה פעמים להפסיק לעשות זאת וגם הבנות בקשו ממנו הוא מבטיח שזה לא יחזור על עצמו. אבל איך שאנחנו רבים ישר הוא משחרר אותם החוצה.
 

oritta17

New member
טיפול לבעל ובדחיפות.

יקירה,
אם הוא אדם שמתעלל ב-בע"ח ,ובנוסף,גם משהו השתבש בהתנהגותו אלייך,שהוא מדמיין שאת לא נאמנה לו וחושד בך בבגידה,וכתוצאה מכך חייך הפכו למצב בלתי נסבל ,
מצב שגוזל ממך אנרגיה ושיכנועים להוכיח שאת נאמנה לו, וגם זה אינו מועיל -
ליצירת אמונו בך.
הרי ברור מהתיאור שלך, שאם הוא מדמיין הרי הוא זקוק לטיפול, ויפה שעה אחת קודם.
&nbsp
בכדי לקדם את העניינים ,תציעי לו לגשת לטיפול, ואם ייסרב,תוכלי להעמיד בפניו עובדה: שאם הוא לא ירצה לגשת לטיפול בהקדם, הוא יגרום לכך ,שלא תהיה לך ברירה,
ותיאלצי להיפרד ממנו.
&nbsp
יקירה,
את לא במילכוד כפי שזה נראה לך, ולא ייתכן שתישארי איתו רק בגלל שהוא עוזר במשק, ומאוד חבל שתמשיכי לסבול.
אם את לא רוצה בו, לפי שהסברת,וזה רק תירוץ שבנית לעצמך,שהסיבה היחידה להישארותו איתך,היא רק בגלל עזרתו במשק .
תביני שבשום אופן עזרתו זו, לא צריכה להיות התנאי להמשך הסבל שלך.
הרי תמיד אפשר למצוא עובד רציני שיעבוד במשק.(בפרט שיש הרבה מובטלים בארץ.)
למה ללהמשיך לחיות ולסבול כול כך,כל ולהרגיש כול כך רע ?
למען בריאותך,תציעי לו ללכת לטיפול, ואם זה לא קורה -אז תיפרדי ממנו ,
הרי אף אחד לא נולד בכדי לסבול,ולהרגיש מואשם בבגידה.
לכן, קחי החלטה אמיצה וללא תירוצים,לכי להתייעצות אצל מטפל-זוגי כדי שתתחילי לחיות את החיים בצורה נורמלית,ולא להמשיך בטירוף הזה.
&nbsp
והעיקר שיהיה לכם בהצלחה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

רונה244

New member
כואב לי

כואב לי שבגלל הקנאות שלו ובגלל דמיונות שווא שלו אני מפרקת את המשפחה שלי . יש לי 5 י לדים ו 2 נכדות מקסימות. עשיתי הכל , אבל הכל כדי לשמר את המשפחה. מחקתי לבקשתו חברים מהפייסבוק רק בגלל שעשו לי לייק. הפסקתי לדבר עם חברות. אבל על הכלבים שלי אני לא מוכנה לוותר. הוא כל הזמן מציק להם.
אני ממש אובדת עצות.
נכון להיום , כבר מעל חודש שאנחנו לא מתקשרים וישנים בחדרים נפרדים
 

natigr

New member
ניסית לשאול אותו מה מפריע לו וגורם לו להתנהג כך?

 
שולחת חיבוק על זה שאת מצילה כלבים ופעילה!!!!! הייתי גם אומרת

&nbsp
לך את דעתי על בעלך שהוא נשמע כמו בהמה מהסוג הכי מסריח (גבר ששונא כלבים). אבל אני נמנעת כי אין טעם. אין מה להגיד על גבר שמתעלל בכלב חף מפשע. יש אנשים רעים בעולם ועוד יותר גרוע כי הוא מציק לכלבים בשביל להציק לך.
תחשבי, מה היית עושה אם בעלך היה מחר מת? איך היית מסתדרת? אולי היית לוקחת עזרה של כמה שעות ביום? יש דרכים להסתדר, תפתחי את את השער של החצר ותבעטי בו עד שיעוף כמו תרנגולת מהחיים שלך.
ובקשר לזה שהוא פותח את השער של הגדר כדי שיברחו וידרסו. יש לי עיצה בשבילך וזה מה שעשיתי עם אבא שלי. לאבא שלי היה כלב (בסופו של הסיפור הכלב מת מוות טבעי) ולאבא שלי נמאס מהכלב אז הוא היה פותח את השער של החצר ומקווה שהכלב יברח וידרס והיה מצלצל אליי לעבודה ומספר לי שהשער פתוח ובואי נקווה שהיום הוא יברח וידרס. הוא ידע שזה יפגע בי ואבא שלי כל חיי חיפש דרכים לפגוע בי (מסיבה שלא ברורה לי עד היום. אני היחידה שאכפת לה ודואגת לכל מחסורו).
בדרך כלל אני לא עונה לאבי אבל הפעם הצליח להגיע אליי. אמרתי לאבא שלי ככה: בוא נדמיין מצב שבו הכלב רץ לכביש ועומד להדרס. באותו רגע עוברת מכונית והנהג רואה משהו קופץ לכביש מול העיניים, ובמקום להכנס בכלב הוא מסובב את ההגה הצידה כדי לא למנוע תאונה ומאבד שליטה ועולה על המדרכה ואולי גם על מישהו שעמד באותו רגע על המדרכה.
אמרתי לאבי, אם אני מגלה שגרמת לתאונה, אני אישית אצור קשר עם הצד הפגוע ואשב כל היום בבית המשפט ואספר איך היית פותח את השער ומעודד את הכלב לברוח שידרס. ואספר לכולם איך הזהרתי אותך ולא שמעת לי - אנשים כמוך צריכים לשבת בכלא.
הוא כעס עליי נורא, קרא לי חצופה, לא דיבר איתי חודש אבל מאז זה לא קרה יותר.
&nbsp
 
גבר ששונא כלבים = "בהמה מהסוג הכי מסריח"?

להתעלל זה בטח לא מוצדק, אבל לא לאהוב או לשנוא כלבים כבר הופך אותו לבהמה? זה לא מוגזם?

הסיפור עם אבא שלך הזוי ביותר מהצד שלו, אבל גם במידה מסוימת מהצד שלך. במקום לאיים עליו בסיפורים כאלה אולי היה עדיף למצוא פתרון לכלב במקום שמקבל אותו?
 
אני מזמינה אותך להצטרף למאמצים של ארגוני חיות למצוא

לחיות בודדות בית מאמץ. מאוד קשה למצוא לכלבים בוגרים בית ועוד יותר קשה אם הכלב במיקרה שחור או שמבוגר יותר. לזכותו של אבא שלי יאמר שהוא הציל את הכלב הזה כשחצר של שכן הוצפה והגור היה קשור במלונה ואבא שלי שמע את היללות וקפץ פנימה ושיחרר אותו מהרצועה ממש ברגע האחרון כשרק האף של הכלב היה מחוץ למים. מאז הכלב היה צמוד לרגל של אבא שלי.
אבא שלי ניסה למצוא לכלב הזה בית כל החיים שלו ואף אחד לא רצה.
אני גם חשבתי שאבא שלי הזוי אבל אני קוראת את הפוסט של פותחת השירשור ואני רואה שגם בעלה עושה משהו דומה. כניראה לא כזה הזוי.
&nbsp
&nbsp
 
שלום

אסור שיזיק לכלבים שלך. שמרי עליהם במקום מוגן, כמו כלביה קרובה לבית. בקשר לחשדותיו לגבי הקשר שלכם, אני מציע שתשבו ותדונו בקשר שלכם ובמה שקורה בו, ותבררי אתו למה הוא חושד שיש לך חבר ושאת בוגדת. חשוב שתהיו כנים זה עם זה.
&nbsp
 
למעלה